Page 4 of 7
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 17 May 2019, 13:29
by TomSkarsts
Nebija daudz laika, bet pa ātro izrāvām sprauslas. Kolēģis pētīja teica, ka izskatās, ka netaisa smuku migliņu.
M52 jau tomēr vecs un nav tik gudrs, lai noteiktu ka tieši 1. stobrā ir vaina. Varbūt pat ir citā un tā nevienmērīgā darbība atsitas uz pirmo. Anyway jāpēta sprauslas. Būtu jau super ja varētu kkā pārliecināties ka 100% tīras un strādā, bet tur laikam vajag nopietnāku expertu vai DIY sistēmu kā pārbaudīt
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 17 May 2019, 15:09
by Abit e30
ļoti vienkāršs DIY ir paņemt šprici, kurā der iekšā sprausla ar visu blīvgredzenu, karburatoru tīrāmais, slēdzītis lai var slēgāt sprauslu, un aiziet.
iespraud sprauslu, ar tīrāmo sapūt špricē, tur jau veidosies pietiekams speidiens un tik ar slēdzīti spaidi un skaties.
nu tas tādam DIY.
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 17 May 2019, 15:36
by rrrainis
TomSkarsts wrote: ↑17 May 2019, 13:29
Nebija daudz laika, bet pa ātro izrāvām sprauslas. Kolēģis pētīja teica, ka izskatās, ka netaisa smuku migliņu.
M52 jau tomēr vecs un nav tik gudrs, lai noteiktu ka tieši 1. stobrā ir vaina. Varbūt pat ir citā un tā nevienmērīgā darbība atsitas uz pirmo. Anyway jāpēta sprauslas. Būtu jau super ja varētu kkā pārliecināties ka 100% tīras un strādā, bet tur laikam vajag nopietnāku expertu vai DIY sistēmu kā pārbaudīt
Driver nevar palīdzēt?
Man priekš E46 3,0D bija līdzīga problēma, atrisināja.
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 17 May 2019, 15:55
by TomSkarsts
Abit e30 wrote: ↑17 May 2019, 15:09
ļoti vienkāršs DIY ir paņemt šprici, kurā der iekšā sprausla ar visu blīvgredzenu, karburatoru tīrāmais, slēdzītis lai var slēgāt sprauslu, un aiziet.
iespraud sprauslu, ar tīrāmo sapūt špricē, tur jau veidosies pietiekams speidiens un tik ar slēdzīti spaidi un skaties.
nu tas tādam DIY.
Vīri jau izpaudās servī

Vairāk gan ir strūkla nevis migla, bet BMW eksperti lēš, ka tā jābūt. Izies cauri visām pārbaudīs.
Par Driver esmu dzirdējis, nezināju, ka vēl darbojas? Pamēģināšu vēl ar tām sprauslām, pārbaudīt kkā INPĀ vanosu un uzlikt citu MAFu. Ja bez rezultātiem, būs jādod kādam elektro guru.
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 19 May 2019, 22:36
by Artis01
TomSkarsts wrote: ↑17 May 2019, 09:39
Artis01 wrote: ↑17 May 2019, 07:53
Pamēri ko pie ecu dod ārā tavi devēji, mos kādā vadā problēma un dati atšķiras, tāpēc gluko?
Tas gan kādam gudrākam jājautā, ar multimetru rokā eksperts neesmu. Tāpat bija idejas par nepietiekamu masu kādā vietā, bet neparko labu neliecina fakts, ka joprojām engine roughness ir 1/6cyl pat samainot vietām sveces, spoles un sprauslas.
Tagad 1/6cyl pārbaudi visus vadus. Gan uz spolēm, gan sprauslām, pārbaudi visus kontaktus līdz vadības blokam, vai nav rūsa, oksīdi.
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 20 May 2019, 00:58
by TomSkarsts
Spolēm nāk 2 zemējuma vadi. Daudzkur netā raksta ka jābūt 1 un 6 cyl, man ir 1 un 4cyl manuprāt. Citur gan saka ka galvenais uz 1 banku būt 1 zemējumam jeb 1-3cyl vienam un 4-6cyl otram.
Tikko pēc swap gan bija problēma ar štekeri, kas iet no spolēm blakus diagnostikas štekerim apaļajam. Bet tad gan izteikti viens stobrs negāja. Izrāvu, pārspraudu un viss ok. Jāpamēģina rezerves tā pravodkas daļa uzlikt.
Vēl ir aizdomas par Vanosu un/vai sagrozītām sadalenēm. Vanos it kā var ietekmēt šādi motora darbību, bet parasti visiem viņš grab, bet man nē..
Tik cik es saprotu par sadalenēm, tad jau šķiet, ka viss motors tiktu ietekmēts, ne tikai 1/6cyl.
2 citus MAF pamēģināju, abi rāda same. Netā lasītie 10.5-11kg MAFam domāti uz 700rpm. Man ir kādi 770-780 idle (šķiet ka nav pa daudz tāpat), attiecīgi tad 13, kas man rādās it kā ir ok.
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 20 May 2019, 09:22
by ray112
Un maf arī ietekmētu visu motoru, nevis tikai 2 cilindrus.
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 20 May 2019, 10:16
by Fretka
Visu pasauli
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 20 May 2019, 10:26
by ray112
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 20 May 2019, 11:33
by TomSkarsts
ray112 wrote: ↑20 May 2019, 09:22
Un maf arī ietekmētu visu motoru, nevis tikai 2 cilindrus.
Teorijā gan tas motors-ECU vecs un nav tik gudrs, varbūt arī ietekmē visu motoru, jo kā gan kompis nosaka ka tieši 1/6cyl, ja jau zondes ir uz katriem 3 stobriem, MAFS uz visiem 6 viens. Detonācijas devēji tikai 2.
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 20 May 2019, 17:26
by Teorētiķis
Varbūt šī animācija uzvedinās uz kādas domas? Interneta diagnostika
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... -6-2-4.gif
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 21 May 2019, 00:52
by TomSkarsts
Šodien uzliku citu pravodkas daļu līdz spolēm, izpīkstināju, pārbaudīju sprauslu vadus, izpīkstināju. Sprauslām un spolēm pretestības pārbaudīju. Viss kā pēc grāmatas.
Jāmēģina dūmu tests vēlreiz. Varbūt mistiski kkas M50 ieplūdē ir sagājis greizi laika gaitā (maz ticams) un tad atliek tikai ECU un timings.
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 21 May 2019, 01:01
by GG.
Ir gadījies ieberzties uz pliku pīkstināšanu. No 10 dzīslām 9 var būt pārplīsušas, un pīkstinās bez problēmām.
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 21 May 2019, 01:11
by TomSkarsts
GG. wrote: ↑21 May 2019, 01:01
Ir gadījies ieberzties uz pliku pīkstināšanu. No 10 dzīslām 9 var būt pārplīsušas, un pīkstinās bez problēmām.
Savādāk to ir iespējams pārbaudīt kaut kā? Elektriķis neesmu, vienkārši nekā sarežģīta tur nav un vakars bija silts, tāpēc papīkstināju pats
edit: degvielas vadiem jau laikam tur neko neizdarīt. Spolēm tikai katrai var zemējumu uzlikt profilakses pēc.
edit2: man gan iesaka arī papildus vadus pievilkt sprauslu vadiem, bet nu liekas, ka gateri sataisīšu tik.
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 21 May 2019, 09:29
by Nauris_t16
GG taisnība - lai izslēgtu to iespēju, jāzvana cauri ar 12v kvēlspuldzi, nevis diodi vai pīkstuli.
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 21 May 2019, 17:37
by GG.
Yess, this ^
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 22 May 2019, 15:40
by Ch.
Piesledz kompi, uzliec air mass ratio un norauj kartera ventilacijas trubu. Aizspied ciet ar pirkstu un skaties vai radijums nemainas. Maybe kkur tur rauj klat
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 22 May 2019, 15:55
by UldisUldis
Ch. wrote: ↑22 May 2019, 15:40
Piesledz kompi, uzliec air mass ratio un norauj kartera ventilacijas trubu. Aizspied ciet ar pirkstu un skaties vai radijums nemainas. Maybe kkur tur rauj klat
Ja parādās šāds paziņojums, tad jāpārbauda grīda pasažiera pusē:

Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 22 May 2019, 16:23
by ray112
Re: Tommi wannabe trackday bro E36
Posted: 22 May 2019, 17:01
by -AF-
Ir tādas sprauslas darba kārtībā, 10€ 6gab