Respektiivi- gadiijums naktii no sestdienas uz sveetdienu aptuveni 1 naktii.
Kaartiigi nosvineeta braaleena dzimshanas diena, vecaaki aizvesti uz maajaam, veel jaaizbrauc uz Daugavpili pa dariishanaam. Braucu kaa veel nekad kaartiigi, jo jau pa celjam bija 2 CP ekipaazas.
Oke, zinu, ka peec metriem 200 buus ziime 70, nu un saaku leenaam spiest (veel joprojaam apdziivota vieta). Kaareiz pabrauc garaam mashiina, viss normaali, un priekshaa kalninjs.
Blin... liidz ko es aiz kalninja ieraudziiju atspiidam numura ziimi, es sapratu, kas taa par mashiinu tur staav... izlec no vinjas onka, bez zizlja, bez nekaa, nu poh, tik un taa staajos. pienaak cpists, staadiidamies priekshaa k-ko noburkskj, es nez kaapeec veelreiz paprasiiju vinja uzvaardinju, un tik un taa neko saklausaamu atbildee nesanjeemu. Sis saak staastiit, ka apdziivota vieta, man aatrums 63 km/h, tiri piri. Par cik piecos jaaceljas, poh, laid tikai aatraak valjaa, raksti to suuda protokolu. (jaapieziimee, ka tajaa vietaa parasti spiezu jau pie simta)

Atdodu dokumentus, seezu, gaidu. Paiet 5 minuutes, paiet 10, paiet visas 20.
Skatos, no aizmugures kaads nesas pat ne uz tiem 70, bet visi 90 toch tur ir. Uzminiet, kas tur brauc? veel viena CP ekipaaza, bez margalkaam, bez nekaa, shim pakalj stiepj veel cita mashiina. Uz shiem vinjiem pilniigs miikstais, blin
oke, atdeva peec aptuveni pusstundas dokumentus, noveeleeja laimiigu celju, bet protokolu, ko parakstiiju, neatdeva, suuda gabals...
Galarezultaataa- pirmais oficiaalais sods- briidinaajums
tachu tagad esmu apnjeemies nevienu uz celja nebriidinaat par priekshaa staavoshu ekipaazu. Visu dziivi briidinu i par neiesleegataam faraam, par cpistiem, un she tev...
