Page 41 of 92

Posted: 03 Jan 2007, 23:17
by Android
Jazzer wrote:
Android wrote:
Jazzer wrote:Labākais bija vienas večiņas komentārs TV3 ziņās,tipa nebūšot ar ko tos sodus maksāt jo pencijas mazas un viņai kā redzes invalīdei vispār būs grūti :grr:

Toč tie cilvēki uz vecumu paliek dumji :cc:
Ko lai dara ka žēl to 80 sančiku atstarotājam, nāksies 20Ls sodā nomaksāt. :roll:
Man jau vairāk par to iešanu uz sarkano gaismu uzjautrina
P.S
Pricipā jau varēja atļaut pensionāriem šķersot ielu uz sarkanās gaismas,galvenais lai ar paceltām rokām iet lai morgā vieglāk kreklu novilkt
Bet par tiem sarkanajiem penžām toč škrobe - vidusmēra pensionāram vajag vismaz 3 luksofora ciklus lai šķērsotu ielu... katra šķērsošana sanāk vismaz 40Ls... :roll:

Posted: 04 Jan 2007, 08:35
by Haube
Android wrote:
Jazzer wrote:
Android wrote:
Jazzer wrote:Labākais bija vienas večiņas komentārs TV3 ziņās,tipa nebūšot ar ko tos sodus maksāt jo pencijas mazas un viņai kā redzes invalīdei vispār būs grūti :grr:

Toč tie cilvēki uz vecumu paliek dumji :cc:
Ko lai dara ka žēl to 80 sančiku atstarotājam, nāksies 20Ls sodā nomaksāt. :roll:
Man jau vairāk par to iešanu uz sarkano gaismu uzjautrina
P.S
Pricipā jau varēja atļaut pensionāriem šķersot ielu uz sarkanās gaismas,galvenais lai ar paceltām rokām iet lai morgā vieglāk kreklu novilkt
Bet par tiem sarkanajiem penžām toč škrobe - vidusmēra pensionāram vajag vismaz 3 luksofora ciklus lai šķērsotu ielu... katra šķērsošana sanāk vismaz 40Ls... :roll:
WTF ir luksofora cikls :?:
Man liekas ka pareizaja literaturaa un dzivee to sauc par fazem
:lol:
P.S. Labak paziņo saviem frikiem ka uz A4 pie P5 krusta uz mazas Juglas tilta virzienaa uz Salaspili ir ahunaa bedre, bez rata var palikt...

Posted: 04 Jan 2007, 08:43
by Android
Kāda starpība kā sauc, galvenais ka tautai skaidrs. Nosauksi par fāzēm - sāks vēl jaukt ar mēness fāzēm.
A par bedri - šon apstīšos, ja nemaldos tad šon lāpītāji jau būs tajā galā, vakar uz A2 esot ar karsto lipinājuši ciet bedres.
un ja pareizi saprotu tad fāzes ir piem. sarkanā vai zaļā, a visas fāzes kopā tāpat laikam sanāk cikls... bet nu moš jaucu, neesu pārliecināts.

Posted: 04 Jan 2007, 08:54
by Haube
Android wrote:Kāda starpība kā sauc, galvenais ka tautai skaidrs. Nosauksi par fāzēm - sāks vēl jaukt ar mēness fāzēm.
A par bedri - šon apstīšos, ja nemaldos tad šon lāpītāji jau būs tajā galā, vakar uz A2 esot ar karsto lipinājuši ciet bedres.
un ja pareizi saprotu tad fāzes ir piem. sarkanā vai zaļā, a visas fāzes kopā tāpat laikam sanāk cikls... bet nu moš jaucu, neesu pārliecināts.
Bet Mes tak runajam par sarkano gaismas signalu.... tatad ta ir - faze, bet nu po

peace

Galvenais lai bedre ir ciet savadak pizdets vakar gandriz bez rata paliku

Posted: 04 Jan 2007, 08:58
by Android
Nē nu es biju domājis tieši ciklu - tantukam ar vienu ciklu var būt par īsu - sāk uz viena zaļā, beidz uz nākamā :wink:

Posted: 04 Jan 2007, 09:22
by invisible
Pa vidu ielām jāizveido drošības saliņas priekš tādiem eksemplāriem :D

Posted: 04 Jan 2007, 09:28
by Android
invisible wrote:Pa vidu ielām jāizveido drošības saliņas priekš tādiem eksemplāriem :D
Netikai tas, vēl ļoti daudz kas. Rīgā vairāk kā 50% pāreju neatbilst drošuma prasībām. Nupatās ar kolēģi veicām visai apjomīgu pētījumu par gājēju pārejām jūrmalā - no 150+ pārejām ap 60 būtu nepieciešama rekonstrukcija, pārējām arī praktiski visām būtu veicami uzlabojumi.
Moš daudzi nemaz nezin, ka neregulējama pāreja nedrīkst šķērsot vairāk kā vienu joslu katrā virzienā... nu un vēl vesela kaudze dažādu prasību, kuras LV praktiski nekur nav ievērotas. Uz 11. nov. krastmalas starp akmens un vanšu tiltiem tās pārejas vispār ir zem katras kritikas- šķērsot 5-6 joslas no vietas - jābūt labam sprinterim ar labu sargeņģeli lai to paveiktu

Posted: 04 Jan 2007, 12:08
by R5GTT
Android wrote:
invisible wrote:Pa vidu ielām jāizveido drošības saliņas priekš tādiem eksemplāriem :D
Netikai tas, vēl ļoti daudz kas. Rīgā vairāk kā 50% pāreju neatbilst drošuma prasībām. Nupatās ar kolēģi veicām visai apjomīgu pētījumu par gājēju pārejām jūrmalā - no 150+ pārejām ap 60 būtu nepieciešama rekonstrukcija, pārējām arī praktiski visām būtu veicami uzlabojumi.
Moš daudzi nemaz nezin, ka neregulējama pāreja nedrīkst šķērsot vairāk kā vienu joslu katrā virzienā... nu un vēl vesela kaudze dažādu prasību, kuras LV praktiski nekur nav ievērotas. Uz 11. nov. krastmalas starp akmens un vanšu tiltiem tās pārejas vispār ir zem katras kritikas- šķērsot 5-6 joslas no vietas - jābūt labam sprinterim ar labu sargeņģeli lai to paveiktu
nu krastenē vaidzētu tuneļus zabūvēt, tikai sālīti sanāk. Klau a juglā kur tie stopmaņi bremzē satiksmi zem zīmes nevar uzbliezt metāla sētiņu lai jamie iet stāvēt tālāk? Un Vēl uz jaunciema gatves taka vaidzētu visām pieturām kabatas zabliezt a to bail, kad tur smagie iet garām busam.

Posted: 04 Jan 2007, 12:29
by Android
R5GTT wrote:
Android wrote:
invisible wrote:Pa vidu ielām jāizveido drošības saliņas priekš tādiem eksemplāriem :D
Netikai tas, vēl ļoti daudz kas. Rīgā vairāk kā 50% pāreju neatbilst drošuma prasībām. Nupatās ar kolēģi veicām visai apjomīgu pētījumu par gājēju pārejām jūrmalā - no 150+ pārejām ap 60 būtu nepieciešama rekonstrukcija, pārējām arī praktiski visām būtu veicami uzlabojumi.
Moš daudzi nemaz nezin, ka neregulējama pāreja nedrīkst šķērsot vairāk kā vienu joslu katrā virzienā... nu un vēl vesela kaudze dažādu prasību, kuras LV praktiski nekur nav ievērotas. Uz 11. nov. krastmalas starp akmens un vanšu tiltiem tās pārejas vispār ir zem katras kritikas- šķērsot 5-6 joslas no vietas - jābūt labam sprinterim ar labu sargeņģeli lai to paveiktu
nu krastenē vaidzētu tuneļus zabūvēt, tikai sālīti sanāk. Klau a juglā kur tie stopmaņi bremzē satiksmi zem zīmes nevar uzbliezt metāla sētiņu lai jamie iet stāvēt tālāk? Un Vēl uz jaunciema gatves taka vaidzētu visām pieturām kabatas zabliezt a to bail, kad tur smagie iet garām busam.
Nu krastenē būtu lētāk izbūvēt saliņas, sašaurināt braukšanas joslas, resp sakārtot visu to apkārtni. Tuneļi cilvēkiem nepatīk - ļoti nelabprāt tos izmanto. Sētiņas vajadzētu likt ļoti daudzkur, jo gājējiem patīk iet pa taisno pat ja līdz pārejai jāiet 20m, tākā lai koncentrētu gājēju plūsmu sētiņas ļoti ļoti daudz kur būtu jāuzstāda.
Par to juglu - droši vien ka varētu, bet es tur ņipričom - es pa rīgas rajonu, pilsētā valda citi čiekuri. Vispār cik sapratu tad līdz nākamā gada beigām būs jau izbūvēts 2līmeņu krustojums Brīvības/Juglas ielā, domājams ka arī tuvējo apkārtni sakārtos.

Posted: 04 Jan 2007, 16:16
by Haube
Android wrote:
R5GTT wrote:
Android wrote:
invisible wrote:Pa vidu ielām jāizveido drošības saliņas priekš tādiem eksemplāriem :D
Netikai tas, vēl ļoti daudz kas. Rīgā vairāk kā 50% pāreju neatbilst drošuma prasībām. Nupatās ar kolēģi veicām visai apjomīgu pētījumu par gājēju pārejām jūrmalā - no 150+ pārejām ap 60 būtu nepieciešama rekonstrukcija, pārējām arī praktiski visām būtu veicami uzlabojumi.
Moš daudzi nemaz nezin, ka neregulējama pāreja nedrīkst šķērsot vairāk kā vienu joslu katrā virzienā... nu un vēl vesela kaudze dažādu prasību, kuras LV praktiski nekur nav ievērotas. Uz 11. nov. krastmalas starp akmens un vanšu tiltiem tās pārejas vispār ir zem katras kritikas- šķērsot 5-6 joslas no vietas - jābūt labam sprinterim ar labu sargeņģeli lai to paveiktu
nu krastenē vaidzētu tuneļus zabūvēt, tikai sālīti sanāk. Klau a juglā kur tie stopmaņi bremzē satiksmi zem zīmes nevar uzbliezt metāla sētiņu lai jamie iet stāvēt tālāk? Un Vēl uz jaunciema gatves taka vaidzētu visām pieturām kabatas zabliezt a to bail, kad tur smagie iet garām busam.
Nu krastenē būtu lētāk izbūvēt saliņas, sašaurināt braukšanas joslas, resp sakārtot visu to apkārtni. Tuneļi cilvēkiem nepatīk - ļoti nelabprāt tos izmanto. Sētiņas vajadzētu likt ļoti daudzkur, jo gājējiem patīk iet pa taisno pat ja līdz pārejai jāiet 20m, tākā lai koncentrētu gājēju plūsmu sētiņas ļoti ļoti daudz kur būtu jāuzstāda.
Par to juglu - droši vien ka varētu, bet es tur ņipričom - es pa rīgas rajonu, pilsētā valda citi čiekuri. Vispār cik sapratu tad līdz nākamā gada beigām būs jau izbūvēts 2līmeņu krustojums Brīvības/Juglas ielā, domājams ka arī tuvējo apkārtni sakārtos.
Stirpi shaubos par juglas krustu- tur ar zemem ir pilnigaa dirsaa 8)

Posted: 04 Jan 2007, 16:23
by jonixins
Tad jau tu zini, kas ir atbildīgs par ieskriešanās joslu trūkumu izbraucot no Ādažiem, kā arī kad beidzot sāks taisīt to ceļu, ko sačakarēja novirzot visu šosejas satiksmi caur Ādažiem...

Posted: 04 Jan 2007, 16:29
by Android
Haube wrote:
Android wrote:
R5GTT wrote:
Android wrote:
invisible wrote:Pa vidu ielām jāizveido drošības saliņas priekš tādiem eksemplāriem :D
Netikai tas, vēl ļoti daudz kas. Rīgā vairāk kā 50% pāreju neatbilst drošuma prasībām. Nupatās ar kolēģi veicām visai apjomīgu pētījumu par gājēju pārejām jūrmalā - no 150+ pārejām ap 60 būtu nepieciešama rekonstrukcija, pārējām arī praktiski visām būtu veicami uzlabojumi.
Moš daudzi nemaz nezin, ka neregulējama pāreja nedrīkst šķērsot vairāk kā vienu joslu katrā virzienā... nu un vēl vesela kaudze dažādu prasību, kuras LV praktiski nekur nav ievērotas. Uz 11. nov. krastmalas starp akmens un vanšu tiltiem tās pārejas vispār ir zem katras kritikas- šķērsot 5-6 joslas no vietas - jābūt labam sprinterim ar labu sargeņģeli lai to paveiktu
nu krastenē vaidzētu tuneļus zabūvēt, tikai sālīti sanāk. Klau a juglā kur tie stopmaņi bremzē satiksmi zem zīmes nevar uzbliezt metāla sētiņu lai jamie iet stāvēt tālāk? Un Vēl uz jaunciema gatves taka vaidzētu visām pieturām kabatas zabliezt a to bail, kad tur smagie iet garām busam.
Nu krastenē būtu lētāk izbūvēt saliņas, sašaurināt braukšanas joslas, resp sakārtot visu to apkārtni. Tuneļi cilvēkiem nepatīk - ļoti nelabprāt tos izmanto. Sētiņas vajadzētu likt ļoti daudzkur, jo gājējiem patīk iet pa taisno pat ja līdz pārejai jāiet 20m, tākā lai koncentrētu gājēju plūsmu sētiņas ļoti ļoti daudz kur būtu jāuzstāda.
Par to juglu - droši vien ka varētu, bet es tur ņipričom - es pa rīgas rajonu, pilsētā valda citi čiekuri. Vispār cik sapratu tad līdz nākamā gada beigām būs jau izbūvēts 2līmeņu krustojums Brīvības/Juglas ielā, domājams ka arī tuvējo apkārtni sakārtos.
Stirpi shaubos par juglas krustu- tur ar zemem ir pilnigaa [consored] 8)
Nu par to juglu šorīt pa radio teica, precīzāk pats nezinu :oops:

Posted: 04 Jan 2007, 16:31
by Android
jonixins wrote:Tad jau tu zini, kas ir atbildīgs par ieskriešanās joslu trūkumu izbraucot no Ādažiem, kā arī kad beidzot sāks taisīt to ceļu, ko sačakarēja novirzot visu šosejas satiksmi caur Ādažiem...
Par rekonstrukciju neko precīzi pagaidām nezinu, par ieskrējiena joslām - perspektīvā ir paredzēti 2līmeņu mezgli, viens jau ir izbūvēts. Cik sapratu tad tur bija daudz nopietnāks projekts bet dažādu iemeslu dēļ daļa no tā tika norauta podā... nu ar domu ka kādreiz gaišā nākotnē... :roll:

Posted: 04 Jan 2007, 18:19
by Juzix
Android wrote:
R5GTT wrote:
Android wrote:
invisible wrote:Pa vidu ielām jāizveido drošības saliņas priekš tādiem eksemplāriem :D
Netikai tas, vēl ļoti daudz kas. Rīgā vairāk kā 50% pāreju neatbilst drošuma prasībām. Nupatās ar kolēģi veicām visai apjomīgu pētījumu par gājēju pārejām jūrmalā - no 150+ pārejām ap 60 būtu nepieciešama rekonstrukcija, pārējām arī praktiski visām būtu veicami uzlabojumi.
Moš daudzi nemaz nezin, ka neregulējama pāreja nedrīkst šķērsot vairāk kā vienu joslu katrā virzienā... nu un vēl vesela kaudze dažādu prasību, kuras LV praktiski nekur nav ievērotas. Uz 11. nov. krastmalas starp akmens un vanšu tiltiem tās pārejas vispār ir zem katras kritikas- šķērsot 5-6 joslas no vietas - jābūt labam sprinterim ar labu sargeņģeli lai to paveiktu
nu krastenē vaidzētu tuneļus zabūvēt, tikai sālīti sanāk. Klau a juglā kur tie stopmaņi bremzē satiksmi zem zīmes nevar uzbliezt metāla sētiņu lai jamie iet stāvēt tālāk? Un Vēl uz jaunciema gatves taka vaidzētu visām pieturām kabatas zabliezt a to bail, kad tur smagie iet garām busam.
Nu krastenē būtu lētāk izbūvēt saliņas, sašaurināt braukšanas joslas, resp sakārtot visu to apkārtni. Tuneļi cilvēkiem nepatīk - ļoti nelabprāt tos izmanto. Sētiņas vajadzētu likt ļoti daudzkur, jo gājējiem patīk iet pa taisno pat ja līdz pārejai jāiet 20m, tākā lai koncentrētu gājēju plūsmu sētiņas ļoti ļoti daudz kur būtu jāuzstāda.
Par to juglu - droši vien ka varētu, bet es tur ņipričom - es pa rīgas rajonu, pilsētā valda citi čiekuri. Vispār cik sapratu tad līdz nākamā gada beigām būs jau izbūvēts 2līmeņu krustojums Brīvības/Juglas ielā, domājams ka arī tuvējo apkārtni sakārtos.
Preciizi neatceros, bet vai tur tie termini nebija krriiiiiiiiiieeeeeeeeetni garaaki? Par pashu projektu ar esmu dzirdeejis, bet termiņi :neka:

Posted: 05 Jan 2007, 18:01
by Juzix
Bļin!!!! Shodien braucu no Maalpils (pirms Maalpils visa shoseja vienaas bedrees un bedriitees-Android, GLAAB situaaciju :D ). Atrums taa ap 100km/h izbraucu no leezena liikuma un manaa acu priekshaa, joslas viduu staav sudrabkraasas MB pikaps ar izsleektaam gaismaam-kipa nomiris!!!! :evil: Metu pa meemajiem un braucu shim garaam! :evil: Labi ka pretii neviens nebrauca, citaadi buutu auzas! Nu es kaa izpaliidziigs cilveeks buudam Nostaajos shosejas malaa, iesleedzu avaarijas gaismas, izkaapju no auto un eju MB virzienaa. Mersii seezh opis un runaa pa telefonu. Pirmaa doma-auto ateicis taalaaku kopsadarbiibu. Vechukam pietruukst speeka to nodabuut malaa, taalab ar turpat palicis. Pagaidu kameer tas beigs plurksteet pa telefonu, apjautaajos vai paliidzeet nostumt malaa, jo varen aplam tas ir aptureejis auto shosejas viduu!!! Uz ko baķka atbild:"viss kaartiibaa, es tikai pa telefonu runaaju!!!!" :siena:
Nu kur taadi IDIOTI dzimst un aug! Labi, CSN vaig ieveerot-ja nesanaak attieciigiem telefona pribambasiem tad peec noteikumiem jaastaajas malaa lai paplaapaatu. Bet kaada huja peec vinsh bij apstaajies ceļa viduu-taa arii nesapratu!!!! Blin- IDIJOTS!! Vairaak nav vaardam vietas!!!! :dusma: :dusma: :dusma: :dusma: :dusma: :dusma: :dusma: :dusma:

Posted: 05 Jan 2007, 19:32
by Android
1dien pateikšu kolēģim lai aizbrauc nočeko kas tur pa lietu. Bet nu tagad tā ir globāla probza - vecie celī jūk ārā, a naudas rekonstrukcijai netiek piešķirtas... moš vienīgi pa kādai periodiskai uzturēšanai varētu izdomāt (tb vienk uzklāj jaunu asfalta virskārtu visā platumā un pieber nomales)...

Posted: 05 Jan 2007, 19:36
by Juzix
Android wrote:1dien pateikšu kolēģim lai aizbrauc nočeko kas tur pa lietu. Bet nu tagad tā ir globāla probza - vecie celī jūk ārā, a naudas rekonstrukcijai netiek piešķirtas... moš vienīgi pa kādai periodiskai uzturēšanai varētu izdomāt (tb vienk uzklāj jaunu asfalta virskārtu visā platumā un pieber nomales)...
Nezinu kuras kategorijas celsh vins skaitaas bet taas i kautkaadas uzhas! Jo tuvaak Maalpilij, jo dzilaakaa pakalaa! :neka: Ziemaa liidz Ropazhu <-> Inckalna krustojam tiiri O.K pabrauc paaris km uz priekshu i vsjo- ne kaisiits nekaa! Nu tas taa, JA buus sniegs tad maniis!
A tur jau bedriites i tik taalu salaapiitas, ka starp ielaapiem ir uudens un ar palisaakaam riepaam tur vareetu buut jautri! Izbaudiju vasaraa, ar paplikaam riepaam, lietus laikaa tur pabraukt! :D:D:D

Posted: 05 Jan 2007, 19:44
by Android
Juzix wrote:
Android wrote:1dien pateikšu kolēģim lai aizbrauc nočeko kas tur pa lietu. Bet nu tagad tā ir globāla probza - vecie celī jūk ārā, a naudas rekonstrukcijai netiek piešķirtas... moš vienīgi pa kādai periodiskai uzturēšanai varētu izdomāt (tb vienk uzklāj jaunu asfalta virskārtu visā platumā un pieber nomales)...
Nezinu kuras kategorijas celsh vins skaitaas bet taas i kautkaadas uzhas! Jo tuvaak Maalpilij, jo dzilaakaa pakalaa! :neka: Ziemaa liidz Ropazhu <-> Inckalna krustojam tiiri O.K pabrauc paaris km uz priekshu i vsjo- ne kaisiits nekaa! Nu tas taa, JA buus sniegs tad maniis!
A tur jau bedriites i tik taalu salaapiitas, ka starp ielaapiem ir uudens un ar palisaakaam riepaam tur vareetu buut jautri! IZbaudiju vasaraa ar plikaam riepaam tur pa lietu pabraukt! :D:D:D
Tur pie tā krusta ja nekļūdos tad mainās uzturēšanas klases. Par to sniega tīrīšanu/kaisīšanu - varu aizsūtīt tev informatīvo bukletiņu ar prasībām, kādām jāatbilst ceļam ar noteiktu uzturēšanas klasi (iedo savu pasta adresi), vienk pie mums visi ir izlutināti ka praktiski visi asfaltētie ceļi ziemā ir tīri no sniega, tomēr uzturēšanas normatīvi to nebūt neprasa.
P.S. Skandināvijā vairākums ceļu ziemā ir ar sniegu, lielumu nošķūrē gar malām bet pieblietētais paliek.
A par asfaltu- tagad visdrīzāk pielāpīs kriminālākās bedrītes, a pavasarī atkal ies pāri koļas ar emulsiju un sīkšķembām. Ja vienīgi varbūt izdosies izbīdīt tādu lietu kā vienlaidus virsmas apstrādi - tāda ir taisīta uz ceļa Ragana-Limbaži vietām. Tīri labi tā tehnoloģija sevi parādīja.

Posted: 05 Jan 2007, 19:50
by El_Camino
Es uz Mālpili vairs nebraucu pa celju caur Ropažiem vai pataisno no Garkalnes! tur celsh ir pilniigi pizdjec!
Bet celsh no garkalnes liidz krustam ar celju Ropaži - Inčukalns ir MEGA labs atvilkshanai (kad tur veel nebija bedru) tik fantastiski liikumi!! :D

Posted: 05 Jan 2007, 19:52
by Juzix
Android wrote:
Juzix wrote:
Android wrote:1dien pateikšu kolēģim lai aizbrauc nočeko kas tur pa lietu. Bet nu tagad tā ir globāla probza - vecie celī jūk ārā, a naudas rekonstrukcijai netiek piešķirtas... moš vienīgi pa kādai periodiskai uzturēšanai varētu izdomāt (tb vienk uzklāj jaunu asfalta virskārtu visā platumā un pieber nomales)...
Nezinu kuras kategorijas celsh vins skaitaas bet taas i kautkaadas uzhas! Jo tuvaak Maalpilij, jo dzilaakaa pakalaa! :neka: Ziemaa liidz Ropazhu <-> Inckalna krustojam tiiri O.K pabrauc paaris km uz priekshu i vsjo- ne kaisiits nekaa! Nu tas taa, JA buus sniegs tad maniis!
A tur jau bedriites i tik taalu salaapiitas, ka starp ielaapiem ir uudens un ar palisaakaam riepaam tur vareetu buut jautri! IZbaudiju vasaraa ar plikaam riepaam tur pa lietu pabraukt! :D:D:D
Tur pie tā krusta ja nekļūdos tad mainās uzturēšanas klases. Par to sniega tīrīšanu/kaisīšanu - varu aizsūtīt tev informatīvo bukletiņu ar prasībām, kādām jāatbilst ceļam ar noteiktu uzturēšanas klasi (iedo savu pasta adresi), vienk pie mums visi ir izlutināti ka praktiski visi asfaltētie ceļi ziemā ir tīri no sniega, tomēr uzturēšanas normatīvi to nebūt neprasa.
P.S. Skandināvijā vairākums ceļu ziemā ir ar sniegu, lielumu nošķūrē gar malām bet pieblietētais paliek.
A par asfaltu- tagad visdrīzāk pielāpīs kriminālākās bedrītes, a pavasarī atkal ies pāri koļas ar emulsiju un sīkšķembām. Ja vienīgi varbūt izdosies izbīdīt tādu lietu kā vienlaidus virsmas apstrādi - tāda ir taisīta uz ceļa Ragana-Limbaži vietām. Tīri labi tā tehnoloģija sevi parādīja.
Ja Tu domaa liidziigu bukleti kaadi i statikos tad kautkur jau mashiinaa meetaajas! :D

A ja Tu dabon cauri to vienlaidus virsmas, vai kaa vinu Tu tur sauc apstraadi, tad Tu buusi iists lielcelu guru! :notworthy: :notworthy: :notworthy: