RoDeO wrote:nu kipa tas skaitijas gruutais liikums jeb kur kipa nav tik traki ja pietruukst jauda?
nezinu Rode kā viņi vērtēja to līkumu.
Nu kā, reāli jau ir 0 par sānslīdi viņi nevar iedot jo tie 30 punkti kas ir doti, ir uz visiem līkumiem. Respēktīvi par sānslīdes pārtraukumu atņemās pa piemēram 5punkti, nākamajā līkumā nočakarējies un pārtrauc sānslīdi, atkal - 5punkti
es tikai prātoju kā tas reāli varētu būt :neka:
rapido wrote:bet vai tad tas pats nav rakstīts nolikumā? Ja tu pazaudē sānslīdi nedabū punktus, pazaudē atrūmu punkti nost, nav trajektorijas - nost!
Pie vienādas braukšanas, brauc tuvāk pretiniekam nekā viņš tev - tad tu uzvari!
ņemot vērā, ka kļūdījās visi un pietiekami daudz - tiesāšana sanāca vairāk kā zīlēšana!
distance tiek vērtēta ar punktiem cik man zināms, bet cik izskatās tad ar pārāk maz punktiem kas gala rezultātā nekko neizmaina.
nu krietni mazāk punktiem nekā sānslīdes noturēšana! Pagājušo sezon atceries kādu tu (un ne tikai tu) ieturēji distanci no lietuvieša lai tikai varētu noturēt sānslīdi visu trasi? te ir the same shit!
rapido wrote:bet vai tad tas pats nav rakstīts nolikumā? Ja tu pazaudē sānslīdi nedabū punktus, pazaudē atrūmu punkti nost, nav trajektorijas - nost!
Pie vienādas braukšanas, brauc tuvāk pretiniekam nekā viņš tev - tad tu uzvari!
ņemot vērā, ka kļūdījās visi un pietiekami daudz - tiesāšana sanāca vairāk kā zīlēšana!
distance tiek vērtēta ar punktiem cik man zināms, bet cik izskatās tad ar pārāk maz punktiem kas gala rezultātā nekko neizmaina.
nu krietni mazāk punktiem nekā sānslīdes noturēšana! Pagājušo sezon atceries kādu tu (un ne tikai tu) ieturēji distanci no lietuvieša lai tikai varētu noturēt sānslīdi visu trasi? te ir the same shit!
nu necel to veco augšā - pats zini kamdēļ no leišiem tika ieturēta tāda distace
Pēc tā pasākuma stingri tiek skatīts vai priekšā braucošais speciāli nebremzē pakaļējam braukšanu
es jau ne par to.. bet nevar braukt tuvu tam kurš brauc par tevi lēnāk..
un reku mazliet no noteikumiem
Par galvenajiem vērtēšanas kritērijiem noteikti:
1. JOSLA - 30 p.
2. ĀTRUMS - 30 p.
3. LEŅĶIS - 30 p.
4. EFEKTIVITĀTE - 10p
attiecīgi redzam svarīgākos kritērijus!
Tandēmu cīņa ietver divu braucēju sacensību vienam ar otru, lai uzvarētājs iekļūtu nākamajā kārtā. Viens braucējs ir līderis un otrs seko; katram braucējam ir iespēja vadīt un sekot. Vērtēšanas vadlīnijas paliek tādas pašas kā braucienos pa vienam. Papildus kritērijs ir DISTANCE vai sekojošās automašīnas izraisītais spiediens. Jo mazāku distanci sekotājs ietur līdz priekšā braucošajai automašīnai, jo lielāks punktu skaits tiek piešķirts sekotāj automašīnai.
blade_ wrote:Pirmajā bildē bukte uz durvīm, kur ta tā tik ātri dabūta???
mašīna praktiski netika gatavota (špaktelēta)
vienīgais ko +- salaboja ir šofera puses durvis, kur bija paliela bukte uz kantes un šofera puses, aizmugurējā arka, kuru valcējot biki sačakarējuši bija
taa kaa pats netiku biju deligjeejis emsinju atbalstiit lambertu un freimo
naakamreiz gan centiishos tikt un tad tik pameeginiet shitaa te! grudakaa dabuus
ir jau labi, malachi!
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
Būs ko pacīkstēties nākamajos posmos
Šovakar mēģināšu paķimerēties gar e30 - jāizravē termostats, janomaina devējs un jāmēģina atkal gaisot. Jācer, ka sanāks
TOP 16!
Neko nesaprotu no tās kvalif. braucienu tabulas... vienā tāds rezultās, otrā pavisam savādāks. Un sacensību dienā pie "dēļa" bija izlikts vēl savādāks...
freimo wrote:Neko nesaprotu no tās kvalif. braucienu tabulas... vienā tāds rezultās, otrā pavisam savādāks. Un sacensību dienā pie "dēļa" bija izlikts vēl savādāks...
vienā tāds otrā tāds jo tie ir abu braucienu punkti
Bet nu ja pie dēļa bija savādāki, tad :neka: