Page 5 of 7

Re: E36 By JG

Posted: 02 Mar 2013, 00:27
by Spekis
Domāju, ka nepareizās atzīmes bija salicis. (no pieredzes ir gadījies redzēt, pārliek atzīmes un vairs nekas negrab, bet cik ilgi viņš tas motors vēl rūks hz), gaidam secinājumus.

Re: E36 By JG

Posted: 02 Mar 2013, 03:24
by JG
AtmoBenzin wrote:Tā ir klaņa daļa izlīdusi cauri blokam blakus kartera ventilācijai? :emo:
tieši tā :yo: :emo:

bet neraustos un spridzina kukuruzu pulkst ap 1.00 un viss izskatas jau taa

Image

Image

un pāris bildes kas uzņemtas jaucot to pasākumu

Image

Image

Image

tā vien šķiet ka to pasakumu ar m20 ieksh e36 vada kādi mistiski spēki kas saka, nebus Tev nenomainit kādu detaļu pret jaunu, ja reiz taisi revoluciju :reeka: :emo:

Re: E36 By JG

Posted: 09 May 2013, 23:12
by JG
šeit sen nekas nav ieraxtīts.

pa lielam ir tā ka auto pa šo laiku tika salikts un piemeklēja atkal jaunas problēmas, bet visas noverstas un ar auto viens riepu komplekts piebeigts.


attiecībā uz turpmāko esmu nolēmis ka šis auto tiks ziedots trasei, un būs fēns, cerams ka finanses atļaus un varēs šogad kaut kur nostartēt.

bet ir viens jaut, cilvēkiem kas nodarbojas ar driftu, kā ir ar smaguma centra atrašanos auto, jo ir doma pabīdīt dzinēju 10 cm un priekšu lai e36 stūres reiku dabūtu oriģinālajā vietā, savādāk tā tagad atrodas zem kartera un tas ir samērā traucējoši ka auto tajā vietā ir ~4 cm no zemes

Re: E36 By JG

Posted: 09 May 2013, 23:36
by AtmoBenzin
Tas ir tad tagad ar to m20? 10 cm to kluci uz priekšu pabīdot priekš trases būs švaki. Liec vien m50 atpakaļ, vai ja gribi m20 paturēt tad atrodi IX m20 bloku, tam karteris nāk aizmugurē. Mosh ir iespējams pārbūvēt arī šo pašu. Zinu ka IX bloku par parasto, lai karteris būtu priekšā pārtaisīt var. Vai otrādāk var? Hvz, jāpēta tev interneti un jārunā ar tiem kas ar to nodarbojušies.

Re: E36 By JG

Posted: 10 May 2013, 00:00
by ttd
JG wrote:šeit sen nekas nav ieraxtīts.

pa lielam ir tā ka auto pa šo laiku tika salikts un piemeklēja atkal jaunas problēmas, bet visas noverstas un ar auto viens riepu komplekts piebeigts.


attiecībā uz turpmāko esmu nolēmis ka šis auto tiks ziedots trasei, un būs fēns, cerams ka finanses atļaus un varēs šogad kaut kur nostartēt.

bet ir viens jaut, cilvēkiem kas nodarbojas ar driftu, kā ir ar smaguma centra atrašanos auto, jo ir doma pabīdīt dzinēju 10 cm un priekšu lai e36 stūres reiku dabūtu oriģinālajā vietā, savādāk tā tagad atrodas zem kartera un tas ir samērā traucējoši ka auto tajā vietā ir ~4 cm no zemes
Negribi uzvārīt vnk karteri jaunu? :hvz:

Re: E36 By JG

Posted: 10 May 2013, 12:52
by JG
ja varētu uzvārīt tas sen jau būtu izdarīts :wink:


par ix dzinēja pārbūvi esmu domājis, bet nu baigais ieguldijums, pagaidām domājams ka pamēģināšu ar pārvietošanu un pastīšos kā ar uzvedību tam auto būs

Re: E36 By JG

Posted: 10 May 2013, 19:42
by AtmoBenzin
A kas ir tas kas traucē uzvārīt?

Re: E36 By JG

Posted: 10 May 2013, 22:19
by JG
eļļas sūknis, reāli sanāk tā, ka ja uzliek m20 uz e36 oriģinālajām padushkām nav vieta stūres reikai, jo m20 tieši tur ir eļļas sūknis, līdz ar to ir divi varianti, sausais karteris, vai uz priekšu pārvietots dzinējs, jo cik interesējos par sausā kartera cenām, tur jau sanāk V8

Re: E36 By JG

Posted: 10 May 2013, 23:13
by ttd
JG wrote:eļļas sūknis, reāli sanāk tā, ka ja uzliek m20 uz e36 oriģinālajām padushkām nav vieta stūres reikai, jo m20 tieši tur ir eļļas sūknis, līdz ar to ir divi varianti, sausais karteris, vai uz priekšu pārvietots dzinējs, jo cik interesējos par sausā kartera cenām, tur jau sanāk V8
Nevar nolocīt reikas ķepas uz leju, kā to dara parasti uz E30, kad liek e36 reiku? :hvz:

Re: E36 By JG

Posted: 10 May 2013, 23:19
by AtmoBenzin
Nu dari kā vēlies, bet nu ja vēl piedevām plāno kā trases auto, kur katrs grams un milimetrs ir būtisks, tad riktīgi nevajag to motoru uz priekšu bīdīt. 10 cm motora bīdīšana izsvarojumam ir ļoti daudz, tur būs ne tikai bišīt slikti, bet pat diezgan DDM var sanākt. Būs full-on audi understeers-snap-spinouts.

Re: E36 By JG

Posted: 11 May 2013, 09:43
by JG
zinu ka var sanākt auzas, bet nu noriskēšu, un skatīšos kas būs :wink:

starpcitu kāds varbūt var pastāstīt kāds izsvarojums ir e30? cik % uz katru asi?

Re: E36 By JG

Posted: 11 May 2013, 19:23
by re_flexy

Re: E36 By JG

Posted: 16 Aug 2013, 14:35
by JG
kāds laiks pagājis un nekas nav ierakstīts.

vienvārd sakot pasākums ar m20 tikai pabeigts, pabraukts, un saprasts ka īsti nepatīk!

Bet viss turpinās un 6dien tika iegādāts donors e34 un tuvākajā laikā swaposies iekšā strokers no m50b25, līdz ar to interesē vai kāds Jelgavā vai Dobelē nevar piedāvāt m50b25 karteri un eļļas uztvērēju, kā arī dzinēja stiprinājumus no e36?

Jautājums nr 2 ir tāds, kas ir street klasē ar krēsliem, ko var likt un ko nevar, jo pie stūres visu laiku turēties nepatīk.

Re: E36 By JG

Posted: 16 Aug 2013, 18:12
by Hancels
Kas ir M50B25 strokers? :emo:

Re: E36 By JG

Posted: 16 Aug 2013, 20:11
by ttd
Hancels wrote:Kas ir M50B25 strokers? :emo:
m50b25 + 2.8 klokjene? :hvz:

Re: E36 By JG

Posted: 17 Aug 2013, 12:30
by JG
:naac: tieši tā, m50b25 bloks ar palielinātu tilpumu, respektīvi pārtaisīts par m50b28 :wink:

Re: E36 By JG

Posted: 17 Aug 2013, 12:34
by howitzer
Nav vieglāk nopirkt M52B28, vai arī dikti patīk čakarēties un skrūvēt?

Re: E36 By JG

Posted: 17 Aug 2013, 12:35
by JG
nopirku to pasākumu jau gatavu kopā ar e34 par saldu cenu :wink:

Re: E36 By JG

Posted: 17 Aug 2013, 12:37
by howitzer
Un cik maksā visi tie loriņi, lai uzbūvētu strokeri? Bez ironijas, vienkārši interesējos. ;)

Re: E36 By JG

Posted: 17 Aug 2013, 12:38
by JG
nav ne jausmas, jo nopirku to motoru jau uzbūvētu, un darbojošos, tikai kā jau teicu komplektā nāca mašīna :naac: