Re: Lambertino Audi 80 quattro
Posted: 08 Oct 2010, 13:43
Viss kārtībā
Domāju, ka ziemā ar šito būs pat jautrāk kā ar emku

Domāju, ka ziemā ar šito būs pat jautrāk kā ar emku

Te ir KE-MotronicBriedis wrote:Man kaut kur mājas mētājas grāmata uz 80lpp, paar ke un k - jetronic špricēm no A-Z. Ja ir vēlme palasīt, varu mēģinat atrast.
Es labi stādos priekšā, ka nav. Lasīt ta neviens negrib. A tur bija daudz un smalki.V.I.P. wrote:nugintsk wrote:Par tukšgaitu - vecos laikos biju viens no pāris cilvēkiem Rīga, kas šito šprici bija izkodis a-z. Šodien jau gadrīz jebkurs jūzeris zin, ka tukšgaitai visizplatītākā vaina ir gaisa mērītāja pocis. Ukraiņi vai krievi taisa bezkontakta poci priekš šitā. No BOSCH visu laiku atsevišķi nepārdevās, jo ieregulēšanai vajag baigo pacietību. Bet tagad oldtaimeru sadaļā detaļu var dabūt atsevišķi...![]()
nav baaaaaigi daudz cilveeku, kas vinju zinaatu no a-z, maaceetu paarjaukt, samainiit mainaamo un sareguleet veel kaa vajag.
bija te viens auto, staigaaja apgriezieni un iisti negaaja, mainiija tukshgaitas regulatoru (bosch), reguleejaas pie vairaakiem, beigaas taa sareguleeja, ka slaapa nost tukshgaitaa.
lai arii nepatiik iipashi Markusa attieksme, bet tur visu paarjauca, mainaamo samainiija un sataisiija tip top.
sviestmaize gan nebuus.
Šitiem liek apakšu no 2E (8V 2L passata motors).Val wrote:jāliek citi virzuļi; galva un vadība no 1.8T![]()
iesākumam der arī esošais variants, ja iet un kamēr ietB4 haube izskatīsies pēc šprotes
gintsk wrote:Šitiem liek apakšu no 2E (8V 2L passata motors).Val wrote:jāliek citi virzuļi; galva un vadība no 1.8T![]()
iesākumam der arī esošais variants, ja iet un kamēr ietB4 haube izskatīsies pēc šprotes
Galva tā pati, kolektori no S2 3B.
Vadība Lambertam jau ir.
M-kai ir jāliek 2 turbīnas un viena jāšarē ar Audi...Rodeo wrote:gintsk wrote:Šitiem liek apakšu no 2E (8V 2L passata motors).Val wrote:jāliek citi virzuļi; galva un vadība no 1.8T![]()
iesākumam der arī esošais variants, ja iet un kamēr ietB4 haube izskatīsies pēc šprotes
Galva tā pati, kolektori no S2 3B.
Vadība Lambertam jau ir.
nu taa jau ari nevar! ja ar shito vins aizvelk masinu uz trasi tad spraust kompi shurpu turpu jega isi nav!![]()
jus visi tuneri taa pata tam motoram neko nevajag darit ja nu vienigi saregulet!
labak emkai turbo uzlikt!
Uz ko tu balsties to apgalvojot?RoDeO wrote:emkai noteikti nevajag divas turbinas.
vien iegreizas vienmer aatrak pie vienada outputa!
es ar sekvencialo setupu gandriz pret sienu bikkerniekos izsmeerjos!gintsk wrote:Uz ko tu balsties to apgalvojot?RoDeO wrote:emkai noteikti nevajag divas turbinas.
vien iegreizas vienmer aatrak pie vienada outputa!
Tas nekādīgi nav viennozīmīgi!
Paskaties kaut vai http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N54 Divu paralēlu turbīnu esamību viņi pamato tieši ar mazāku kavējumu.
Problēma ir, ka palielinot ratiņu diametru, inerces moments aug kvadratiski.
Āāhh, tas nu ir tas, ko negribēju ieraudzīt!Lambertino wrote:Recku arī dzinulis
Jaace, ka liidz manai viziitei LV buus jau uzsalisMieziC wrote:Protams bez ta jau neka. Ir jau vel kas padomaRihy wrote:Ar Lambi, Miezīti un Raivīti ziemā kopā ar kvatrām pa ezeru kapāsim
Es vienu zinu, kuru vareetuGazi wrote:bet vismaz uz kaut kādu S-nieku..![]()
A kas vainas?Melnais wrote:Āāhh, tas nu ir tas, ko negribēju ieraudzīt!Lambertino wrote:Recku arī dzinulis
![]()
Lai veicas ar šo motoru.
Nekas, Melnais neko citu tur īsti arī nevarētu redzēt. Nav jau tik daudz variantu 16v audi.Juzix wrote:A kas vainas?
ir ir tas patsLm` wrote:Sveikts ar jaunu dibenpārvietotāju
Liekas redzēts un pat brauktsja vien ir tas pats
![]()