Page 36 of 95
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 18 Aug 2009, 16:23
by Rihy
Jautājums vairāk elektrinikas spečukiem:
- par lambda zondi. Vai ir iespējams sakombinēt zondi ar kompi mašīnas, ja zondes izejai ir 3 vadi štekerī, bet mašīnas štekerim ir 4 izejas? :neka:
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 18 Aug 2009, 16:28
by Lambertino
Nezinu par jautājumu - bet vai tiešām tavējo nevar uztūnēt :neka:
Taču kādus brīnumus tik nedara.
Vienkārši galīgi neticu, ka nav iespējams

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 18 Aug 2009, 17:05
by ParaTr00per
Rihy wrote:Jautājums vairāk elektrinikas spečukiem:
- par lambda zondi. Vai ir iespējams sakombinēt zondi ar kompi mašīnas, ja zondes izejai ir 3 vadi štekerī, bet mašīnas štekerim ir 4 izejas? :neka:
lambda zondes meedz buut shaadas:
- ar 1 vadu. vieniigais vads ir signaalam, masa no korpusa
- ar 2 vadiem. viens vads signaalam, otrs masai
- ar 3 vadiem. viens signaalam, masa uz korpusa un 2 vadi apsildei
- ar 4 vadiem. viens signaalam, viens masai, 2 apsildei.
taatad mashiinas shtekerii ir signaals, masa un apsilde, bet zondei signaals un apsilde. zondei apsilde buus 2 vienaadas kraasas vadi, atlikushais buus signaala. mashiinas shtekerii 2 vienaadie apsildei, masai parasti melns un atshkjiriigs no melna buus signaalam. kad apskatiisies kljuus skaidrs, ko kur baazt...

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 18 Aug 2009, 22:01
by freimo
Rihy wrote:Jautājums vairāk elektrinikas spečukiem:
tb Melnajam
Man ar jautājums Melnajam
Iebraucot kādā grumbulī / bedrē / nelīdzenumā ar pakaļu jūtu, ka auto aizmugurē tā kā nošūpojās / noraujās pa labi vai kreisi (attiecīgi ar kuras puses riteni trāpās bedrē)!
Kas?
Amīši? Bukses? Savirze? ....?

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 18 Aug 2009, 22:21
by Focus
freimo wrote:Rihy wrote:Jautājums vairāk elektrinikas spečukiem:
tb Melnajam
Man ar jautājums Melnajam
Iebraucot kādā grumbulī / bedrē / nelīdzenumā ar pakaļu jūtu, ka auto aizmugurē tā kā nošūpojās / noraujās pa labi vai kreisi (attiecīgi ar kuras puses riteni trāpās bedrē)!
Kas?
Amīši? Bukses? Savirze? ....?

domaiju, ka bukses...
man tas pats. sajuta ka braucu ar mikstaam riepaam .. gandriiz visas bukses jaamaina

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 18 Aug 2009, 22:21
by Lambertino
peldošās bukses

attiecīgi nomainot arī savirzi jāuztūnē
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 19 Aug 2009, 10:22
by omulis
ParaTr00per wrote:Rihy wrote:Jautājums vairāk elektrinikas spečukiem:
- par lambda zondi. Vai ir iespējams sakombinēt zondi ar kompi mašīnas, ja zondes izejai ir 3 vadi štekerī, bet mašīnas štekerim ir 4 izejas? :neka:
lambda zondes meedz buut shaadas:
- ar 1 vadu. vieniigais vads ir signaalam, masa no korpusa
- ar 2 vadiem. viens vads signaalam, otrs masai
- ar 3 vadiem. viens signaalam, masa uz korpusa un 2 vadi apsildei
- ar 4 vadiem. viens signaalam, viens masai, 2 apsildei.
taatad mashiinas shtekerii ir signaals, masa un apsilde, bet zondei signaals un apsilde. zondei apsilde buus 2 vienaadas kraasas vadi, atlikushais buus signaala. mashiinas shtekerii 2 vienaadie apsildei, masai parasti melns un atshkjiriigs no melna buus signaalam. kad apskatiisies kljuus skaidrs, ko kur baazt...

Subāriem mēdz būt arī ar 5 vadiem zondes

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 19 Aug 2009, 10:49
by ParaTr00per
taas jau ir "plataas"
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 19 Aug 2009, 13:23
by kalnins
Lambertino wrote:peldošās bukses

attiecīgi nomainot arī savirzi jāuztūnē
ew a kaa turaas taas ko tev virpoju???
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 19 Aug 2009, 13:23
by Lambertino
kalnins wrote:Lambertino wrote:peldošās bukses

attiecīgi nomainot arī savirzi jāuztūnē
ew a kaa turaas taas ko tev virpoju???
Ja nu es būtu tā kārtīgi pārbaudijis

Zinu, ka virpoja sen, bet viņas ir ļoti mazlietotas pašreiz

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 19 Aug 2009, 19:03
by kalnins
Lambertino wrote:kalnins wrote:Lambertino wrote:peldošās bukses

attiecīgi nomainot arī savirzi jāuztūnē
ew a kaa turaas taas ko tev virpoju???
Ja nu es būtu tā kārtīgi pārbaudijis

Zinu, ka virpoja sen, bet viņas ir ļoti mazlietotas pašreiz

nu kaadus trenniņus tu tak esi izbraucis!!!??? ev labaak kaadreiz izvizini pa trasi!!

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 19 Aug 2009, 19:17
by Martinss
Vajadzēja braukt vakar, vizināja viņš visus 333niekos.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 19 Aug 2009, 20:07
by kalnins
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 19 Aug 2009, 23:34
by Lambertino
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Aug 2009, 09:48
by kalnins
nu kad ta buus naakošais trniņš??? ja nenoguleešu tad vareetu aizlaist!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Aug 2009, 09:52
by Lambertino
PM
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 26 Aug 2009, 18:20
by Wu-Ryder
Krish90 wrote:Varbūt stulbs jautājums, bet man steidzami vajag zināt, kā pēc izskata var atšķirt BMW e36 2.0 no 2.5 motorus ? :neka:
Zinu tikai to, ka 2.5 un lielākiem nāk 2 izpūtēja trubas !

iepludes kolektora puse uz galvas rakstits 2.0 vai 2.5 Nu un ari droseles ir krietni atskirigas pec diametra, bet ja neredz abus blakus un ikdiena tos neskruve - var sajaukt
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 28 Aug 2009, 10:19
by matainis
pavisam vienkāršs jautājums - vai benzīnniekam dzinēju var mainīt uz dīzeli? t.i. vai nebūs problēmu ar skati?

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 28 Aug 2009, 10:55
by Lambertino
būs
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 28 Aug 2009, 11:32
by Martinss
Kaut kur lasīju, ka ja ir otrādāk (t.i. - no dīzeļa uz benzīnu) tad nav problēmu. :neka: