Tā kā tikai parakstā kādu laiku turēju uzskaitījumu, bet apkopojis ar bildēm nebiju:
1. 2008, 18 gadi, bija skaidrs, ka gribu sportisku BMW, bet gandrīz nopirku E46 318i (tolaik salīdzinoši kosmoss ar E36), apskatījos arī vienu Subaru Impreza GT universālu (bija gan par īsu budžets biš + auto samocīts). Beigās pēc vairāku E36 323/325/328 apskatīšanas, ieķēru šo - 1996. gada E36 323i Coupe, M-pakā, labi sapakota. Maksāja 4500 EUR, nomaucu (vārda tiešākajā nozīmē) gadu, dzīvojos pa 333 daudz, piedalījos pat vienās gonkās, ziemā 2x nošķīlu, pēc slavenās otrās reizes uz Vossa (ko vēl daudzi piemin pat 8 gadus vēlāk) izjaucu, izpārdevu pa daļām un bundža uz tolmetu, kko ap 1,5k dabūju atpakaļ.
2. 2009, tā kā visu naudu biju ieguldījis ļoti rentablā projektā kā Burnout.lv pašapkalpošanās garāžā (izbeidza dzīvi pēc pusgada) un bija iestājusies krīze valstī, bet pārvietoties vajadzēja, pēc vairāku šrotu apskatīšanas, izbraucu ar E34 520i (M20B20), likās ok gaitas īpašības un nopirku pa ~500 Ls bez bildēs redzamajiem Alpina diskiem. Beigās gan tomēr bija tāds šrots, ka braucu ar viņu pēc iespējas mazāk, vairāk tumsā un draugi to auto redzēja varbūt pāris reizes pa pāris mēnešiem. Neatceros pat cik ilgi bija pie manis (pāris mēneši), bet pārdevu kkādai tantei no Iļģuciema.
3. still 2009, kādu laiku pabraukāju ar aizlienētiem auto un uz rudeni ieķēru Toyota Celica 1.6, pa 500 Ls neko labāku nevarēja vēlēties, samērā ekonomisks, stāvoklis ar bija +- ok, sliekšņu gan nebija

Izgāju TA un pavasarī pārdevu tālāk.
4. 2010, pēc Celicas nopirku vēl vienu sarkanu spooorta auto pa 500 Ls, Ford Escort RS2000, šis gan tiešām bija cepīgs, īsts hot hatch ar 150 Zs, īsu kārbu (3. gals bija 120), patika tas auto, bet pat neatceros, kādēļ pārdevu, laikam naudu kkam vajadzēja
5. still 2010, nopirku E36 323i, vēl arvien bija krīze, diezgan neveiksmīgs darījums kopumā, negribu daudz par to runāt
6. still 2010, pēc E36 un Mazda 323 (neveiksmīgs perekupa variants) pārdošanas meklēju jaunu un lētu ikdienas auto, nezinu kāpēc nopirku 1995. gada Alfa Romeo 155 1.7, it kā interesants + kā īstam petrolheadam vismaz vienreiz bijusi Alfa, bet kkad pavasarī gandrīz nokrita kārba, aizbraucu pakaļ citai kārbai, kura nederēja, tad nu ar kārbas defektu atdevu pa kapeikām.
7. 2011, biju beigās palicis bez auto un bez naudas

bet tā kā opītis nopirka sev jaunu auto, tad atdeva man savu veco - 1994/1995 gada Opel Astra F Caravan ar 1.6 8V dzinēju, vairāk kā gadu nobraucu neko nelabojot (izņemot izpūtēju, kas pāris reizes nokrita) un pārdevu tālāk
8. 2012, labs draugs un šī foruma lietotājs MartinsG (jeb Speedz) bija ieķēris S14 un iedeva man trasi pagāzt, tā kā pāris gadus ar RWD nebiju gāzējis, tad bija āķis lūpā un pēc Opel pārdošanas meklēju sev lētu E36, tādu arī atradu un pa klasiskajiem ~500 Ls iecēlu 320to sedanu, bija padzīvojis, bet braucams. Nogāzu atkal ~pusotru gadu, beidzot krīze bija beigusies un varēju atkal domāt par normālu auto.
9. 2014, atradu ss'ā, tip ar vizuāliem defektiem, bijušais īpašnieks braucot rādīt lietotājam Waldmenz uz servisu, paspēja pa ceļam vēl ielikt apmalē un salauzt piekari, labi nokaulējām ciparu un ar visu sataisīšanu un pusauto sakrāsošanu (rūsas novēršanu) auto - E46 325i Imola Rot - nostājās ļoti labā ciparā. Braucu bēdu nezinādams un priecīgs, jo beidzot atkal bija foršs auto. Bet nu nemāku es mierā sēdēt un strādājot BM starp jauniem auto, sagribēju ko jaunāku.
10. 2015, pārdevu E46 un gribēju vietā E90/E91, bija vairāki varianti mobilē atzīmēti, vienā jaukā naktī sakāpām četri cilvēki iekš dīzeļE60 un gāzām uz Vācijas dienvidiem (Minheni), jo tieši tur bija sakoncentrējušies labākie varianti, beigās nopirku 2007. gada E91 325d Touring, diezgan pilnu, bet tā kā dīzelis ar ručku līdz galam nepatika + nepatika arī universāla virsbūve, tad samērā ātri atdevu prom.
11. still 2015, pēc dīzeļuniversāļa sekoja overcorrection un meklēju E39 vai E46 benzīnu, atradu pa lēto (~4400 EUR) Igaunijā (Saaremaa) melnu 2005. gada E46 325Ci Facelift kupeju, samērā tukša komplektācija, bet nu melns, FL, Recaro beņķi, iztikas minimums bija. Satūnēju un rudenī pārdevu, jo neredzēju īsti jēgu no 2.5 benzīna, ar kuru īsti nevar driftēt un gāzt.
12. still 2015, paņēmu no laukiem E36 320i ar diezgan labu komplektāciju, sākumā domāju uzčinīt un braukt ikdienā, bet beigās saņemot to auto un izbraucot, sapratu, ka negribu gan

Atstājām ar draugiem kā laužamo auto ziemas driftam u.tml.
13. 2016, gribēju normālu ikdienas auto, sākumā skatījos uz E90 FL sedanu, beigās sapratu, ka diezgan tuvu tam ciparam var dabūt no izsolēm F30, kādu mēnesi sekoju aktīvi līdzi, līdz nosolīju un uz LV atvedu šo 2012. gada 316d ar samērā labu komplektāciju. Nu jau kopā februāra braukāju ar šo riņķī.
