Page 38 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Jan 2013, 16:50
by tolx
jautājums - vai ar 3mm tērauda loksni pietiks auto pannai? vai arī 2mm alumīnijs?
domāts nesēdinātam golf mk4,lai nav ziemā jābaidās no sasalušiem pagalmiem.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Jan 2013, 17:47
by AtmoBenzin
Nezinu vai ar 2mm alu pietiks, bet nesēdinātam auto ar tērauda 3mm toč pietiks. Priekš sēdināta man ir 4mm tērauda plāksne un pietiek ar atliektiem galiem.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Jan 2013, 18:15
by tolx
un apmēram tie 4mm sver?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Jan 2013, 19:03
by Briedis
tolx wrote:un apmēram tie 4mm sver?
Nu atkarībā no laukuma. :) Tālāk jau kuba svaru var googlē atrast.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Jan 2013, 19:17
by tolx
mjah,sanāk kaut kādi 20kg,ja rupji rēķinot sanāk ap kvadrātu. tas ar 3mm

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 20 Jan 2013, 21:43
by daviss
Ceru ka arī elektronikai šajā topic būs vieta :naac:


Problēma ar GOLF 2 1.6D,Mašīna rūca,uguņi dega,ventilators pūta,pēkšņi viss pārtrauca strādāt,vairs nav uguņu,ventilatora,miglas lukturu,viss kas nestrādā ,kad aizdedze izslēgta ,izņemot pagriezienus ,un visu lai iedarbinātu :emo: :emo: Strādā tikai tālie un tikai kad turi uz slēdža,varbūt problēma aizdedzes atslēgas slēdzī? :emo:

P.S Drošinātāji vesali :cool:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 21 Jan 2013, 20:39
by jaaniss
ja elektrība darbojas līdzīgi, kā audi, tad varbūt kontaktu grupa, kas ir aiz aizdedzes atslēgas. Tas brīnums kādi 3ls maksā, tā kā ir vērts pamēģināt.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 21 Jan 2013, 22:36
by GG.
2-3ls maksā ķīniešu sūds. Uzliku sev tādu, nogāja mēnesi, un sāka gļučīt. Ja tas pie vainas, tad pērc normāla ražojuma.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 21 Jan 2013, 23:42
by daviss
jaaniss wrote:ja elektrība darbojas līdzīgi, kā audi, tad varbūt kontaktu grupa, kas ir aiz aizdedzes atslēgas. Tas brīnums kādi 3ls maksā, tā kā ir vērts pamēģināt.
OK paldies :cool: , rīt pamēģināšu,un pārbaudīšu visu :emo: :emo:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 21 Jan 2013, 23:56
by daviss
Problēma Nr2.Chryrsler Voyager 1996g 2.5TD VM motors,ne no kā ne no šā dzesēšanas izplešanās traukā rodas spiediens,saprotu ja tas būtu motoram uzsilstot,bet ir jau darbinot :emo: :emo:
Dzinējs tika izjaukts galvas samērītas,blīve nomainīta viss tā kā būtu,bet nekā ,spiediens tāpat rodas, :emo: :emo: varbūt kādam līūdzīga problēma bijusi :naac:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 22 Jan 2013, 00:08
by AtmoBenzin
Izplešanās trauka korķim pārplūdes vārsts ieķīlējies? Vai arī galvā plaisa...

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 22 Jan 2013, 00:41
by daviss
AtmoBenzin wrote:Izplešanās trauka korķim pārplūdes vārsts ieķīlējies? Vai arī galvā plaisa...
Tad drīzāk plaisa ,bet nekas šaubīgs tur nebija,nezinu ko īsti lai dara :emo: :emo:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 22 Jan 2013, 08:43
by Alien
daviss wrote:
AtmoBenzin wrote:Izplešanās trauka korķim pārplūdes vārsts ieķīlējies? Vai arī galvā plaisa...
Tad drīzāk plaisa ,bet nekas šaubīgs tur nebija,nezinu ko īsti lai dara :emo: :emo:
tur nav variantu
galvas nost un uz pārbaudi
vēl tur bij tie maģiskie remkomplekti kas liekas kaukur blokā kaukur čaulu rajonā
pa lielam kapremonts
+ vēl galvas četras - pārbaude un slīpēšana jāmaksā kā par 4 pilnvērtīgām galvām :emo:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 22 Jan 2013, 10:13
by jaaniss
Vēl nav dzirdēta nevina laba atsauksme par voyageri kā tādu, arī ar benzīna motoru- ir viens eksemplārs ko taisa kādas 3x pa 200ls, bet motors tāpat raustās un neiet :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 22 Jan 2013, 22:01
by daviss
jaaniss wrote:Vēl nav dzirdēta nevina laba atsauksme par voyageri kā tādu, arī ar benzīna motoru- ir viens eksemplārs ko taisa kādas 3x pa 200ls, bet motors tāpat raustās un neiet :D
Jā motors ir ar savām niķībām,bet šodien visu sataisiju :naac: :naac:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 23 Jan 2013, 17:52
by marrs
moš kadam ir m50b25 bosch sadalenes devejs ir varetu sataisit kādu barteri lai es notestetu savu vai man vins beigts ja nav negribas veja izmest naudu

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 23 Jan 2013, 18:06
by AtmoBenzin
Kloķenes devēju provēji izraut - pastīties kas notiek?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 24 Jan 2013, 12:28
by Dzelzuks
Kāds nezin no kā šī lūpa varētu būt? :hvz:
Image

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 24 Jan 2013, 23:24
by Artis12
Kur cinko bleķi par 1ls/kg?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 27 Jan 2013, 00:56
by JohnyB
Sveiki! Lieta sekojoša.. vakar manam 3.0d m57 parādījās interesanta(sūdīga) lieta. Tātad piedarbinot tas pēc kādām 3sec noslāpst un tā visu laiku kamēr nedaudz uzilst! Tad kad nedaudz uzsilst tad itkā vairs neslāpst nost, bet atkal tad, kad auto darbojas, izgriežot aizdedzi tas atkal pāris sec turpina darboties(diezgan reti, bet ir novērots)! Itkā visas aizdomas bija par aizdedzes kontaktu grupu.. šodien tika nomainīta jauna(oriģināla) un hu* , bez izmaiņām! Būšu tiešām ļoti pateicīgs, ja kādam būs kādās idejas, vai versijas! Iepriekš biju noravējis ieplūdes kolektoru, jo mainīju visas vakuum trubas(2ned atpakaļ), varbūt kkas ar to saistīts!!!