Nu tā kā sen nekas nav rakstīts!!
Pēdējā laikā ar gaudi ir gājis jautri, vis sākās ar to ka motorā iemetās neliels dzenītis(nē, no apakšas skaņa nenāca) un par cik man patīk joki domāju ka braukšu kamērt vaina pati parādīsies, un kur bijusi kur ne viņa parādījās, motors nēma un noķīlēja!! atvelkot uz garāžu secinu ka ir pārlekusi zobsiksna, tātad kut kas vainas augšai, noņemu vienu vārstu vāku, viss liekas labi, nonemu otru a tur ieraugu sito:

tas ir lociņs kas piespiež sadaleni!
Arī sadalene izskatās tāda pati un galvā ir vēl lielāks robs izēsts! Šrotā sameklēju jaunu galvu, nopērku galvas blīvi un lieku visu kopā, salieku visu, iedarbinu , bet nenormāli grab kompensātori. Nomēru spiedienu apakšā kur spiediena dačiks-4bar, nomēru galvās a tur 0.2bar!! Nočekoju visus eļļas vārstus(5gb) izrādās ka viens beigts! Ielieku citu un nu spiediens galvās ir ap 2.5bar, bet vajadzētu būt nedaudz lielākam un pēkšņi atkal pazūd spiediens!!! pēc spiediena meklēšanas vairāku vakaru garumā izrādās ka motorā pirms manis kāds ir aizmirsis LUPATU un vairāki eļļas kanāli ir aizkakāti ar hermētiķa gabaliem, kad viss tika iztīrīt un salikts arī spiediens parādījās un atkal varēju baudīt ziemas priekus!!!
Pēc pāris dienām atklāju ka atsperes aizmugurē ir salūzušas!! Vienā pusē salūzusi 2 gabalos, bet otrā 5 gabalos!

Uzliku citas atsperes! Čaļi stāsta ka derot no b4 quattro un tādas arī uzlieku, bet kad nolaižu uz zemes saprotu ka starp ratu un arku var galvu iebazt!

Bet kad talkā nāk fleksis tad viss atkal nostaajas savās vietās!!!
Normaas romaans sanaaca!
