Page 39 of 89
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 27 Jan 2013, 01:09
by Rii
Ieplūdes kolektoram blīves arī mainīji? Visas aiztiktās caurules veselas, tāpat arī to savienojumi? Abi tevis minētie simptomi atbilst tam, ka dzinējs kaut kur piesūc gaisu

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 27 Jan 2013, 01:13
by JohnyB
Rii wrote:Ieplūdes kolektoram blīves arī mainīji? Visas aiztiktās caurules veselas, tāpat arī to savienojumi? Abi tevis minētie simptomi atbilst tam, ka dzinējs kaut kur piesūc gaisu

Blīves nemainīju, jo likās, ka kāds jau pirms manis bija mainījis! Interesanti, ka pēc kolektora noņemšanas ir pagājušas jau kādas 2vas nedēļas un tagad sākās tādi gļuki!
Papildus tam es vēl iztīrīju egr vārstu, jo likās, ka tas arī man nestrādāja! Domā gar pašu ieplūdes kolektoru kkur piesūc, vai kkur citur?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 27 Jan 2013, 13:01
by Lauriss
menējam e36 līdzīga problēma ir, tikai tas, pielaižot tā uzreiz nomirst, tad laižot klāt akrātoti dzinējs aiziet bez problēmām, un vairāk neslāpst, tas ir tikai pēc lielākiem saliem!
vel, pielāižot, pēc iglākas stāvēšanas salā, uzdodot nedaudz rpm autiņš nenoslāpst, hvz kas ir pie vainas.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 28 Jan 2013, 00:52
by ruuzs
Jautājums par mk3 golf:
Vai iekš Golf MK3 1.6 benzīns derēs salona iekšējās apsildes bloks no MK3 1.9 TDI ????
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 08 Feb 2013, 17:05
by Gatis
Jautājums e34 525 tds bākā esošais sūknis pie pagrieztas aizdedzes ieslēdzas/darbojas? Neiedarbinot mašīnu!
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 08 Feb 2013, 19:57
by heinrx
Dzelzuks wrote:Kāds nezin no kā šī lūpa varētu būt?

Izskatās ļoti līdzīga saab 9000 lūpai
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 08 Feb 2013, 22:20
by VSKB
Gatis wrote:Jautājums e34 525 tds bākā esošais sūknis pie pagrieztas aizdedzes ieslēdzas/darbojas? Neiedarbinot mašīnu!
man e36tds suknis neiet tad auto nelec.vinam jasapumpe kautkads starta spiediens cik sapratu un tad sis izsledas.vislaik rubit vinam nevaidzetu.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 08 Feb 2013, 23:16
by Alien
Gatis wrote:Jautājums e34 525 tds bākā esošais sūknis pie pagrieztas aizdedzes ieslēdzas/darbojas? Neiedarbinot mašīnu!
aukstam darbojas
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 09 Feb 2013, 11:09
by Abit e30
jautājums no gatera, kā ir ar atsperu griezšanu, ja griež ir jāgriež vesels vijums vai var arī pa druskai griezt?

vnk vajag tikai biš zemāk dabūt, negribas veselu griezt

bet nezinu, nebūs tā, ka tad ir vēl lielāka iespēja ka atspere lūzīs?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 09 Feb 2013, 11:42
by VSKB
Abit e30 wrote:jautājums no gatera, kā ir ar atsperu griezšanu, ja griež ir jāgriež vesels vijums vai var arī pa druskai griezt?

vnk vajag tikai biš zemāk dabūt, negribas veselu griezt

bet nezinu, nebūs tā, ka tad ir vēl lielāka iespēja ka atspere lūzīs?
nez kam griez.es pat e36 griezis esmu aizmugurejas.(griezu apaksu un griezu vismaz vijumu.un kantaino galu nogriezu ta lai ir ka atsperi noliek zeme ta stav vertikali nevis 60 grados sasverusies.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 09 Feb 2013, 12:46
by Vents S
Esmu piedalijies tādās gatera izvirtībās. Pēc loģikas ir jagriež pa veseliem vijumiem, lai atsperes gals ieguļ tam paredzētā vietā..
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 09 Feb 2013, 14:19
by Abit e30
jā, bet kāda starpība, tāpat atbalstu var pagriezt līdz jebkurai vietai kur būs gals

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 09 Feb 2013, 14:29
by Vents S
Abit e30 wrote:jā, bet kāda starpība, tāpat atbalstu var pagriezt līdz jebkurai vietai kur būs gals

ir labi ja tā var izdarīt. visiem auto tā nevar. A, parasti negriež no apakšas, jo lielai daļai atsperu apakšā ir sašaurinājums, kuram tur arī ir jabūt. Ja ir augšā arī sašurinājums, tad jaskatās no situācijas, kā tas process ietekmēs atsperes dabrību. Ir ģēniji, kas neņem vērā nekādu loģiku un rezultātā nonāk pie tā, ka atspere pārmaucas pāri kādam šķīvim vai pa bedri izlec no savas vietas ārā
Katram auto vajag individualu pieeju gatera taisīšanai..
p.s. savam fordam tādu gateri neesmu piekopis

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 11 Feb 2013, 10:31
by Gatis
Alien wrote:Gatis wrote:Jautājums e34 525 tds bākā esošais sūknis pie pagrieztas aizdedzes ieslēdzas/darbojas? Neiedarbinot mašīnu!
aukstam darbojas
Paldies! A to nevar saprast dzivs vai miris.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 26 Feb 2013, 13:51
by Foxijs
cik nu tehnisks jautājums, bet kur var dabūt tādu nazi, ar ko griež līmpllēves auto aplīmēšanai, tā lai nesabojā krāsojumu?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 17 Mar 2013, 17:12
by spainis666
davai šrotu pavēlnieki, stāstiet, par cik iepērk e36 316 ar grabošu sadaleni un izgrieztiem caurumiem grīdā?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 17 Mar 2013, 18:41
by ImI
spainis666 wrote:davai šrotu pavēlnieki, stāstiet, par cik iepērk e36 316 ar grabošu sadaleni un izgrieztiem caurumiem grīdā?
kas tad nu ? neceljas roka sataisiit?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 21 Mar 2013, 13:53
by koni4jo
Bremžu atgaisošana...
Kurš patieks kā būtu pareizi jāatgaiso bremzes, autiņam bijusi pilnīgi sausa bremžu sistēma un ir ABSam tas bloks.
Problēma, ka nefiga nesanāk, vienam ritenim parādījās bremzes, bet pārējiem spaidot pedāli un turot piespiestu atlaižot gaisošanas skrūvi neko nedod ārā, šķidruma mazāk arī nepaliek bačokā.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 21 Mar 2013, 15:20
by ImI
koni4jo wrote:Bremžu atgaisošana...
Kurš patieks kā būtu pareizi jāatgaiso bremzes, autiņam bijusi pilnīgi sausa bremžu sistēma un ir ABSam tas bloks.
Problēma, ka nefiga nesanāk, vienam ritenim parādījās bremzes, bet pārējiem spaidot pedāli un turot piespiestu atlaižot gaisošanas skrūvi neko nedod ārā, šķidruma mazāk arī nepaliek bačokā.
kas par auto?
Pamegjini pieliet pilniiba pilnu lidz malai ar bremzu shkjidrumu .. tad vajadzetu sanakt. ja ne tad kap vantiis un pieprasi meistaru ..
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 21 Mar 2013, 15:37
by koni4jo
ImI wrote:koni4jo wrote:Bremžu atgaisošana...
Kurš patieks kā būtu pareizi jāatgaiso bremzes, autiņam bijusi pilnīgi sausa bremžu sistēma un ir ABSam tas bloks.
Problēma, ka nefiga nesanāk, vienam ritenim parādījās bremzes, bet pārējiem spaidot pedāli un turot piespiestu atlaižot gaisošanas skrūvi neko nedod ārā, šķidruma mazāk arī nepaliek bačokā.
kas par auto?
Pamegjini pieliet pilniiba pilnu lidz malai ar bremzu shkjidrumu .. tad vajadzetu sanakt. ja ne tad kap vantiis un pieprasi meistaru ..
Audi 100 C4 dīzelis.
Trauks jau līdz malām pieliets
