Page 5 of 7
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 22 May 2019, 17:26
by TomSkarsts
-AF- wrote: ↑22 May 2019, 17:01
Ir tādas sprauslas darba kārtībā, 10€ 6gab
Pašam ir 1 komplekts virsū, 1 kastē un vēl rozā kastē. Visām pretestības pareizās, spray normāls un netek. Turpinu problēmas meklējumus. Vēlreiz pārbaudīs vakuumu no apakšas kolektoram.
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 22 May 2019, 23:19
by AtmoBenzin
TomSkarsts wrote: ↑22 May 2019, 17:26
Visām pretestības pareizās, spray normāls un netek.
A ražība vienāda?
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 23 May 2019, 06:34
by -AF-
TomSkarsts wrote: ↑22 May 2019, 17:26
-AF- wrote: ↑22 May 2019, 17:01
Ir tādas sprauslas darba kārtībā, 10€ 6gab
Pašam ir 1 komplekts virsū, 1 kastē un vēl rozā kastē. Visām pretestības pareizās, spray normāls un netek. Turpinu problēmas meklējumus. Vēlreiz pārbaudīs vakuumu no apakšas kolektoram.
Kompresija ir normāla?
Ja jā, tad maini ecu
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 23 May 2019, 09:24
by TomSkarsts
AtmoBenzin wrote: ↑22 May 2019, 23:19
TomSkarsts wrote: ↑22 May 2019, 17:26
Visām pretestības pareizās, spray normāls un netek.
A ražība vienāda?
pudeles klāt neliku gan un nelēju iekšā
-AF- wrote: ↑23 May 2019, 06:34
Kompresija ir normāla?
Ja jā, tad maini ecu
Normāla.
Parādījās gan aizdomas, ka laiž/sūc truba no gofras uz ICV. Iepriekšējā reizē ar dūmiem tur neko nemanīja, bet pamēģinās patestēt vēlreiz.
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 23 May 2019, 10:46
by Martinss
Vakuuma leak testu tu ar dūmiem veic or what? Pamēģini ar cleaneri veikt šo testu, man liekas nekas labāks par to nav.
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 23 May 2019, 10:52
by TomSkarsts
Martinss wrote: ↑23 May 2019, 10:46
Vakuuma leak testu tu ar dūmiem veic or what? Pamēģini ar cleaneri veikt šo testu, man liekas nekas labāks par to nav.
Ar cleaneri no augšas visur, kur tiek klāt tika noliets un bez problēmēm. Zem kolektora īsti netiek klāt.
Ar dūmiem arī to var veikt, labāk, protams, ar iekārto, kas normāli dod dūmus ārā, nevis ar vape. Vismaz agrāk dūmu mašīna ir palīdzējusi.
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 23 May 2019, 14:01
by Teorētiķis
Tātad.
Palabo ja kļūdos
Dzinējs no pelēkā, kur tas dzīvi jau bija redzējis un pilns ar problēmām (tām pašām, kas pirms swapa) tika ieswapots šeit un lietots kādu brīdi, tad...atklājās Problēma
(Un vai problēma ir problēma, kas patiešām traucē, vai tikai tās meklēšana aiz neko darīt ko ieraudzīji diagnostikā?)
Problēma: 1 un 6 cilindrs, kas ir abos motora galos, uzrāda "neefektivitāti" salīdzinot ar pārējiem 4 cilindriem.
Pārbaudes kādas ir veiktas:
1. Izkustināti kontakti vai izņemts, iztīrīts mehāniski?
2. Esošās sprauslas ir mainītas pret citām? Vai savstarpēji arī?
3. Acs uzmesta (vai ar citām viegli pieejamām metodēm) pārbaudīts vai ir gaisa noplūdes, vai hermētiskums pārbaudīts ar manometru palīdzību?
4. Kas un KĀ vēl darīts?
Tik daudz postu, ka grūti saprast, kas, kāpēc un KĀ ir darīts.
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 23 May 2019, 14:03
by Teorētiķis
+ pērkot iepriekšējo auto ar šo motoru, tas jau bija ne stock komplektā (cits karteris)?
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 23 May 2019, 15:00
by TomSkarsts
Motors tika nopirkts kopā ar auto, kur tas piesūca gaisu 100 vietās.
Tika nomainītas visas blīves, vārstu vāks, karteris. Pirmā problēma - uzlikts nepareizais oil pickup (uztvērējs laikam latviski pareizi, no M52TU..), aprāvu šāles.
Šāles samainītas, M50 ieplūde sataisīta (apakšā M52 plāksnīte ieplūdei, lai der pareizais dačiks utt). CCV noravēts.
Bija visādas nebūšanas, kloķenes devējs pamira utt. Pie diagnostikas pirms avārijas 1 zonde nestrādāja, bet braukt netraucēja. Gāja normāli, neraustījās, degvielu tērēja 12-13 pilsētā un 7-8 ārpus pilsētas.
Viss bija ok.
Pēc avārijas dzinējam nomainīju termostatu, ūdenssūkni un pravodka palika jau no zilās kupejas (jo iekšā oriģināli bija M52)
Iecēlu, bet sākās problēmas (zonde šoreiz irrelevant jo 2.0 bija veselas). Biju gan lohs, jo uzliku M50 degvielas sliedi (smuki der uz M50 kolektora, bet 3 BAR nevis 3.5 BAR) un uzliku rozā sprauslas no 2.8.
Samainīju uz pareizajām sprauslām atpakaļ, pareizo sliedi uzliku ar jauniem oringiem (jo mistiski sūca gaisu gar sprauslām). Joprojām nebija/nav labi. Pielikām pie dūmu aparāta, konstatējām, ka konkrēti piesūc gaisu kolektors.
Noņēmu un iedevu zinošam cilvēkam, lai salabo. Tika viss sataisīts kā nākas (gaisu gan piesūca jo bija pazudis 1 korķītis, kas noglušī nevajadzīgo uz M52 plāksnes). Problēma ir aktuāla, jo var just, ka pārlejas. Pat pēc izplūdes to var dzirdēt. Kā arī no rīta, kad dzestrs + neuzsilis motors, iet manāmi labāk.
1. Tīrijis konkrēti kontaktiem neko neesmu. Izpīkstināju vadus spolēm, sprauslām.
2. Mainīju vietām, mainīju pret citām. Ar izņemtām šķīlu mašīnu, lai pārbaudītu spray pattern. Sprauslas arī ar šprici un liekto pie 12v iztīrīju ar brakecleaneri. Uz aci visas špricē normāli un nekas netek. Ražību pārbaudījis neesmu. Pretestības gan spolēm gan sprauslām pareizās pēc grāmatas.
3. No augšas kam tiek klāt (sprauslas, gofra, drosele) noliets ar brakecleaneri un nekādas manāmas noplūdes nav. Ar manometru nav pārbaudīts un ja problēma ir, tad noteikti no apakšas.
Long story short - devēji strādā, kompresija ir, bet pārlej. Pirms mainu vadību vai baudu ražību gribētos pārliecināties par vakuuma noplūdēm. Jēdzīga manometra gan man nav un cik viņam būtu jārāda arī nezinu.
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 23 May 2019, 16:46
by ray112
Tev temperatūru pareizu mēra? ECU ko rāda, nevis panelī
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 23 May 2019, 17:16
by Abit e30
ray112 wrote: ↑23 May 2019, 16:46
Tev temperatūru pareizu mēra? ECU ko rāda, nevis panelī
un vai ieplūstošā gaisa temp. devējs ir no m52?
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 23 May 2019, 17:23
by TomSkarsts
vakar pie mājas INPA intake temp rādīja 48 grādus, coolant 88
un jā, dačiks no m52. (uz šo jaut jau praktiski atbildēja faktors, ka pelēkajā bundžā viss gāja)
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 23 May 2019, 20:21
by burnauts
TomSkarsts wrote: ↑23 May 2019, 15:00
Pēc avārijas dzinējam nomainīju termostatu, ūdenssūkni un pravodka palika jau no zilās kupejas (jo iekšā oriģināli bija M52)
Pēc šā teikuma sanāk dzinējs no viena auto, pravodka no cita? Neesmu bmw iedziļinājies, nevar kaut kas pravodkās atšķirties?
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 23 May 2019, 20:51
by TomSkarsts
burnauts wrote: ↑23 May 2019, 20:21
TomSkarsts wrote: ↑23 May 2019, 15:00
Pēc avārijas dzinējam nomainīju termostatu, ūdenssūkni un pravodka palika jau no zilās kupejas (jo iekšā oriģināli bija M52)
Pēc šā teikuma sanāk dzinējs no viena auto, pravodka no cita? Neesmu bmw iedziļinājies, nevar kaut kas pravodkās atšķirties?
nevar. pravodka tāda pati.
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 23 May 2019, 21:48
by zarins
gaisa piesūkšanas "testā" nomaini bremžu tīrītāju pret ēteri(jebkuru starta gāzi)
Bet es lieku uz timing problēmu
edit: nav jau tik grūti noņemt vārstu vaku un pārliecināties par to
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 06 Jun 2019, 15:00
by Teorētiķis
Vai sanāca atrast vainu?
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 06 Jun 2019, 15:33
by TomSkarsts
nav bijis laika bakstīt, jāžmiedz tikai.
Nākamnedēļ uzliks citas sprauslas, kompi, mafu un tad skatīs. Cits, kas INPU pētīja liek uz sprauslām. Pašu ECU atrāvu vaļā, platei visi lodējumi uz aci perfekti izskatās un viss ideāli tīrs
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 06 Jun 2019, 16:20
by AtmoBenzin
A tu tām sprauslām beidzot ražību nomēriji?
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 06 Jun 2019, 17:36
by petka17
AtmoBenzin wrote: ↑06 Jun 2019, 16:20
A tu tām sprauslām beidzot ražību nomēriji?
100%, ka nē. Labāk ieveipot kolektorā un pafilosofēt
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 06 Jun 2019, 17:51
by arniks8
Lai jau ieziet cauri, pēc tam būs labāka saprašana par visu no pieredzītes. Nav jau tā ka viņam motors neiet.
