Nu kuj znait, manuprāt dīzelis ir domāts braukšanai ne sportam. Katrā ziņā skaidra lieta, ka vieglāk ir nopirkt dīzeli, lēnām sākt viņu tunet, nekā sakrāt naudu un nopirkt gatavu m3. Nokausi šito motoru, pērc s54 un pamēģini to.
atkartošos jau 53 reizi
Mkas motors nav mūžīgs, kā ne kā tas ir sporta dzinējs un no tā iz paspiests laukā gandrīz viss
ja jūs domājat ka šrotā nopērkot s54b32 jums tur zem plastmasām būs 343HP tad stipr maldāties, tur ir roku jāpieliek (ok neiet runa ja motoram līdz 100k noskrējiens, bet arī banāni gadās)
un taisīt s54 ir 4x dārgāk par jebkuru parasto BMW motoru
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Reāli, kāpēc uzspiest savu viedokli? Attiecās uz pašu AF un arī pārējiem. Manuprāt ja patīk un ir entuziasms, tad tikai jādara un jātiecās uz rezultātiem.
-AF- labāk vairāk bildes ar darīto, interesanti pasekot procesam.
Diezgan butisku lomu mana skatijuma spele ari paterinsh, ikdiena ar emku ne tuvu nepabrauksi tik leti ka ar dizeli, protams ja nauda kokos aug, tad var ari emkai turet pedal to metal.
Forwox wrote:Reāli, kāpēc uzspiest savu viedokli? Attiecās uz pašu AF un arī pārējiem. Manuprāt ja patīk un ir entuziasms, tad tikai jādara un jātiecās uz rezultātiem.
-AF- labāk vairāk bildes ar darīto, interesanti pasekot procesam.
No money no honey
Kamēr nesazīmēšu piķi visām daļām tikmēr viss ies gausi, bet pamazām
No procesa:
Sprauslas dabūju atpakaļ, visas saregulētas un čurinās vienādi
Sadabūju jau GMM no M**n motora *2.0d un 3.0d vienādi ja nu kas.
Sadalenes devēju un kloķenes devēju ar lasītāja riņķi un kloķenes blīvslēga korpusu - N motoriem kloķenes devējs atrodas aiz spararata
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Piepisīsies tāpat. Laiciņu atpakaļ interesējos, vai varu savai kastei likt tāda pat tipa suportus no Audi RS2, kas sanāk plug&play ar oem daļām. Atbilde bij, ka suk dik, skate nespīd.
Par to ka piemeram 4.4 v8 ir ar 518i bremzem toc piepisas,bet par lielakam bremzem var piepisties tip vidusmera dolbajobs nepaspes sadzesties aiz tevis kaut vai ari vins ta pat nepaspes
mdz wrote:Piepisīsies tāpat. Laiciņu atpakaļ interesējos, vai varu savai kastei likt tāda pat tipa suportus no Audi RS2, kas sanāk plug&play ar oem daļām. Atbilde bij, ka suk dik, skate nespīd.
ha nu tā gan navar būt, neatbild nevienam punktam kas neparedz, ražotājs tādas ir paredzējis uz automobīļa, jā ne šī konkrēta bet tomēr un arī pārejas ir sertificētas. Kas tev aizliedz labāk bremzēt??
Piemēram uz e30 šie suporti uzliekas plug n play un tehnisko iziet!
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
9. Vieglajam automobilim (izņemot sporta automobiļus) aizliegts:
...
9.7. veikt izmaiņas bremžu iekārtā (izņemot tās pašas markas cita modeļa bremžu vakuuma pastiprinātāja uzstādīšanu kopā ar galveno bremžu cilindru, ja pēc šādas pārbūves tiek nodrošināta bremžu iekārtas atbilstoša darbība);
Nu tada gadijuma skati nevar dot ari visiem, kam ir salikti frezetie bremzu diski, jo ta jau ar skaitas parbuve. Nemaz tik daudz auto no rupnicas ar tadiem diskiem nenak.