Nu jau par vienu soli tuvāk gala rezultātam. Metināšanas darbi noslēgušies, turpināsim ar špaktelēšanu un krāsošanu, kas gan jau atkal tik ātri uz priekšu neies, nu kā jau parasti.

Aizm. arku lejas daļa bija jācepj no jauna augšā un tas it kā esot bijis pats lielākais pislis, tā kā tur tilts/tilta skrūves nāk, vajadzējis nedaudz iesvīst, lai to vietu savestu kārtībā.
Ja jau tik dziļā dirsā esmu ielīdis, tad tiks pārkrāsota visa mašīna, kārtīgi melnā krāsā, ne tādā kāda ir uz doto mirkli. Pie reizes izkrāsos arī motortelpu, jo motoru anyway vajadzēja celt ārā nolauztās kronšteina skūves dēļ, kuras daļa palikusi motora blokā.
volāāa, tik dievs dod man spēku salikt to visu atpakaļ. Provotkas un gāzes iekārtas vadu čupa. Paralēli visam vajadzētu samainīt motoram blīves un siksnas, sapuvušās trubiņas nomainīt pret jaunām. Kā jau zināms šiem motoriem galīgi nepatīk, ka kāda trubiņa pa kuru plūst gaiss ir plīsusi, motors ģorgājas un nestrādā vienmērīgi.
Laikā, kad ar semaku vēl pārvietojos tika novērota problēma - zuda eļļas līmenis, bet tā konkrēti. Apstājoties pat pilēja. Uzceļot uz pacēlāja nekas nebija skaidrs, viss nopunķojies, beeet izceļot motoru viss bija skaidrs.
Attēlā blīves 10 un 17. pārkaltušas, līdz ar to eļļa pa turieni gāzās spaiņiem.
Bet ar to motora problēmas nemainās. Iesākumā likās, ka eļļas zudumi dēļ vārstu vāka blīves. Nuu labi, sapratu, ka tomēr nē, bet noceļot vāku pāvērsās interesants skats. Sadelene, rokeri viss zem vārstu vāka kā izmazgāts, spīdēja kā kaķa pauti. Tāda kā benzīna/eļļas sajaukuma smarža, tas arī būtu izskaidrojums kāpēc viss tāds tīrs tur, bet kāāpēc? Varbūt kādi ieteikumi?

Eļļas gredzeni?
