Sveiki šajā vējainajā rudens 6dienā, tā kā šosezon viss, var nedaudz uzrakstīt kas pēc Gulbja noticis, nav daudz ko stāstīt, tāpēc būs ātri
Pēc Gulbja, augusta sākumā riktējās ļoti labs pasākums, rallijs Cēsis, uz ko ļooti gribējās tikt, un viss tika darīts tam lai viss atbilstu noteikumiem, viss būtu oki doki, utttt...lieki piebilst, ka nekāda dalība, protams, nesanāca, šādu, tādu apstākļu dēl, viss pa lielam bija gatavs, tikai ne finanses, bet ko nu par to, šis tas tika paveikts.
tāāātād, man krēslam bija izbeidzies ''derīguma termiņš'' saņēmos, nopirku jaunu krēslu, ou yēēē
bet reāli abiem krēsliem bija jāpārtaisa stiprinājumi, lai būtu čūūtj pareizāka truba izmantota
sākām ar Vilciena pusi, šim arī jauns krēsls
procesā
lab, tur gatavs, atnāk mans krēsls, otrā pusē tas pats.
mmmm
pa lielam tas pats modelis, tikai jaunāka versija, sānu ausis mazākas-labāka redzamība uz sāniem uc lietas, ir labs.
viss smuki sakrāsots
gatavss
tāāād, sanāca kkāda neliela braukšana, un atkal sākās vecā vaina, ka mašīna vnk vienā brīdī pazaudē jaudu, burbuļo, slikti lec, neiet, meklējot vainu - degvielas spiediens bija itkā čutj par zemu, uzliku jaunu bosch regulatoru, pa lielam bez izmaiņām, uzliku jaunu sūkni, pierburga, nēēēdaudz labāk, lab, vaina visdrīzāk nebija šeit, turpinam braukāt un atkal izlec vecā problēma.
domājam, domājam, par tiem visiem simptomiem, varētu visu čakarēt arī kloķenes devējs, davai vnk nomainam... nopērku VDO devēju, mainu.. un tas brīdis, kad noņem veco, tīri viņu lai saprastu kāds ražotājs bijis līdz šim....
» Skatīties Youtube
motoram vēsture diezgan zināma, pie mums jau man liekas 6? gadus, likās ka tur stāv oems un tie baigi nemirst....a tur Topran devējs, foooookin

bet nu visu cieņu nokalpojis

nomainu, viss iet un pagaidām nekādas problēmas nav bijušas.
āāā skati vēl izgāju. Tad vēl bija vecais devējs, uun kā vienmēr, skate logā, jābrauc prom, startēju, jūtu ka nav, kāut kā max mierīgi lai nepaķertu pazoru, tiku prom un pēc brīža, protams, atkal viss aizgāja normāli
tād tā kā Cēsu ralliju nebraucām, tad vismaz miniralliju jānobrauc, sarunāts!
tas bija septembra beigās, tāds lietains bija, jau pa nakti bija lijis un tajā dienā solīja mega lietu, stulbi, bet neko nepadarīs
esam Cēsīs, trases sarakstītas, viss čotka, gidam startus, baigie moraļņiki bija ka viss būs dublī, max bīstami uttt
šoreiz nedaudz savādāks formāts, 4 dopi, kas neatkārtojas, līdz ar to sanāk nedaudz garāki kā ierasts, kas priecē, tiesa kopējā distance joprojām maza
pie pirmā dopa starta vēl nervi, bet pēc pirmajiem metriem, ir labi, viss sauss, maucam.
pirmajā dopā jau nolūzt divi konkurenti, mums viss itkā ok, nedaudz atkal pazūd stenogramma, esam 2. klasē.
otrais dops, arī viss liekas ok, izstājas vēl viens konkurents, kurš būtu bijis ātrs (1. dopā bija pirmie), tad nu dopā esam pirmie
1. un 2. dops kaut kā tā
» Skatīties Youtube
ejam iekšā 3šajā, viss itkā labi, esam pirmie dopā
pēc 3. dopa ir servisa parks, stundu... jau ir vēla pēcpusdiena, ātri satumst, jūtam būs māli un jābrauc tumsā
e36 stock gaismas nav nekāda Dieva dāvana, plus mums nav stūrmaņa lampiņas, nē nu ir, bet stāv jauna, kastītē, boksā, neuzlikta
tā arī ir, pēdējais dops sanāk pa tumsu, redzamība reāli čābīga, pats laikam tā koncentrējos uz ceļu, ka baigi vispār no dopa neko neatceros, Vilciens arī, stenogrammu lasīja tad no kādas salona gaismas, tad no mēness gaismas, bet neko, sagāja
dopā bijām 1. vai 2. , neatceros
» Skatīties Youtube
Jebkurā gadījumā, dienas rezumē ir ļoti labs, esam 1. savā klasē un 23. kopvērtējumā
tā tas viss izskatijās no āras, diemžēl pārsvarā kadri kur bembītis galīgi nebija džazā
» Skatīties Youtube
diemžēl šogad sanāca maksimāli maz uzbraukt, bet nu kā ir tā ir, pagaidām atā!
