
es,pēc pieredzes, klientam jau zvanu un brīdinu,ja detaļas cena pārsniedz 50ls,labāk sagatavot pirms,nevis uztaisīt stulbu pārsteigumu auto savākšanas brīdī

Bet nu lai opelis tomam ripo un roltoni garšo!
Vēl jau tika arī pārbaudīts starteris, aizdedze (tas nekas, ka dīzelis), spiediens riepās, noregulēts pulkstenis, ieprogrammētas jaunas stacijas magnetolā un veikti citi darbi, lai pārliecinātos, ka konkrētie mezgli tiešām nav vainīgi pie tā, ka nelec.O.z wrote:Es laikam esmu cirvis,stulbs vai neaptēsts, bet, ja patiešām tik noņemta noslīpēta galva + zobene samainīta,kur radās tie 600ls? varbūt tas excell fails ar izcenojumu visu izskaidros!
es,pēc pieredzes, klientam jau zvanu un brīdinu,ja detaļas cena pārsniedz 50ls,labāk sagatavot pirms,nevis uztaisīt stulbu pārsteigumu auto savākšanas brīdī
Bet nu lai opelis tomam ripo un roltoni garšo!
Kāpēc tu izdomāji, ka tikai galva noņemta-noslīpēta-un atlikta vietā? Viņam tak lielā satikšanās bija notikusi, tātad mainīja arī vārstus vismaz un noteikti vēl ko.O.z wrote:Es laikam esmu cirvis,stulbs vai neaptēsts, bet, ja patiešām tik noņemta noslīpēta galva + zobene samainīta,kur radās tie 600ls? varbūt tas excell fails ar izcenojumu visu izskaidros!
es,pēc pieredzes, klientam jau zvanu un brīdinu,ja detaļas cena pārsniedz 50ls,labāk sagatavot pirms,nevis uztaisīt stulbu pārsteigumu auto savākšanas brīdī
Bet nu lai opelis tomam ripo un roltoni garšo!
Kāda tad? Dīzelim ir iesmidzināšanas moments, kurš tad attiecīgi var tikt regulēts. Nekādas aizdedzes sistēmas tur nav.sajūgs wrote:Dīzelim arī ir aizdedze.
lūsi,es saprotu ari,ka tika mainīti varsti,Bobcat wrote: Kāpēc tu izdomāji, ka tikai galva noņemta-noslīpēta-un atlikta vietā? Viņam tak lielā satikšanās bija notikusi, tātad mainīja arī vārstus vismaz un noteikti vēl ko.
Bet vispār jau tas Toma reports tāds nepilnīgs, būtu foršāk to excel tabulu apskatīt
that's right! šķiet ka 30ls bija pārbaude un šrotā galva ap 50ls pie tam parasti ar visiem vārstiem atrodama.Kurbads wrote:Vislabākā ir tā pozīcija - 20Ls 3x uz Ogri.Un 10Ls par diagnostiku. Varēja vēl par katru pacēlāja darbināšanas reizi paņemt 2,50 par katru virzienu (2,50 uz augšu, 2,50 uz leju).
Varēja kaut kur atrast lietotu galvu, aizvest pārbaudīt, noslīpēt, skrūvēt virsū uz jau esošā bloka un atlikušo naudu nodzert.
Ye. Vnk iegaumē - nākamreiz brauc uz Miķeļšrotu. Tur samaksāsi 100ls par m50b20 + 100ls par swapošanu.toms wrote:Nu tā. Esat gan sataisījuši vētru ūdens glāzē.
Vispirms. Ne jau Jums ir jābrauc ar to opeli. Un ne jau Jūs par to remontu maksājāt. Un ne visiem ir zelta opelis tagad.![]()
Kā jau Briedis minēja, ka pēc kara visi ir gudri. Arī es. Iespējams izmaksas varēja būt arī zemākas - motora swaps, piemēram. Taču šāda opcija no servisa puses netika piedāvāta. Tad kad servisa izmaksas jau svārstījās ap 350-400 Ls, es mehāniķim jautāju, vai izdevīgāk nav vienkārši swapot motoru. Mani nomierināja un teica, ka izmkasas būtu līdzīgas. Bet nu beigās tā summa sanāca tāda kā sanāca.
Protams, var darīt arī pats. Ja to māk un prot.
Par detaļu listi - lai jau paliekt. Neviens viņam to neprasīja likt.Ja es būtu gribējis, tad būtu ielicis.