Kaut kas nedaudz iekavējies šai lapai:
Izņēmu salonu ar grīdas segu:
Grīdas sega tika izņemta tieši šīs problēmas dēļ:

Slimība arī e30 ir tāda pati problēma un nav brīnums, spiediens sistēma tomēr tā viena skrūvīte to savienojumu pietiekoši labi nesatur un galvenokārt plastmasa ir veca un drūpoša. Kādu remontu izmantošu vēl īsti nezinu, iespējams izmantošu citas konstrukcijas savienojumu ar citu radiatoru.

Pagaidām saliku, lai var braukt, bet grīdas sega tik ātri vietā neatgriezīsies jo ir paradzēti vēl darbi salonā.
Un galvenā ziņa ir tāda, ka pagaidām esmu nolēmis iet grūtāko ceļu jaudas iegūšanas ziņā, plānotais swaps uz M50B25 paliks iekš e30 un kompotam tiks būvēts M43B16 ar kompresoru, ir sarunāti vairāki šādi motori, bet sākšu ar esošo uz tā arī sāksies pirmās pārbūves.
Un te jau svaigs:
Kas padarīts, joprojām sīkumi, bet vajadzīgi
Tā kā tecēja savienojums vispirms ķēros klāt tam:
Kāds jau bija remontējis:
Kopumā mēslu salīdzinoši daudz, vismaz bija iespēja iztīrīt
Labajā pusē tas, kurs bija virsū, kreisajā no donora, kuru arī uzliku:
Konstatēju, ka tek arī pats pečkas radiators, donoram tā pati bēda tātad bija divi varianti, pirkt jaunu vai pārbūvēt esošo uzmetinot plastmasas daļu no alumīnija. metināt nebija vairs laika jo auto patreiz vajadzīgs ikdienišķām vajadzībām kamēr ikdienas auto nodarbināts pie čoma. Izlēmu ātro variantu izmantoju auto loga līmi
Uzstādot sikretku atklājās šāds skats:

Vadi protams savīti, stiprāk paraujot vairums izraujas....
Salodēju, izolēju ar kembrikiem un beigās notinu ar drēbes līmlenti:
Griestus biju pagājušogad līmējis, bet airesol līme neturēja, šī gada karstajās dienās atlīmējās

Iepirku veco labo 88 kaut gan vecā padomju laika bija staipīgāka:

Vajadzēja divas bondzeles uz vieniem griestiem
Pie reizes ielīmēju magnētus no cietajiem diskiem priekš ātrā kameras stiprinājuma
Apmēram tā:
Nu un tad pie svarīgāka darba
Tāpēc auto līkumos uzvedās neadekvāti.......
Par koilām, bukses piekarē vecas standartnieces, bet auto palika kā kartings ja vēl poli bukses tad zirga_rati uz ceļa turas nesalīdzināmi labāk! auto paredzēts sportam tā kā par komforta trūkumu nesūdzēšos, ja kā vienīgais auto ikdienai tad gan labāk uzreiz nošauties

Vienīgi iespaids par aizmugurējo atsperu komplektu ir tāds, ka ražotājs tās uz auto licis nav
Uzliekot regulējamo daļu:

un noregulējot uz minimumu auto ir par kādiem 15mm zemāks par stoku tātad ar regulēšanas iespēju var uzregulēt uz stoku un augstāk

izņemot ārā pa visam auto noiet zemāk par regulējamā tiesu 14mm un tad kopumā ir labi manām vajadzībām
Šaubos vai uz ziemu atstāšu jo ziemā vajadzīga labāka saķere un attiecīgi piekares amplitūda!
Ķēros klāt priekšai un nolūza viena amja statnes skrūve, tā kā skrūve pa vidu mīksta, bet ārpuse rūdīta izurbās ne pilnībā un pie pedējiem milimetriem ielūza arī vītņgriezis:
Otrā dienā izdabūju vītņgriezi un darbi turpinājās

Iekšējās vītnes sasmērētas:
Nomainīju eļļu, nekas īpašs vajadzīga procedūra visiem auto,
bet, parasti visiem auto leju citas eļļas, bet šoreiz izlēmu ieliet ko vienkāršāku kā "Agip" lai vēlāk izmēģinātu vienu no eļļas piedevām, parasti šiem visiem "lohatroniem" neticu un uzskatos tos vienā līmenī ar degvielas magnētiskajiem aktivātoriem uttt... bet šis dažu iemeslu dēļ lika daļēji noticēt tāpēc centīšos arī šo procesu nākotnē atrādīt, samērīsim kompresiju pirms un pēc.
Kopumā darba daudz, paralēli pieķēros arī šim aparātam
Pagaidām viss.....