Page 33 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 18 Oct 2012, 14:05
by DimanC
Alien wrote:kaut vai ieskrūvējot kārbas skrūvi blokā un tad ar monteni var akurāt to visu saturēt
viens cilvēks to nevar izdarīt. bet nu labi, tās jau nianses.

bet ne jau man tās nianses (to, ka spararatam vajag 12staraino, to, kā viņu ērtāk noņemt) vajag, bet pilsonim, kas augstāk naivi prasīja par "spcifizētiem tūļiem" un "lielu čakaru" un acīmredzami nekad ko tādu nav darījis.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 18 Oct 2012, 14:15
by Alien
DimanC wrote:
Alien wrote:kaut vai ieskrūvējot kārbas skrūvi blokā un tad ar monteni var akurāt to visu saturēt
viens cilvēks to nevar izdarīt. bet nu labi, tās jau nianses.

bet ne jau man tās nianses (to, ka spararatam vajag 12staraino, to, kā viņu ērtāk noņemt) vajag, bet pilsonim, kas augstāk naivi prasīja par "spcifizētiem tūļiem" un "lielu čakaru" un acīmredzami nekad ko tādu nav darījis.
lētāk būs to izdarīt tur kur to kāds māk

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 18 Oct 2012, 19:20
by ramex
ZAZ nebija jāskrūvē skrūve, bij špilkas motorā uz kurām kārba maucās virsū un to toč varēja pat viens izdarīt atteicigi iekombineejot moņtirovku tā lai atduras pret špilku, spararatu un zemi :)

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 19 Oct 2012, 01:45
by rufix
Alien wrote:
DimanC wrote:
Alien wrote:kaut vai ieskrūvējot kārbas skrūvi blokā un tad ar monteni var akurāt to visu saturēt
viens cilvēks to nevar izdarīt. bet nu labi, tās jau nianses.

bet ne jau man tās nianses (to, ka spararatam vajag 12staraino, to, kā viņu ērtāk noņemt) vajag, bet pilsonim, kas augstāk naivi prasīja par "spcifizētiem tūļiem" un "lielu čakaru" un acīmredzami nekad ko tādu nav darījis.
lētāk būs to izdarīt tur kur to kāds māk
Darīts šis viss ir uz vecākiem auto,piemēram,VW Golf un VW Passat. Kā arī Ford'am nebija kosmosa zinātne. :D
Šis japānis un mazums sadomājis uztaisīt sazin ko. :emo: Pats viņš maza auguma cilvēciņš ielien un atskrūvē. A ko es? Man rokas izmēru ziņā tā kā viņiem kājas. :reeka:
Nu paldies jums dārgie burnout'ieši. Negribas jaukt ārā un palikt "puceļā" ,un atstāt pusdarītu darbu dēļ kaut kāda tūļa. Priekšniekam varētu nepatikt beigās,ka parādās teritorijā vēl viens nekustamais īpašums uz kādu laiku.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 22 Oct 2012, 00:13
by Forwox
Ir folksis mk2, ir oriģinālā stūre, bet ir piemeklēta NEoriģinālā stūre no CITAS automašīnas. Neder stiprinājuma sazobe (dažādi zobi) + stiprinājuma diametrs otrajai stūrei par mazu. Vajag saveidot zobus. Ir kāds šējienietis pie kura varētu griezties? Pāāāldies.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 23 Oct 2012, 13:18
by Rii
Jautājums elektriķiem - Kaross, GintsK? :roll:
Ir iepirkta Bosch lambda un iepakojumā ir tikai pati lambda
Izskatās aptuveni šādi
Image
Iepriekšējo reizi, kad pirku zondi, līdzi gāja vēl dažādas lietiņas, kurām nosaukumu nezinu, bet ar to palīdzību varēja saķimerēt kopā vadus
Image
Tad nu jautājums - kā man šo dabūt pie dzīvības, lambdas vadus var lodēt vai arī nē? Viens saka, ka kategoriski nē, cits saka, ka pēc lodēšanas nav nekādu problēmu :roll: Ko darīt? Pats no vadiem neko daudz nesaprotu un iepriekšējas pieredzes arī nav :(

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 23 Oct 2012, 17:24
by Alien
lambdas vadi nelodējas
izmanto tās rozā figņas un pēc tam akurāti ar lentu notin

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 23 Oct 2012, 18:59
by Rii
Nav arī tādu rozā lietiņu, plika lambda :| Kur kaut ko tādu varētu iepirkt ar ko sastiprināt tos vadus kopā?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 23 Oct 2012, 19:04
by Juzix
Argusā noteikti var dabūt.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 23 Oct 2012, 21:29
by anjey
lodē droši, nekas tev tur nenokritīs

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 23 Oct 2012, 21:30
by Alien
anjey wrote:lodē droši, nekas tev tur nenokritīs
ar ko? :naac:
tur lai salodētu vecos lambdas kabeļus ir vajadzīgi biki citi materiāli

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 23 Oct 2012, 21:36
by Alien
Reinis_m wrote:
Alien wrote:
anjey wrote:lodē droši, nekas tev tur nenokritīs
ar ko? :naac:
tur lai salodētu vecos lambdas kabeļus ir vajadzīgi biki citi materiāli
Kāda materiāla tie ir?
hvz, bet parastie lodēšanas paņēmieni tos vadus neņem

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 23 Oct 2012, 21:37
by Rii
Alien wrote:
anjey wrote:lodē droši, nekas tev tur nenokritīs
ar ko? :naac:
tur lai salodētu vecos lambdas kabeļus ir vajadzīgi biki citi materiāli
Jā, es arī kaut ko tādu palasījos, ka salodēt neesot nemaz tik vienkārši :hvz:
Turpinat :naac: man vajag informāciju un tad jādomā ko darīt, jo šajā nedēļas nogalē gribu visu sakārtot :)

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 24 Oct 2012, 09:34
by *Sicram
Hej, YO, tīgēri ! :31:

Jautājums sekojošs, ko pārbaudīt auto pirms 5k km nobraukšanas ?
Auto ir SAAB 95 ar 1.9 TDI ( vai kā tur viņu, bet ir 150 zs :D )

bremžu kluči / diski
paskatīties filtrus
uzmest aci šķidrumiem
Pierubīt to auto pie kompja :hvz:

Kādas idejas ?
Auto nav mans :shura:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 24 Oct 2012, 09:56
by Alien
*Sicram wrote:Hej, YO, tīgēri ! :31:

Jautājums sekojošs, ko pārbaudīt auto pirms 5k km nobraukšanas ?
Auto ir SAAB 95 ar 1.9 TDI ( vai kā tur viņu, bet ir 150 zs :D )

bremžu kluči / diski
paskatīties filtrus
uzmest aci šķidrumiem
Pierubīt to auto pie kompja :hvz:

Kādas idejas ?
Auto nav mans :shura:
a piezvanīt un apjautāties jau nevar?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 24 Oct 2012, 09:58
by *Sicram
Alien wrote:
*Sicram wrote:Hej, YO, tīgēri ! :31:

Jautājums sekojošs, ko pārbaudīt auto pirms 5k km nobraukšanas ?
Auto ir SAAB 95 ar 1.9 TDI ( vai kā tur viņu, bet ir 150 zs :D )

bremžu kluči / diski
paskatīties filtrus
uzmest aci šķidrumiem
Pierubīt to auto pie kompja :hvz:

Kādas idejas ?
Auto nav mans :shura:
a piezvanīt un apjautāties jau nevar?
Nu,nu .. nepaliec nu greizsirdīgs :shura:
Es tev par kaut ko citu piezvanīšu arī :mhm:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 24 Oct 2012, 10:11
by juriz
Vakar sievas auto izdomāja uztjūnēties - t.i. "uzlabojās" izpūtēja skaņa.
Tā kā iecīnītais servis jau totāli aizņemts ar riepu maiņu, skatījos pats, kas ta noticis.

Konstatēts.
Tur kur izpūtēja bikse savienojas ar tālāko izpūtēja cauruli, tas savienojums ir uz divām skrūvēm, un savienojumu pa vidu nodrošina atsperes. Skrūves gals bikses pusē ir tipa iekniedēts.
Viena skrūve pa 7 gadiem norūsējusi.
Pašreiz to aizstāju ar drātīm.

Stulbākais, ka atspere, protams, ir pazaudēta (varbūt šodien jānobrauc vēlreiz gar vietu, kur notūnējās). Ja būtu atspere, varētu mēģināt veco galu izurbt, un ielikt kaut kādu jaunu skrūvi.

Var jau meklēt šrotā, ko, bet tad jau visa bikse jāmaina.

Galvenais jautājums - varbūt ir kādi tipa remontkomplekti pieejami, kas to bikses galu var kā aizstāt, kur nāktu arī atsperes komplektā?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 24 Oct 2012, 12:16
by DimanC
juriz wrote:Vakar sievas auto izdomāja uztjūnēties - t.i. "uzlabojās" izpūtēja skaņa.
Tā kā iecīnītais servis jau totāli aizņemts ar riepu maiņu, skatījos pats, kas ta noticis.

Konstatēts.
Tur kur izpūtēja bikse savienojas ar tālāko izpūtēja cauruli, tas savienojums ir uz divām skrūvēm, un savienojumu pa vidu nodrošina atsperes. Skrūves gals bikses pusē ir tipa iekniedēts.
Viena skrūve pa 7 gadiem norūsējusi.
Pašreiz to aizstāju ar drātīm.

Stulbākais, ka atspere, protams, ir pazaudēta (varbūt šodien jānobrauc vēlreiz gar vietu, kur notūnējās). Ja būtu atspere, varētu mēģināt veco galu izurbt, un ielikt kaut kādu jaunu skrūvi.

Var jau meklēt šrotā, ko, bet tad jau visa bikse jāmaina.

Galvenais jautājums - varbūt ir kādi tipa remontkomplekti pieejami, kas to bikses galu var kā aizstāt, kur nāktu arī atsperes komplektā?
kādi vēl remkomplekti? ja šarnīrs ir 7 gadus vecs, viņu ir jāmaina. viņš vispār kustas? parasti tik veci ir sastinguši, nepilda savu funkciju.
bikse nav jāmaina, šarnīru tik pārmetina citu.
brauc uz izpūtēju servisu. nu sliktākajā gadījumā Tev tur iedos šarnīra atsperi.

edited: par šādu detaļu ir runa?
Image

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 24 Oct 2012, 15:43
by juriz
Jā, detaļa apmēram tāda. Atradu detaļu katalogu savam auto, bikse tā tiešām vairs nav. Tur vēl katalizators pa vidu. Vakar pa puskrēslu īsti nevarēju redzēt. Pacēlis ar biju tik uz domkrata.
Tad jau jāpagaida, kad servisā riepu trakums noskries, un tad braukšu, lai metina jaunu iekšā. Cerams drātis tik ilgi izturēs.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 24 Oct 2012, 18:53
by rrrainis
Ir problēma, auto BMW 328 E36, negrib lekt un no sākuma kad pielaižas tad ir ~500 apgriezieni un pēc kāda mirkļa tikai var ar gāzes pedāļa palīdzību apgriezienus dabūt normālus, parasti kad dabon tad ja laiž gāzi vaļā, tad atkal metas uz 500, bet pēc brīža viss aiziet un ir viss ok. Braucot kādus 20km auto mēdz 1x noslāpt ņemot ārā no roba, kā apgriezieni sāk kristies tā nokrīt līdz 0 un klusums. Nelekšana izpaužas ar to ka jāzāģē kādas max 20sek. Ir arī imobilaizers - lai pielaistu jābūt ieslēgtām gabarītiem vai tuvajiem + pēc pielekšanas kad visas durvis un logi ir ciet bija jāuzspiež poga. Šī nelekšana sākās ne no kā. Un tagad man tā imobilaizera poga pietam ir jātur un reizē jāgriež aizdedze lai pielaistos, savādāk nelec kamēr aķis ir sauss (par to sauso aķi pats neesu izmēģinājis, bet to darija servisa čalis). Ja ir pabraukts un tad gribam darbināt atkal, tad to imobilaizera pogu var neturēt un auto var pielaist pēc ilgas zāģēšanas, protams, apgiezieni vienalga no sākuma ~500, viņi tur lēkā.
Gribētos noskaidrot kas par vainu, ir kādi ieteikumi? Elektronika?Imobilaizers?Kkas ar apgriezienu devēju vai kkā tā?
Visprātīgāk būtu ieteikt kādu servisu kurš mašīnai var uztaisīt diagnostiku un iespējams pat novērst šo šaizi.