Ch: 316 e30

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

Locked
User avatar
Ch.
Posts: 10789
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 316 e30

Post by Ch. »

Es saku, otrs variants man bija M54B30, kas, domājams, noteikti ietu labāk un pa lielam pat nebūtu jāver vaļā, bet ja tādā pašā budžetā izdosies iekļauties ar šo dzinēju, tad, domājams, no emocionālā viedokļā kaifs būs daaaaaaaaudz lielāks. 8)
+ spēcīgs arguments par m20 būvēšanu ir tas, ka gribu pats iemācīties salikt dzinēju, jo pēdējoreiz to darīju 15 gadu vecumā, kad meistars teica - paņem šito atslēgu, tad pievelc šito, pagriez šito utt.. :shura:

Un no daļām, ja neskaita sadaleni un zirnekli, nekas tāds briesmīgi rets un dārgs nav. :roll:
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29338
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 316 e30

Post by howitzer »

Tak nejau par to runa, jo būvēt ir kūl, vienkārši atmo motoru jaudas emo pieaugumi dažreiz liek noskurināties. :shura:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Ch.
Posts: 10789
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 316 e30

Post by Ch. »

True. Bet nu šai receptei beigās paliek ļoti turbo-friendly kompresijas pakāpe :shura:
Sodit slidgultnus uz spiediena
kalns
Posts: 403
Joined: 23 Feb 2015, 22:39
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 316 e30

Post by kalns »

nevajag baidīties 10.5:1 arī ir turbo friendly kompresijas pakāpe ;)

katram savs ceļš ejams un savi grābekļi uz ko uzkāpt, turi buru :)
User avatar
Abit e30
Posts: 1141
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Ch: 316 e30

Post by Abit e30 »

kādēļ gribi likt HD rokerus vai aftermarketa atsperes? jo ja neliec kkādu race sadaleni, kur grādi tuvojas 300, tās atsperes īsti nav nepieciešamas :?
vai arī doma par augstu apgriezienu motoru? 7k+ īzī ?

kā arī rokeru + atsperu komplekts vien cik jau maksās. un ja vārstiem termoatstarpes ir pareizi ieregulētas un regulāri tam seko līdz, tad rokeri tā nemaz nelūzt :?
howitzer wrote:Bet vispār, mani nedaudz šokē tas lietu saraksts, kas vajadzīgs apmēram 20zs pieaugumam. :aiwa: ...
šis gan ir skarbā realitāte, jā.. :cry: :reeka:

Ā un vispār ch. ja nopietni... prātīgākais būtu uzreiz sākt ar kkādu iesācēja turbo setupu, kautvai 2.5 tilpumā, standarta vadība, ļurbiķis, sprauslas, kkāds prātīgs/regulējams degv spiediena regulators, regulējums no Artūra un tu jau apbrauc m20b28 :?
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 15229
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 316 e30

Post by Black President »

Cik tad sanak kompresija tadam strokerim,vel mazak par 8.5:1?

Nez,tad forsak uztaisit setapu ar isu gajenu virzulim (protams ja ir iespejams pa leto no oem) vai ari celt kompresiju
R56 JCW
User avatar
Abit e30
Posts: 1141
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Ch: 316 e30

Post by Abit e30 »

Zorik wrote:Cik tad sanak kompresija tadam strokerim,vel mazak par 8.5:1?

Nez,tad forsak uztaisit setapu ar isu gajenu virzulim (protams ja ir iespejams pa leto no oem) vai ari celt kompresiju
~ 9.75:1
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 15229
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 316 e30

Post by Black President »

Janem nost max to sotaku•mm no galvas un bloka?

M20 virzuli lidzeni vai tizli ar izspiedeju viena puse?
R56 JCW
User avatar
Abit e30
Posts: 1141
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Ch: 316 e30

Post by Abit e30 »

Zorik wrote:Janem nost max to sotaku•mm no galvas un bloka?

M20 virzuli lidzeni vai tizli ar izspiedeju viena puse?
tāda komp. pakāpe sanāk neko neņemot nost.
m20 virzuļi, kas nepieciešami šim stroukera ir max tizli :D ar visādiem pacēlumiem, kas domāti lai uzlabotu cilindru pildījumus utt laikam :D
šeit gan ar padziļinātām vārstu kabatām
Image
salvis
Posts: 369
Joined: 19 Feb 2011, 20:46
Location: Salaspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 316 e30

Post by salvis »

Atļaušos iemest savus 5 centus.

Ja es būtu Ch, jeb, ja man būtu Ch iespējas, tad domu gājiens būtu sekojošs: PFL -> M20B2x -> #Drive Tastefully(copyright Petrolicious)

Un nevajag M54B30(jo baltajā jau tāds ir), turbo(jo nav period corect), vājprātīgu visu un visur piesmejamo aparātu.
Turklāt uz vispārējā M50/52 saimes dzinēju transplantāciju fona E30 virsbūvē, E30 PFL ar sakoptu M20 būs kā malks svaiga gaisa. Un paralēli tiks realizēts "nav kā citiem" moments.
Un jā, man patīk Abit'a E30, kur nav pierastais M50. :grudaks:

Ja mērķis ir uzbūvēt baisāko trases ieroci, kas griežas vājprātā, visu augstāk minēto var neņemt vērā.
Sievu un mašīnu draugiem neaizdod.

VW moveUp!, DeepBlack
VW Golf Plus, Blaugraphite
User avatar
Ch.
Posts: 10789
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 316 e30

Post by Ch. »

salvis wrote:Atļaušos iemest savus 5 centus.

Ja es būtu Ch, jeb, ja man būtu Ch iespējas, tad domu gājiens būtu sekojošs: PFL -> M20B2x -> #Drive Tastefully(copyright Petrolicious)

Un nevajag M54B30(jo baltajā jau tāds ir), turbo(jo nav period corect), vājprātīgu visu un visur piesmejamo aparātu.
Turklāt uz vispārējā M50/52 saimes dzinēju transplantāciju fona E30 virsbūvē, E30 PFL ar sakoptu M20 būs kā malks svaiga gaisa. Un paralēli tiks realizēts "nav kā citiem" moments.
Un jā, man patīk Abit'a E30, kur nav pierastais M50. :grudaks:

Ja mērķis ir uzbūvēt baisāko trases ieroci, kas griežas vājprātā, visu augstāk minēto var neņemt vērā.
principā tieši mans domu gājiens! :cool:

Un jā, no petrolicious sasmēlos kaudi iedvesmas. :shura:
Sodit slidgultnus uz spiediena
salvis
Posts: 369
Joined: 19 Feb 2011, 20:46
Location: Salaspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 316 e30

Post by salvis »

:cool:

Sekošu līdz un turēšu īkšķi, lai izdodas. :wink:

P.S. Jā, Petrolicios arī mani iedvesmo. Īpaši mazās Alfas, Nissan Bluebird, Datsun 240Z. Drive Tastefully!
Sievu un mašīnu draugiem neaizdod.

VW moveUp!, DeepBlack
VW Golf Plus, Blaugraphite
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12221
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 316 e30

Post by ttd »

Abit e30 wrote:kādēļ gribi likt HD rokerus vai aftermarketa atsperes? jo ja neliec kkādu race sadaleni, kur grādi tuvojas 300, tās atsperes īsti nav nepieciešamas :?
vai arī doma par augstu apgriezienu motoru? 7k+ īzī ?

kā arī rokeru + atsperu komplekts vien cik jau maksās. un ja vārstiem termoatstarpes ir pareizi ieregulētas un regulāri tam seko līdz, tad rokeri tā nemaz nelūzt :?
howitzer wrote:Bet vispār, mani nedaudz šokē tas lietu saraksts, kas vajadzīgs apmēram 20zs pieaugumam. :aiwa: ...
šis gan ir skarbā realitāte, jā.. :cry: :reeka:

Ā un vispār ch. ja nopietni... prātīgākais būtu uzreiz sākt ar kkādu iesācēja turbo setupu, kautvai 2.5 tilpumā, standarta vadība, ļurbiķis, sprauslas, kkāds prātīgs/regulējams degv spiediena regulators, regulējums no Artūra un tu jau apbrauc m20b28 :?
Ahaaaaaaa. Augstu apgriezienu strokeris, lmao.

Tādēļ arī nav nekādas jēgas no ūberprosadalenēm un turbaviksgazik vāŗstu atspereēm. M50 vadība + čipiņš + 2.8 stroke tevi sspēs uzcelt m52b28 augstumos.

Turbaviku pls atmest.
-AF-
Posts: 4748
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 316 e30

Post by -AF- »

Ieliec 2.0d no e9* (m47tu2d20) nočipo un dabū tik pat :D :D nevis taisi klasika/lego

joks, skrūvē skrūvē ;)
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
Volfsburgs
Posts: 8967
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Ch: 316 e30

Post by Volfsburgs »

Bomāri tik turbaviku atmet.
Image
User avatar
Ch.
Posts: 10789
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 316 e30

Post by Ch. »

Kaut kā tā :)
Image
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 15229
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 316 e30

Post by Black President »

6J ja?
R56 JCW
User avatar
Ch.
Posts: 10789
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 316 e30

Post by Ch. »

Black President wrote:6J ja?
2x8j, 2x8,5j :]
Tagad tik jāizdomā kāda izmēra tupeles likt. :]
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 15229
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 316 e30

Post by Black President »

215/50 ; 215/45
R56 JCW
User avatar
Archuks
BMW
Posts: 12868
Joined: 13 Sep 2004, 20:30
Location: Centrs
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ch: 316 e30

Post by Archuks »

Tie RM'i? Uz cik collām?
EVO X SST / RACE CAR INCOMING
Image
Locked