
no 140zs uz 140.3zs?soulfreak wrote:P.S. man jau liekas, ka APEX'i rullē, jo man viņu nomainot pret standarta filtru ar kasti ir ļoti jūtams jaudas pieaugums![]()

Moderator: Focus
no 140zs uz 140.3zs?soulfreak wrote:P.S. man jau liekas, ka APEX'i rullē, jo man viņu nomainot pret standarta filtru ar kasti ir ļoti jūtams jaudas pieaugums![]()
piekam najebajaa kaukur pa 25$ taas kastes ir maniitas. pashi filtri amerikas auto vai atlasmotoraa kaadreiz 7ls maxaaj...Rihy wrote:Aha, paldies
tur kur razho koooooniskos filtrus, ir pilniigi po, kas notiek ar tavu motoruMelnais wrote:ēm, es arī gribēju izteikties... Tie koniskie nav paredzēti tik putekļainiem apstākļiem, kā grunts... Tas i viens... Putekļus laiž cauri? Tur kur ražo tos koniskos, tur tie ceļi bik tīrāki, tāpēc tā!!Bez tam, tas kurš jautāja par savu pežō, tam ir 2.0 turbo motors, ja pareizi sapratu. Ja tā, tad nafig tur kautkādu gaisa stapsienu, ja tā turbīna pati sasilda to gaisu?
Labāk interkūleri uzlikt un basta!
kāpēc es tā saku!? Tāpēc, ka iepriekš ar standarta filtru es nevarēju izkabināt otru melno MR2 ar standarta diskiem, viņš vienmēr bij kādu korpusu priekšā uz kādiem 400m, bet tagad pret šo pašu auto es jau esmu viņam veselus divus korpusus priekšā! Liekas neticami, bet ja Toyotas inženieri uztaisa ~2m garu ieplūdes traktu, kas veido trīskāršu S burtu un vienā posmā ir paranormāli šaursParaTr00per wrote:mnja... neenu, IMHO es visu informaaciju par filtriem izdaliiju - tagad katrs pats seu stomatologs (tm)
no 140zs uz 140.3zs?soulfreak wrote:P.S. man jau liekas, ka APEX'i rullē, jo man viņu nomainot pret standarta filtru ar kasti ir ļoti jūtams jaudas pieaugums![]()
Rihy wrote:Man fordam stāv virsū kaut kāds OMP filtrs, tāds jau atnāca no .de, pats neesmu licis. Kas no tiem visiem tiešām būtu tāds labāks, ko uzlikt virsū?
Saprotu, ka oriģinālais būtu labāks, bet tam tur vnk nav vietas
Te var redzēt, ka vietas filtram ir maz, bet bilde paveca, jaunākas man laikam ar motortelpu nav, tagad tas filtrs ir vēl vairāk padzīts uz spārna pusi.
http://photos.fotki.lv/photos/4/W000192 ... 3_rihy.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Suhe figņas kartera ventilācijai.dzejnieks wrote:Rihy wrote:Man fordam stāv virsū kaut kāds OMP filtrs, tāds jau atnāca no .de, pats neesmu licis. Kas no tiem visiem tiešām būtu tāds labāks, ko uzlikt virsū?
Saprotu, ka oriģinālais būtu labāks, bet tam tur vnk nav vietas
Te var redzēt, ka vietas filtram ir maz, bet bilde paveca, jaunākas man laikam ar motortelpu nav, tagad tas filtrs ir vēl vairāk padzīts uz spārna pusi.
http://photos.fotki.lv/photos/4/W000192 ... 3_rihy.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas tad tev stāv oriģināl\\a filtra kastes vietā, ka nav vietas?? :neka:
Tieši tā, apexi power intake ir sausā tipa filtrs viņu nav nekādi jākopj.. pēc 20kkm.. vai mazāk izmet un uzliek vietā jaunu!screwy wrote:Pag pag, Apexi power intake nav mazgaajams,vinam iekshaa ir papildus papiira slaanis, tad tas mosh ir cits?
nu brauc ciemaa kaadu weekendu, izpeetiisim kas teu tur irRihy wrote:Uz kurieni? Cik nu netā redzēts, tad vienmēr viņa tā tikusi uzstādīta. BET es tiešām nezinu, vai tas viss darbojas, jo nu Šutelis teica, ka neesot pareizi uzlikts kaut kas un tas viss reāli nedarbojas :neka:
Nu tas gan. Ok, kad man būs bremzes, kad būs TA logā, tad atbraukšu, gan jau, ka uz maija beigāmParaTr00per wrote:nu brauc ciemaa kaadu weekendu, izpeetiisim kas teu tur irRihy wrote:Uz kurieni? Cik nu netā redzēts, tad vienmēr viņa tā tikusi uzstādīta. BET es tiešām nezinu, vai tas viss darbojas, jo nu Šutelis teica, ka neesot pareizi uzlikts kaut kas un tas viss reāli nedarbojas :neka:kartera ventilaacijai tachu nebija prasiibas atrasties konkreetaa vietaa...