Fords liek man atminēt Davinči kodu
Problēma: Ik pa retam uznāk šim vēlme atslēgt braucot cilindrus. Neatslēdz visus, bet gan haotiskā secībā.
manas teorijas:
1. ģenerators nespēj piedzīt un motors paliek badā (visas reizes, kad tas ir noticis bija saslēgta daudz elektrības)
2. Automāta smadzenei kkur tiek pa daudz mitrums klāt kontaktiem un taisa problēmas (novietota zem aķīša kastes, kur teorētiski tiek klāt slapjums. Bet reiz tā atgadijās - 12 grādos. 5x ir atgadijies. Pēdējās 2x bija divu nedēļu intervālā)
3. Nesen pamanīju, ka jumtam pie stoikas ir slapjums lietainā laikā. Vb no turienes kkur tiek virsū ūdens kur nevajag. To slapinātāju domāju novērst nedēļas nogalē. Tam iemesls iespējams ir lūkas drenāža, kura ir ciet vai trubiņa nost.
Līdz šim, kas ir mēģināts:
Kad pirmo reizi parādījās problēma, nomainīju svečvadus(mazlietots), nomainīju sveces(mazlietotas), tad vel nomainiju spoli(lietotu). Pēc tā procesa likās ka viss ok. Bet pēc kāda laika atkal tas pats. Ar degvielas padevi viss ir ok. Sadabuju voltmetru, ko pievieno piepīpātāja ligzdā. Testēju dažādos veidos.
Rūcot uz vietas ar visiem patērētājiem izslēgtiem, dzen iekšā 14.9V
Rūcot uz vietas ar tuvām un miglas gaismām, dzen iekšā 14.3V (cik saprotu, fordam tā ir jabūt)
Rūcot uz vietas ar tuvām un miglas gaismām, kā arī ar ieslēgtām logu apsildēm (aimugures un priekšās), nokrīt līdz pat 12.2V
Braucot ap 2k rpm ar tuvām un miglas gaismām un aizmugures loga apsildi, vidēji dzen iekšā 13.7V
Braucot ap 2k rmp ar tuvām un miglas gaismām, dzen iekšā 14.3V (itkā normāli)
Eksperimenta laikā nesāka niķoties, tas šobrīd nav paredzami, kad sāks.
Ja palieku pie pirmās teorijas un eksperimenta rezultāti skaitās normāli, tad vb lādēšanas relejs ik pa laikam grib mani āzēt (bet tam neticu).
Pēdējo reizi, kad tas notika, apstājos malā, izslēdzu visus patērētājus un kādu brīdi rūcināju(visas reizes, kad sāka slēgt nost, uz vietas stāvot strādā visi cilindri, tik slodzē slēdza nost). Pēc darbināšanas uz vietas, atsāku braukt tikai ar tuvām gaismām un uz to brīdi viss bija ok.
Ir jautājumu, jo neesmu specs elektrībā:
1. Kas ir problēma? (Droši vien atbildes nebūs

)
2. Vai tādus jokus var radīt ģenerators?
3. Vb ir vel kāds jautājums, ko nemāku noformulēt.
p.s. Komentus par auto ražotājiem var paturēt pie sevis

Interesē vb vel kāda teorija šai problēmai, vai arī personīgā pieredze līdzīgā situācijā. Svečvadus izslēdzu kā vainīgos, jo parasti, kad tie sit cauri, atslēdzas kāds konkrēts cilindrs.