Jāpiebilst arī, ka Road klasē piedalijās burnout.lv pārstāvji r.a.b., raiviic, fade & CO.
Palika 9ajā vietā no, ja nemaldos, 14mit dalībniekiem!!!
Dublis Nr4
Moderators: Fretka, gacciZm, omulis
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Dublis Nr4
jep - ir jau rezultāti http://www.4x4klubs.lv" onclick="window.open(this.href);return false;freimo wrote:Jāpiebilst arī, ka Road klasē piedalijās burnout.lv pārstāvji r.a.b., raiviic, fade & CO.
Palika 9ajā vietā no, ja nemaldos, 14mit dalībniekiem!!!
Sveicu arī viņus, komandas nosaukums, tik nezinu kamdēļ, ir Emma



- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Dublis Nr4
jā, puse jau tagad ir4x4klubs wrote:Malaci puikas ;-) tagad tik balvai veel vinca jaapiepeerk ;-)

Bet nu jā, gribās piļīt arī šādos pasākumos, bet nu nevaru iedomāties kā es to visu apsaistīšu ar driftu.
Reāli jau būtu gatavs braukt visos auto-moto sačos, bet nu laika ($) īsti nepietiek

p.s nezinātājiem - mēs vinējām viņčas tālvadības pulti un vēl visādus labumus



Re: Dublis Nr4
Nu tad paprovēšu kaut ko uzskribelēt
Startējām mēs (Lambertino - pilots, EDX - galv. navigators, Hooz un Lauris - stūmēji/alkonāri. Apstākļu sakritības dēļ pasākuma vietā nācās nokļut arī freimo
) uz pasākumu, par kuru tā īsti neko vairāk par "vajag labas riepas" nezinājām, 6dienas rītā plkst ~ 5:00 am., sapirkām degvielu un pārējos šķidrumus tādā daudzumā, lai tiešām nepietrūkst un devāmies tālāk. Ap plkst 7:00 paņēmām mūsu kaujas Patrolu no Rideļiem, kur tas bija nobāzēts līdz sacensību brīdim un sākās pēdējie sagatavošanās darbi turpat ceļmalā - sataisījām bremzes lai būtu uz pirmo nevis piekto spiedienu, nostiprinājām aķi un secinājām, ka viena no virsū esošajām riepām ir metama - nācās uzreiz likt aizlienētos riteņus. Piesējām 2 zapaskas uz jumta un iemetām rokas viņču (ar to varēja gan tikai 1m pavilkt, un uz viņu nepaļāvāmies) bagāžniekā un ar sporta sejas izteiksmēm devāmies uz bāzes/starta vietu.
Atbraucot uz bāzi un noparkojoties starp pārējiem dalībniekiem, pārņēma tāda dīvaina sajūta, jo es sēžot Patrolā skatījos blakus stāvošajam UAZ zem sliekšņiem un mūsu sagatvotības līmeni varētu pielīdzināt mmmmhhhmmm, piemēram ja martinss ar sierru startētu driftā
Nu neko darīt - galvenais jau ir piedalīties
Piereģistrējāmies, noklausījāmies sapulci, no kuras gan diži neko nesapratām un viss vēl joprojām likās tumša bilde, un sakāpām "Monster bobikā" lai gaidīt mūsu startu. Visā visumā pasākums sastāvēja no:
a) leģendas brauciena (tāds pats kā vairāki no jums ir braukuši čekpointu ietvaros, tikai offroad);
b) ātrumposma (vienkārši aplis uz laiku);
c) 3X OZ jeb orientēšanās zonām.
Liels bija mūsu pārsteigums braucot pirmo leģendas braucienu, kad leģendā izlasīju šķērsli: "Uzmanību - Grāvis!!!". Šajā brīdī tā īsti tikai sapratām, kur esam iekūlušies.

Piebraucot, grāvī jau mētājās sporta aparāti un sapratām, ka mēs tur savu riepu nespersim. Nācās meklēt apbraukšanas ceļu, ko arī veiksmīgi atradām.
Aizbraucām līdz ātrumposmam, kuru veiksmīgi arī nobraucām, jo tajā nebija nekādi nepārvarami šķēršļi, būtībā mums tā bija pavizināšanās pa karjeru.
Nu ko, braucam uz pirmo orientēšanās zonu, kas arī ir tajā pašā karjerā. Katrā OZ bija daudz punkti, kas bija atlikti pēc GPS koordinātām. Pamatīgs šoks bija, kad ielādējām visus punktus mūsu navigatorā - kopskaitā to bija aptuveni 140
Katrs punkts ir ar savu vērtību skalā no 1-5 un 10 (10 - sponsoru punkts, kas parasti ir vienkārši kādi 5m ūdenī līdz ausīm, kur pat niknākie ar vinčām netiek ārā). Punkti ir vienkārši papīra lapas, kas piešautas pie kokiem, tos savākt var piebraucot ar bobiku pie KP rokas stiepiena attālumā un nobildējot bobiku un kādu no dalībniekiem, kam viena roka ir uz auto (jeb no tā neatdalāmas detaļas) un otra uz KP lapiņas.
Karjera OZ savācām visus punktus un sanāca tāda laba iesildīšanās, kuras laikā sapratām kas un kā.
Sākam otro OZ - sākumā vispār nevaram atrast, kā lai tiek klāt pie tuvākā KP - it kā navigatorā te pat ir, bet neredz un netiek klāt. Izrādījās ka ir jābrauc pa pamatīgu purvu un krūmājiem, ja tu to vēlies dabūt. Te arī fiksi izstrādājām mūsu stratēģiju - vācam tos punktus, pie kuriem varam +/- neiegrimstot normāli piebraukt. Tā nu mēs pa maliņām, pa maliņām arī vācām cik nu bija mūsu spēkos. Dažbrīd mūsu + bija tas, ka mēs braucām 4ratā - nobraucot lejā dubļos pie punkta galvenais ārā braucot bija neizspolēt un nepalikt turpat uz vietas, tad nu visi 3 stūmām cik spēka, lai tik neiestiegst. Palika arī vēl jautrāk, kad iestājās tumsa - ne tu punktu redzi nedz arī celmu zemē.
Piebraucot un izstaigājot OZ 3, tā arī nesaņēmāmies tajā braukt iekšā. Zeme bijā pilnīgs māls, tā ka riepas uzreiz aīzlīp un visu laiku bij jāgāž pa leju gar grāvi un ārā tiek tikai pašā zonas galā. Ja atmiņa neviļ, tad OZ 3 izbrauca tikai 7 mašīnas.
Beigās, kad palika 30 min. līdz finišam, nolēmām savākt pirmo un vienīgo (priekš mums) 5-punktīgo KP, kas visā visumā mums arī veiksmīgi izdevās un nesāmies atpakaļ finišēt.
Nodevām, kas nododams un gaidijām rezultātus. Pa šo brīdi gan mēs ar Lambertino uz otro dienu palikām divatā, bet tas lietas būtību nemaina
Rezultātus nesagaidijām - nolūzām arī kārtīgos off-road apstākļos
No rīta rezultāts - 10. no 28
Aiz mums palika daudz bezceļa monstri un neviens, kuram nebija vinčas augstāk par mums netika. Vēljovairāk daudzi vinčinieki palika aiz mums
No rīta izpildijām pēdējo uzdevumu - fiziski savākt KP lapiņas no kokiem, tādā veidā iegūstot 0,5 punktus par katru lapiņu, rezultātu tas mums nemainīja, kā rezultātā godam aizstāvējām mūsu 10 vietu un iegūstot "Dubļa" debitantu diplomus un vēl kko par otrās dienas uzdevuma izpildi, kā arī pašu galveno - vinčas tālvadības pulti
Secinājumi:
- Klīrenss mums bija zem visas kritikas, jo bija izsēdušās lāgas;
- vajag vinču;
- arī ar galvu, var diezgan tālu aizbraukt;
- ar sagatavotu tehniku UN galvu varētu arī par godalgām cīnīties
Bobika zaudējumi:
- sasprādzis pr. labais lukturis. Ātrumposmā niedomājāmies izslēgt lukturus, un iebraucot ūdenī to palika par vienu mazāk
- vācot pēdējo "5" uzspiedāmies ar spārnu pret koku, bet nu ar gumijas āmura palīdzību vajadzētu būt kā jaunam
- pašās beigās izspieda bremžu cilindra manžetes. Lambertino līdz Sabilei aizbrauca nevienu reizi nespiežot bremzes
Bija jau protams arī kuriozi: ieskatam viens no tiem - uz gonkas beigām izcirtumā nedaudz iestiegstam tā teikt "uz līdzenas vietas", stumjam, stumjam bet īsti netiek nekur. Pēc 10 min. stumšanas saprotam, ka bobikam ir ieslēgts 2WD
P.S. iepirkām ~ 60L dīzeļa, galā nobraucām max 20 - 25
Ceru, ka izdevās nodot vismaz mazu daļinu no iespaidiem arī jums
EDX


Startējām mēs (Lambertino - pilots, EDX - galv. navigators, Hooz un Lauris - stūmēji/alkonāri. Apstākļu sakritības dēļ pasākuma vietā nācās nokļut arī freimo

Atbraucot uz bāzi un noparkojoties starp pārējiem dalībniekiem, pārņēma tāda dīvaina sajūta, jo es sēžot Patrolā skatījos blakus stāvošajam UAZ zem sliekšņiem un mūsu sagatvotības līmeni varētu pielīdzināt mmmmhhhmmm, piemēram ja martinss ar sierru startētu driftā

Nu neko darīt - galvenais jau ir piedalīties

a) leģendas brauciena (tāds pats kā vairāki no jums ir braukuši čekpointu ietvaros, tikai offroad);
b) ātrumposma (vienkārši aplis uz laiku);
c) 3X OZ jeb orientēšanās zonām.
Liels bija mūsu pārsteigums braucot pirmo leģendas braucienu, kad leģendā izlasīju šķērsli: "Uzmanību - Grāvis!!!". Šajā brīdī tā īsti tikai sapratām, kur esam iekūlušies.


Piebraucot, grāvī jau mētājās sporta aparāti un sapratām, ka mēs tur savu riepu nespersim. Nācās meklēt apbraukšanas ceļu, ko arī veiksmīgi atradām.
Aizbraucām līdz ātrumposmam, kuru veiksmīgi arī nobraucām, jo tajā nebija nekādi nepārvarami šķēršļi, būtībā mums tā bija pavizināšanās pa karjeru.
Nu ko, braucam uz pirmo orientēšanās zonu, kas arī ir tajā pašā karjerā. Katrā OZ bija daudz punkti, kas bija atlikti pēc GPS koordinātām. Pamatīgs šoks bija, kad ielādējām visus punktus mūsu navigatorā - kopskaitā to bija aptuveni 140

Karjera OZ savācām visus punktus un sanāca tāda laba iesildīšanās, kuras laikā sapratām kas un kā.
Sākam otro OZ - sākumā vispār nevaram atrast, kā lai tiek klāt pie tuvākā KP - it kā navigatorā te pat ir, bet neredz un netiek klāt. Izrādījās ka ir jābrauc pa pamatīgu purvu un krūmājiem, ja tu to vēlies dabūt. Te arī fiksi izstrādājām mūsu stratēģiju - vācam tos punktus, pie kuriem varam +/- neiegrimstot normāli piebraukt. Tā nu mēs pa maliņām, pa maliņām arī vācām cik nu bija mūsu spēkos. Dažbrīd mūsu + bija tas, ka mēs braucām 4ratā - nobraucot lejā dubļos pie punkta galvenais ārā braucot bija neizspolēt un nepalikt turpat uz vietas, tad nu visi 3 stūmām cik spēka, lai tik neiestiegst. Palika arī vēl jautrāk, kad iestājās tumsa - ne tu punktu redzi nedz arī celmu zemē.
Piebraucot un izstaigājot OZ 3, tā arī nesaņēmāmies tajā braukt iekšā. Zeme bijā pilnīgs māls, tā ka riepas uzreiz aīzlīp un visu laiku bij jāgāž pa leju gar grāvi un ārā tiek tikai pašā zonas galā. Ja atmiņa neviļ, tad OZ 3 izbrauca tikai 7 mašīnas.
Beigās, kad palika 30 min. līdz finišam, nolēmām savākt pirmo un vienīgo (priekš mums) 5-punktīgo KP, kas visā visumā mums arī veiksmīgi izdevās un nesāmies atpakaļ finišēt.
Nodevām, kas nododams un gaidijām rezultātus. Pa šo brīdi gan mēs ar Lambertino uz otro dienu palikām divatā, bet tas lietas būtību nemaina





No rīta izpildijām pēdējo uzdevumu - fiziski savākt KP lapiņas no kokiem, tādā veidā iegūstot 0,5 punktus par katru lapiņu, rezultātu tas mums nemainīja, kā rezultātā godam aizstāvējām mūsu 10 vietu un iegūstot "Dubļa" debitantu diplomus un vēl kko par otrās dienas uzdevuma izpildi, kā arī pašu galveno - vinčas tālvadības pulti


Secinājumi:
- Klīrenss mums bija zem visas kritikas, jo bija izsēdušās lāgas;
- vajag vinču;
- arī ar galvu, var diezgan tālu aizbraukt;
- ar sagatavotu tehniku UN galvu varētu arī par godalgām cīnīties

Bobika zaudējumi:
- sasprādzis pr. labais lukturis. Ātrumposmā niedomājāmies izslēgt lukturus, un iebraucot ūdenī to palika par vienu mazāk

- vācot pēdējo "5" uzspiedāmies ar spārnu pret koku, bet nu ar gumijas āmura palīdzību vajadzētu būt kā jaunam

- pašās beigās izspieda bremžu cilindra manžetes. Lambertino līdz Sabilei aizbrauca nevienu reizi nespiežot bremzes


Bija jau protams arī kuriozi: ieskatam viens no tiem - uz gonkas beigām izcirtumā nedaudz iestiegstam tā teikt "uz līdzenas vietas", stumjam, stumjam bet īsti netiek nekur. Pēc 10 min. stumšanas saprotam, ka bobikam ir ieslēgts 2WD

P.S. iepirkām ~ 60L dīzeļa, galā nobraucām max 20 - 25

Ceru, ka izdevās nodot vismaz mazu daļinu no iespaidiem arī jums

EDX

No quattro - no fun!
- Wu-Ryder
- Posts: 1779
- Joined: 22 Sep 2004, 00:49
- Location: Dobele/Jelgava/Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Dublis Nr4
Feini jums gājis
A, mans džips izdmāja ka nekur nebrauks un arī nekur neaizbrauca 
Varbūt kādam interesē iegādāties savā īpašumā
Jeep Cheroke
Gold Edition
4.0 Benzinen + gāzes apkure (lielais balons)
Ekstras:
Tomāts, labā kārba, ar kuru 4x4 režīma var bez ierobežojuma gāzt,
-āda,
-kruīzs,
-el. logi,
-El. regulējami ķebļi
Man viņš vairs nepatīk



Varbūt kādam interesē iegādāties savā īpašumā
Jeep Cheroke
Gold Edition
4.0 Benzinen + gāzes apkure (lielais balons)
Ekstras:
Tomāts, labā kārba, ar kuru 4x4 režīma var bez ierobežojuma gāzt,
-āda,
-kruīzs,
-el. logi,
-El. regulējami ķebļi
Man viņš vairs nepatīk



Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
(c) 3BMotorsport
Re: Dublis Nr4
Daži video no "Dubļa Nr4":
Bobika brauciens caur dīķīti karjerā:
http://www.youtube.com/watch?v=WSJTmh034FQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeep brauciens caur leģendā atzīmēto "grāvi"
http://www.youtube.com/watch?v=aj4zhmgSMcE" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeep karjerā - apstāšanās iemesls - kardāns nost un pusass ārā
http://www.youtube.com/watch?v=6hTQHtxun44" onclick="window.open(this.href);return false;
Kalns stāvs, dubļains un slidens - jāiespringst lai ar kājām uzietu, bet ar džipu...
http://www.youtube.com/watch?v=WQDxijrhXrs" onclick="window.open(this.href);return false;
Bobika brauciens caur dīķīti karjerā:
http://www.youtube.com/watch?v=WSJTmh034FQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeep brauciens caur leģendā atzīmēto "grāvi"

http://www.youtube.com/watch?v=aj4zhmgSMcE" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeep karjerā - apstāšanās iemesls - kardāns nost un pusass ārā
http://www.youtube.com/watch?v=6hTQHtxun44" onclick="window.open(this.href);return false;
Kalns stāvs, dubļains un slidens - jāiespringst lai ar kājām uzietu, bet ar džipu...
http://www.youtube.com/watch?v=WQDxijrhXrs" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW F31 M-Sport Estoril Blue
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Dublis Nr4
Šis bija vienīgais posms, kurā mēs neiebraucām!
http://www.youtube.com/watch?v=TuwqyBTN ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=TuwqyBTN ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;

