Page 41 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 09 Jun 2013, 23:45
by jaaniss
kas ir ar rokas bremzes trosi? pārbaudi to

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 09 Jun 2013, 23:58
by Janx
Ar skrūves atlaišanu neesmu provējis.
Rokas bremzes trose brīva ir.

Arī kad cilindru skrūvēju iekšā, tad diezgan viegli neskrūvējās, pretēji otrai pusei, kas viegli ieskrūvējās.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 Jun 2013, 10:41
by Dzelzuks
Ar ko labak limet miksto astiti pie bagaznieka?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 15 Jun 2013, 13:05
by GG.
Cik viņa liela? Skrūves nav paredzētas?

Es savu gumijoto spoileri uzsēdināju uz logu līmes, papildus skrūvēm. Nost vēl nav nokritis. :cool:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 Jul 2013, 16:03
by Volfsburgs
Kā labāk, ar kādiem paņemieniem var plastmasas degvielas caurulēs iebazt tos metala galiņus? Ar ko sildīt labāk un kā. Bieži sanāk pārsildīt. Paldies.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 Jul 2013, 20:18
by elksnis
Janx wrote:Kā varētu novērst pakaļējā suporta ķīlēšanu? Visu izjaucu, iztīrīju, uzliku jaunu remkomplektu, bet tāpat negrib palaist klučus īpaši vaļīgāk, kad atlaistas bremzes. Vadīklas staigā labi.
Subjekts: Audi B4

Kluciem biš sānus apslīpē, lai labāk staigā. Bet ne pārāk brīvi...
Un uzliec papildus atsperi kas atvelk atpakaļ roceni...


Image

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 Jul 2013, 22:30
by dzejnieks
tiešām visu izjauci, rocenes mehanismu-asīti??? apakšējo sprostu ņēmi ārā???

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 02 Jul 2013, 11:42
by Janx
dzejnieks wrote:tiešām visu izjauci, rocenes mehanismu-asīti??? apakšējo sprostu ņēmi ārā???
Nu jā, pilnīgu visu jaucu laikā, iztīrīju un saliku jaunas gumijas. Pēc tam izjaucu vēlreiz un sasmērēju ar to suportu smēru visu, tagad it kā mazliet labāk staigā un vairs nekarsē bremžu disku.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 04 Jul 2013, 13:11
by laurisko
Janx wrote:
dzejnieks wrote:tiešām visu izjauci, rocenes mehanismu-asīti??? apakšējo sprostu ņēmi ārā???
Nu jā, pilnīgu visu jaucu laikā, iztīrīju un saliku jaunas gumijas. Pēc tam izjaucu vēlreiz un sasmērēju ar to suportu smēru visu, tagad it kā mazliet labāk staigā un vairs nekarsē bremžu disku.
Pašu virzuli[b/] arī izjauci,iztīriji,sasmērēji?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 04 Jul 2013, 20:40
by dzejnieks
Nu tad vecīt maini troses nost..

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 Jul 2013, 09:55
by ttd
Janx wrote:Ar skrūves atlaišanu neesmu provējis.
Rokas bremzes trose brīva ir.

Arī kad cilindru skrūvēju iekšā, tad diezgan viegli neskrūvējās, pretēji otrai pusei, kas viegli ieskrūvējās.
kad liki cilindru iekšā, tad iesmērēji jauno blīvslēgu un cilindru ar bremžu eļļu? Un tā kārtīgi?

Un ar remkomplektu tu biji domājs gumijas tikai? Kādā stāvoklī cilindrītis?

+ vadīklas(pa kurām kluči staigā) notīri kārtīgi ar vīli, to pašu vietu arī klučiem notīri ar vīli, vari uzlikt arī nedaudz solidolu vai ko tamlīdzīgu uz tām vietām.

Ja viss ir šādi izdarīts, tad jādzird būtu, kā grab suporti. :naac:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 21 Jul 2013, 16:00
by Foxijs
objekts : Fiat punto 1.9 JTD

Problēma: Vairs nevar pielaist, sākumā startējot vēl nedaudz uzsita, bet tagad tikai griež un nelec..

drošinātāji apskatīti, pie sprauslām degviela nepienāk, pie sūkņa pienāk.. itkā atradām ka vārsts kas noslēdz degvielas padevi nereaģē uz elektrību, to uztaisījām lai ir visulaiku vaļā, taču vienalga nelec, pamēģinājām arī ar striķi pavilkt bet nekā..

ir idejas?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 21 Jul 2013, 19:12
by laurisko
Degviela ta pienāk bet vai pietiekams spiediens?
Ko kompis saka, kādas kļūdas!

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 21 Jul 2013, 19:22
by Foxijs
patreiz nav ne ar ko nomērīt spiedienu ne kompja :oops:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 21 Jul 2013, 19:33
by laurisko
Nu ta pavelc vēl kādu aplīti ap rajonu! :emo: :naac: :reeka:

Vai nopērc no manis šito - Image
Mos atpelnīsi jau no irmā auto! :naac:
PM

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 21 Jul 2013, 19:56
by Foxijs
tas nav klienta auto, esmu ārzemēs, šeit baigi dārgi to miskasti uz servisu aizvest, tapēc domājam visādus variantus :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Jul 2013, 12:17
by Fretka
Return of gateris 2 :

Vai ir iespējams mājas apstākļos uzkarsēt atsperi tik ļoti, lai to varētu deformēt? Vajag vienu vijumu nedaudz pielāgot atsperes bļodai. Kaut kur padzirdēju, ka tā varot izdarīt, tikai cik viegli vai grūti tas ir?
Neatceros vairs uzpariktes nosaukumu,taču ir kaut kāds liesmojamais ar maināmiem gāzes kārtridžiem, vai ar to pietiktu?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Jul 2013, 12:25
by Martinss
Baigā problēma ar karšanu pēdējo dienu laikā. Gaitā temperatūra ir nedaudz augstāka, nekā parasti (~96 grādi 90 vietā), citreiz uzkāpj līdz saviem 100 grādiem. Vakar vispār, piebraucu pie mājas un smuki tvaiki no haubes pacēlās augšā. :| Eļļa ir sev pierastajā krāsā, neizskatās, ka ar kaut ko būtu sajaukusies, tā pat arī tosola bačokā viss ir nosacītā kārtībā. :roll: Gaisam sistēmā nevajadzētu būt, jo pečka visu laiku pūš karstu. :hvz: Tā pat arī ūdenssūknis ir mainīts. :| Aizdirsies radiators, termostats? Kas vēl varētu būt?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Jul 2013, 13:23
by Juzix
Ventilātors slēdzas iekšā?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Jul 2013, 13:30
by Martinss
Slēdzas iekšā, bet tam nevajadzētu būt nekādam sakaram ar to, ka temperatūra ir paaugstināta gaitā. :roll: