Kā jau sapratāt,sākās e28 darbi
Darbus es sāku bīdīt 5dien,bet 6dien,7dien piebiedrojās e30students
Bet sākšu ar golpu.
Golps pataisnots ar kuvaldu,nomainīti abi priekšējie amīši,labais gūltnis,vārstu vāka blīve,aiztaisīts caurums durvīs,lampas savestas kārtībā un vēl daži sīkumie priekš TA,bet nu tāpat iepisa man 2 par bremzēm.
+Lampu nepaspēju saregulēt un bremžu šļauku nepieliku atpakaļ.
Tagad par e28.
E 28 nomainīts ūdens sūknis,sametināta grīda,nopūsts ar grunti un grubuli no abām pusēm,izzāģēti sliekšņos caurumi,ņemot paklāju ārā,kopā ar grīdu izrauts gāzes pedēlis

,bet e30students uzblieza jaunu stiprinājumu!
Baigā sāpe,ka durvis neizdevās nopirkt un viens e34 ar m30b35 jau ar bīja nopirkts pirms manis
Bet ļoti veiksmīgi izdevās iegādāties recaro elektriski regulējamos beņķus labā stāvoklī,strādā viss,pagalvis ar

Čaina sliekšņus šõdien nopirka man.
Tad vēl iepirku bbs r17 style5
Tālākie plāni.
-Aizlīmēt sliekšņu caurumus ar melnu lentu lai nenāk mitrais iekšā.
-Aizbraukt uz TA pēc slimības lapas.
-Ipirkt degvielas caurulītes.(stabili priekš TA vajadzēs)
-Nofleksēt atsperes.
-Nopulēt plauktus diskiem un sakrāsot centriņus.
-Nokrāsot aizmugurējo bamperu auto krāsā+pāris vietās pašu kuzavu nokrāsot.
-Iedot lai pa glīto uzmetina jaunos sliekšņus.
-Iziet TA.
-Nopirkt m30b35
Pāris bildes.
Protams varējām izdarīt vairāk,bet nu bīja visādas aizķeršanās.