Page 31 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 28 Sep 2012, 22:42
by Edmunds
Ar ko atšķirās radiators ar/bez AC, priekš e36 2,5?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 28 Sep 2012, 23:05
by ramex
Alien wrote:
ramex wrote:
Alien wrote:
*Sicram wrote:
EMils wrote:Vai kādam ir atsuksmes par šo pretrūsas kantori: http://www.krown.lv Golfam pa lielam sāk mesties brūnais visās arkās, uz haubes + ir pāris pačakrētas vietas uz sliekšņiem. Ta kā auto ir parasts ikdienas dibenpārvietotājs tad pa lielam vnk derētu piebremzēt rūsēšanu. Kā ir pēc gada pēc šīs apstrādes?
palasi miķelis e30 topiku, un kkur arī androidam bija viedoklis !
kopš attaisiju Borai motoru par Androida viedokli vairs neesmu tik drošs :emo:

davai stāsti kas boratam motorā :D
nekas no tā ko Android savā topikā stāstija
tobiš borats darbojās uz imaginārām detaļām? vai ari Androlīds ir pamatīgi appists ?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Sep 2012, 09:31
by Alien
ramex wrote:
tobiš borats darbojās uz imaginārām detaļām? vai ari Androlīds ir pamatīgi appists ?
tieši tā

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 Sep 2012, 12:06
by Martinss
Ir šeit kādam OBD2 diagnostikas kabelis ar CAN līniju? Gribētu uztaisīt fordam diagnostiku vai arī to kabeli aizņemties, ja ir iespējams. :roll: PM

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 Sep 2012, 14:44
by Alien
Andrejsalā ir kodu lasītājs

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 02 Oct 2012, 19:52
by Dzelzuks
Piedodiet,ka necentos pameklēt,bet jautājums par e28.

Vai e28 nāca ar v8? Ja liek v8 iekš e28,iespēja reģistrēt?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 02 Oct 2012, 20:12
by rrrainis
Nenāca, lielākais kas bija tas ir S38B35

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 02 Oct 2012, 20:22
by Dzelzuks
par reģistrācīju nezini? v8

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 02 Oct 2012, 22:59
by GG.
Jautājums speciem,

Šodien jaucot ārā dzinēju konstatēju, ka visas ieplūdes kolektora blīves neatbilst kanālu formai, un dažās vietās pat līdz 3mm karās pāri kanāla malai. Kā labāk darīt - pievīlēt/piegriezt OEM blīves, vai no papes izgriezt pēc formas?

Vēlviens jautājums - izplūdes kanāli nesapas ar zirnekļa kanāliem, ko labāk slīpēt, lai nebūtu slieksnis? Galvu vai kolektoru?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Oct 2012, 08:50
by Tilts
Tās pašas OEM blīves piegriez/pievīlē. Par kanāliem, loģiski ka slīpē nost tās vietas, kuras iet pāri pretējai malai, kur slieksni veido!

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 Oct 2012, 11:19
by Vents S
Vents S wrote:JP GROUP kādas atsauksmes par šo ražotāju? Vajag fordam jaunu aizm. motora stiprinājumu. Pārsvarā lētie piedāvjājas un APĒ šis. Neesmu saskāries ar to ražotāju..

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 Oct 2012, 11:28
by DimanC
Vents S wrote:
Vents S wrote:JP GROUP kādas atsauksmes par šo ražotāju? Vajag fordam jaunu aizm. motora stiprinājumu. Pārsvarā lētie piedāvjājas un APĒ šis. Neesmu saskāries ar to ražotāju..
cik bieži, tavuprāt, cilvēki maina motora aizm. stiprinājumus, lai būtu pārbaudījuši visu to firmu ražojumus, un varētu sniegt te salīdzinājumu?
tak priecājies, ka kaut ko vispār var nopirkt, un pērc nost.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 Oct 2012, 12:31
by Vents S
DimanC wrote:
Vents S wrote:
Vents S wrote:JP GROUP kādas atsauksmes par šo ražotāju? Vajag fordam jaunu aizm. motora stiprinājumu. Pārsvarā lētie piedāvjājas un APĒ šis. Neesmu saskāries ar to ražotāju..
cik bieži, tavuprāt, cilvēki maina motora aizm. stiprinājumus, lai būtu pārbaudījuši visu to firmu ražojumus, un varētu sniegt te salīdzinājumu?
tak priecājies, ka kaut ko vispār var nopirkt, un pērc nost.
Nav runa par stiprinājumu, bet par ražotāja kvalitāti. Nezinu kādas kvalitātes tas rožotājs ražo..

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 Oct 2012, 15:09
by Elviss
Spečuki, lieta tāda bija centrāla atslēga, un vienu dienu izbija :D sledz ar signalizacijas pulti nekas nenotiek, slēdz ar parasto atslēgu ari nekas nenotiek, respektīvi sledzas vaļa tikai tās durvis kurās liec atslēgu, parejas chiloo un neko nedara :D

ieteikumi? :naac:

auto - honda civic ek4 97gads heč.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 Oct 2012, 17:54
by DimanC
Elviss wrote:Spečuki, lieta tāda bija centrāla atslēga, un vienu dienu izbija :D sledz ar signalizacijas pulti nekas nenotiek, slēdz ar parasto atslēgu ari nekas nenotiek, respektīvi sledzas vaļa tikai tās durvis kurās liec atslēgu, parejas chiloo un neko nedara :D

ieteikumi? :naac:

auto - honda civic ek4 97gads heč.
biežs (un vienkāršs) iemesls - kaut kādi vadi kaut kur pārtrinušies, sagājuši uz īso/pie korpusa, kā rezultātā izdedzis drošinātājs.
parasti gan tādas kaites iemetās elektroinstalācijā, kurā kāds jau pabakstījies. naivi gan cerēt, ka 15 gadīgai mašīnai tā nav.
čeko drošinātājus :)

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 10 Oct 2012, 14:35
by Martinss
Kāds ir saskāries ar DOLZ vai MEYLE produkciju? Interesē konkrētāk ūdenssūknis - sūds, jeb var uzlikt un aizmirst?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 10 Oct 2012, 14:41
by Alien
Martinss wrote:Kāds ir saskāries ar DOLZ vai MEYLE produkciju? Interesē konkrētāk ūdenssūknis - sūds, jeb var uzlikt un aizmirst?
no šitiem abiem Meyle būs labāks

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 10 Oct 2012, 14:51
by Vents S
Alien wrote:
Martinss wrote:Kāds ir saskāries ar DOLZ vai MEYLE produkciju? Interesē konkrētāk ūdenssūknis - sūds, jeb var uzlikt un aizmirst?
no šitiem abiem Meyle būs labāks
Es saku DOLZ :D
Mazs noslepums.. SKF 30% savās kastēs pako DOLZ sūkņus.. Domāju, ka pēc tā fakta var spriest pēc kvalitates..
Par Meyle līdz šim man nav bijušas labas atsauksmes. Vakar vel atgriezu spriegotajrulli... :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 10 Oct 2012, 14:55
by Martinss
Vēl ir SKF, bet gribētos iepist kapeiku, varbūt kādam ir kāda pieredze, cik cilvēki ar DOLZ vai MEYLE ved preci atpakaļ? Kopš priekšā fordam uzliku lētākos pieejamos gultņus (optimal), negribās vairs skriet pakaļ SKF un citai klasi augstākai produkcijai, jo jau ir norullēts vairāk kā gads ar lieliem diskiem, cietu piekari un flančiem piedevām un nekas nekur negaudo un neļurkājās. :roll: Labi, tiesa tagad pāris mēnešus atpakaļ mainīju stupicas, tur iepresēju vēl lētākus, jo citu neko uz sitiena nevarēja dabūt - TIMMEN ražojums, bet nu arī nekādi blakusefekti pagaidām nav novēroti. :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 10 Oct 2012, 15:14
by Vents S
Tirgoju DOLZ sūkņus jau vairāk kā 2 gadus un neviens nav atnācis atpakaļ un sūdzību arī nav.
Optimal jau nav lētākais variants, vispār sakarīgs ražotājs.
Piem. SFEC (pats lētākais) ražotāja gūltņi paredzēti 20k km.