Šis ieraksts būs par optiku:
Saņēmu savu ilgi gaidīto paciņu ar miglas lukturiem. Hellas, ar ļoti noderīgakiem plastmasas riņķīšiem buferim. Gādīgais anglis, bija ielicis pat sarūsējušās skrūvītes. Lukturus noblīvēju, jo svīda ciet. Lukturus saņēmu Rīgā, labajam lukturim nav oriģinālā štekerīša, tādēļ nācās pielāgot kontaktus, pat tos kurus biju paņēmis līdz. Mazos galiņus biju aizmirsis mājās
Izņēmu un pārblīvēju priekšējo labo lukturi. Kopā ar miglām atnāca smoked pagriezieni- lai svaigāks skats.
Tā kā veiksmīgi biju sačakarējis kreiso lukturi, mēģinot uz dullo uzpulēt kreiso lukturi. Paņēmu fleksi un ar 2000 apgriezieniem žvīkš un sadedzis

(augšējais attēls)
ss.lv vietējais onka no zārku salona laipni pārdeva man priekšējo lukturi par 7 latiem (apakšējais attēls)
Nu jau iegūstot priekšzināšanas no internāta un jūtūbes, sapirkos smilšpapīrus un jaunu ripu ko ielikt skrūvjmašīnā.
Dračīju lukturi ilgi, bet brūnums palika (es jau nolādu visu pasauli, jo jūtūbē tas izskatījās tik vienkārši

)
Tad kad optimisms mani jau bija pametis, devu sev pēdējo iespēju un izjaucu lukturi un izrādās, ka stikls netīrs un ar kaut ko aizkvēpis no iekšpuses. Fiksi nokrāsoju, salieku kopā, noblīvēju un šķiet tīri labi.
Te ir neliels kopskats.
Vēl samainīta lielākā celiņsiksna. Pēc izskata liekas, ka turējās uz goda vārda.
Uzfrišināts ģenerātors, domāju, ka gultnīši sadiluši. Meistars teica, ka pārlodējis diodes, gultņi labi, bet tie nejaucas un vispār tādi vēl nāk tikai kaut kādiem dienvidslāvu trkatoriem (doma pasūtīt no polijas par 60ls jaunu vairs nešķiet tik traka), remonts 20ls

Ieliktas priekšējā plauktā poferlfex bukses- priekšā. Aizmugurējās biju nomērījis nepareizi un aizsūtīju atpakaļ uz powerflexu. Ar šīm pašām vadāmība ir jūtami uzlabojusies, apgriešanās rādiuss šķiet ir samazinājies, jo bija tāda sajūta, ka zem riteņiem bija smalki gruži pa kuriem mašīna slīd. Pasūtīju AD parts arī visu aizmugures kit.
Kad saņemšu to, tad reportēšu tālāk
