Page 5 of 22

Re: Lambertino Audi 80 quattro

Posted: 08 Oct 2010, 13:43
by EDX
Viss kārtībā :cool:
Domāju, ka ziemā ar šito būs pat jautrāk kā ar emku :yo:

Re: Lambertino Audi 80 quattro

Posted: 08 Oct 2010, 13:44
by gintsk
Briedis wrote:Man kaut kur mājas mētājas grāmata uz 80lpp, paar ke un k - jetronic špricēm no A-Z. Ja ir vēlme palasīt, varu mēģinat atrast.
Te ir KE-Motronic :P
Jauna - perfekta. Veca - neremontējama - dēļ jaunu elementu cenām.

Re: Lambertino Audi 80 quattro

Posted: 08 Oct 2010, 13:46
by gintsk
V.I.P. wrote:
gintsk wrote:Par tukšgaitu - vecos laikos biju viens no pāris cilvēkiem Rīga, kas šito šprici bija izkodis a-z. Šodien jau gadrīz jebkurs jūzeris zin, ka tukšgaitai visizplatītākā vaina ir gaisa mērītāja pocis. Ukraiņi vai krievi taisa bezkontakta poci priekš šitā. No BOSCH visu laiku atsevišķi nepārdevās, jo ieregulēšanai vajag baigo pacietību. Bet tagad oldtaimeru sadaļā detaļu var dabūt atsevišķi...
nu :hvz: :| nav baaaaaigi daudz cilveeku, kas vinju zinaatu no a-z, maaceetu paarjaukt, samainiit mainaamo un sareguleet veel kaa vajag. ;)
bija te viens auto, staigaaja apgriezieni un iisti negaaja, mainiija tukshgaitas regulatoru (bosch), reguleejaas pie vairaakiem, beigaas taa sareguleeja, ka slaapa nost tukshgaitaa.
lai arii nepatiik iipashi Markusa attieksme, bet tur visu paarjauca, mainaamo samainiija un sataisiija tip top.
sviestmaize gan nebuus. :D
Es labi stādos priekšā, ka nav. Lasīt ta neviens negrib. A tur bija daudz un smalki.

Lambert, laikam esmu visu aizmirsis! :D

Re: Lambertino Audi 80 quattro

Posted: 08 Oct 2010, 14:12
by Val
jāliek citi virzuļi; galva un vadība no 1.8T :naac:
iesākumam der arī esošais variants, ja iet un kamēr iet :) B4 haube izskatīsies pēc šprotes :D

Re: Lambertino Audi 80 quattro

Posted: 08 Oct 2010, 15:07
by gintsk
Val wrote:jāliek citi virzuļi; galva un vadība no 1.8T :naac:
iesākumam der arī esošais variants, ja iet un kamēr iet :) B4 haube izskatīsies pēc šprotes :D
Šitiem liek apakšu no 2E (8V 2L passata motors).
Galva tā pati, kolektori no S2 3B.
Vadība Lambertam jau ir.

Re: Lambertino Audi 80 quattro

Posted: 08 Oct 2010, 15:22
by HaL
ir ok :aiwa:

Re: Lambertino Audi 80 quattro

Posted: 08 Oct 2010, 16:09
by RoDeO
gintsk wrote:
Val wrote:jāliek citi virzuļi; galva un vadība no 1.8T :naac:
iesākumam der arī esošais variants, ja iet un kamēr iet :) B4 haube izskatīsies pēc šprotes :D
Šitiem liek apakšu no 2E (8V 2L passata motors).
Galva tā pati, kolektori no S2 3B.
Vadība Lambertam jau ir.

nu taa jau ari nevar! ja ar shito vins aizvelk masinu uz trasi tad spraust kompi shurpu turpu jega isi nav! :roll:

jus visi tuneri taa pata tam motoram neko nevajag darit ja nu vienigi saregulet!

labak emkai turbo uzlikt!

Re: Lambertino Audi 80 quattro

Posted: 08 Oct 2010, 16:35
by gintsk
Rodeo wrote:
gintsk wrote:
Val wrote:jāliek citi virzuļi; galva un vadība no 1.8T :naac:
iesākumam der arī esošais variants, ja iet un kamēr iet :) B4 haube izskatīsies pēc šprotes :D
Šitiem liek apakšu no 2E (8V 2L passata motors).
Galva tā pati, kolektori no S2 3B.
Vadība Lambertam jau ir.

nu taa jau ari nevar! ja ar shito vins aizvelk masinu uz trasi tad spraust kompi shurpu turpu jega isi nav! :roll:

jus visi tuneri taa pata tam motoram neko nevajag darit ja nu vienigi saregulet!

labak emkai turbo uzlikt!
M-kai ir jāliek 2 turbīnas un viena jāšarē ar Audi... :idea:
Rodeo, šito nevar saregulēt, jo vispirms tas ir jāsalabo. Bet par salabošanu... jau rakstīju.
95% no šitiem visi brauc klibi...

Re: Lambertino Audi 80 quattro

Posted: 08 Oct 2010, 16:54
by RoDeO
emkai noteikti nevajag divas turbinas.

vien iegreizas vienmer aatrak pie vienada outputa!

Re: Lambertino Audi 80 quattro

Posted: 08 Oct 2010, 17:41
by gintsk
RoDeO wrote:emkai noteikti nevajag divas turbinas.

vien iegreizas vienmer aatrak pie vienada outputa!
Uz ko tu balsties to apgalvojot?
Tas nekādīgi nav viennozīmīgi!
Paskaties kaut vai http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N54 Divu paralēlu turbīnu esamību viņi pamato tieši ar mazāku kavējumu.

Problēma ir, ka palielinot ratiņu diametru, inerces moments aug kvadratiski.

Re: Lambertino Audi 80 quattro

Posted: 09 Oct 2010, 09:50
by RoDeO
gintsk wrote:
RoDeO wrote:emkai noteikti nevajag divas turbinas.

vien iegreizas vienmer aatrak pie vienada outputa!
Uz ko tu balsties to apgalvojot?
Tas nekādīgi nav viennozīmīgi!
Paskaties kaut vai http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N54 Divu paralēlu turbīnu esamību viņi pamato tieši ar mazāku kavējumu.

Problēma ir, ka palielinot ratiņu diametru, inerces moments aug kvadratiski.
es ar sekvencialo setupu gandriz pret sienu bikkerniekos izsmeerjos!

protams ka bmw ir panacis labaku risinajumu un veidu ka tas turbinas novadiit! bet orginala supras vadiba to nespeja!

vel runaajam ar lietuvieti ka shim tiesi taa pati problema! taka uztaisit visu to sistemu no rokas bus neispejami! un 3litiri jau ir pietiekosi daudz lai 500whp turbinu iegriestu ap 3000rpm un domaju ka tas ir vairak ka pietiekosi!

nu kka taa!

Re: Lambertino Audi 80 quattro

Posted: 09 Oct 2010, 14:39
by Melnais
Lambertino wrote:Recku arī dzinulis :urb:
IMG_8569.JPG
Āāhh, tas nu ir tas, ko negribēju ieraudzīt! :D :D Lai veicas ar šo motoru. :mhm:

Re: Lambertino Audi 80 quattro

Posted: 09 Oct 2010, 19:57
by _Eddy_
MieziC wrote:
Rihy wrote:Ar Lambi, Miezīti un Raivīti ziemā kopā ar kvatrām pa ezeru kapāsim :cool:
Protams bez ta jau neka. Ir jau vel kas padoma
Jaace, ka liidz manai viziitei LV buus jau uzsalis :naac:

Re: Lambertino Audi 80 quattro

Posted: 09 Oct 2010, 19:58
by _Eddy_
Gazi wrote:bet vismaz uz kaut kādu S-nieku.. :-D
Es vienu zinu, kuru vareetu :shura:

Re: Lambertino Audi 80 quattro

Posted: 09 Oct 2010, 22:38
by Juzix
Melnais wrote:
Lambertino wrote:Recku arī dzinulis :urb:
IMG_8569.JPG
Āāhh, tas nu ir tas, ko negribēju ieraudzīt! :D :D Lai veicas ar šo motoru. :mhm:
A kas vainas?

Re: Lambertino Audi 80 quattro

Posted: 09 Oct 2010, 23:25
by lm
Sveikts ar jaunu dibenpārvietotāju :cool:
Liekas redzēts un pat braukts ;) ja vien ir tas pats :)

Image

Re: Lambertino Audi 80 quattro

Posted: 09 Oct 2010, 23:40
by Val
Juzix wrote:A kas vainas?
Nekas, Melnais neko citu tur īsti arī nevarētu redzēt. Nav jau tik daudz variantu 16v audi.

Re: Lambertino Audi 80 quattro

Posted: 10 Oct 2010, 17:13
by Wcoast
Lm` wrote:Sveikts ar jaunu dibenpārvietotāju :cool:
Liekas redzēts un pat braukts ;) ja vien ir tas pats :)

Image
ir ir tas pats :bling:

Re: Lambertino Audi 80 quattro

Posted: 10 Oct 2010, 22:36
by Lambertino
Aga, bija tāda n/z ;)
Šodien "jubiļeika" ievaskota un sapucēta :yo:
Rīt dabūšu tukšgaitas vārstu, kurš savu mūžu ir izbeidzis :aiwa: un pa nedēļu samainīšu priekšā amīšus. Tad vis būs very naiss un varēs gaidīt sniegu :drive:

Re: Lambertino Audi 80 quattro

Posted: 10 Oct 2010, 23:29
by .AT15.
Sveikts ar quattro! :cool: