
*Sicram BMW E39
- Martinss
- Posts: 4937
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
- *Sicram
- Posts: 28465
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: *Sicram BMW E39
Nē, bet tu viņam varētu nokačāt apdeitu tam datorinam !Martinss wrote:Es ceru, ka egononkulis tev ielika jaunu programmiņu ar to portjiku šodien.

Savādāk tas verķis runā ar manu auto tīrā vācu valodinā, un mēs ņihjujā nesaprotam !

Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Re: *Sicram BMW E39
DAS IST DIE EBALAITUNG FURSTEIN!?!?!?!?!?!!?!?!?! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH HITLER*Sicram wrote:Nē, bet tu viņam varētu nokačāt apdeitu tam datorinam !Martinss wrote:Es ceru, ka egononkulis tev ielika jaunu programmiņu ar to portjiku šodien.
Savādāk tas verķis runā ar manu auto tīrā vācu valodinā, un mēs ņihjujā nesaprotam !
Re: *Sicram BMW E39
a kāpēc 2003.gada bumbierim ir MK2?
neputro kko? 2001.gadā jau sākās MK3 ēra un 2003.gadā jau vajadzētu būt MK4 
MK4 upgreids ir musthave
smukāks displejs, jēdzīga 3D karte un lielāks pačots rajonā 
TV bloks ir?


MK4 upgreids ir musthave


TV bloks ir?
Life is what happens while you're busy making other plans
- *Sicram
- Posts: 28465
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: *Sicram BMW E39
TV bloka nav.HaL wrote:a kāpēc 2003.gada bumbierim ir MK2?neputro kko? 2001.gadā jau sākās MK3 ēra un 2003.gadā jau vajadzētu būt MK4
MK4 upgreids ir musthavesmukāks displejs, jēdzīga 3D karte un lielāks pačots rajonā
TV bloks ir?
amm.. nu powerā Drivers kladzināja, ka šiem no rūpnīcas nākot mk2, un iespējams, ka mk3 un 4 lika tiem, kuriem mk2 bija salūzis un tā

Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- *Sicram
- Posts: 28465
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: *Sicram BMW E39
Čau 
Tā, pēc vienas čupu remontiem, es ar draugu kompāniju devāmies uz Austriju uzslēpot

Pēc šīs bildes ielikšans raķešu ātrumā man zvanīja Krišs un apgaismoja, ka jumta kastei ir jābūt maksimāli uz aizmuguri.
Sacīts darīts. Bijām nobraukuši aptuveni 300km un pēc BC domām patēriņš bija ap 6.8 litriem uz simtiņa. nobīdijām kasti uz aizmuguri un nākošajos 300km patēriņš nokrita līdz 6.5 litriņiem, kā arī auto salonā palika krietni klusās, mazāk varēja dzirdēt jumta kastes radīto troksni utt
Paldies Kiršam !
Kopsummā nobraucu 4300km, saskaitot kopā ielietos litrus tika sarēķināts patēriņš, kas ir 6.5 litri uz simta.
Domāju, ka nav slikts rādītājs. Auto bijām 4 cilvēki, pilns bāgūzis, un jumta kaste ar bija pilna.
Aptuveni braukšanas paradumi:
300km nobraucām ar ātrumu ~140kmh
pārējos km ar 95-115kmh kruīziņā
Atgriežoties no ceļojuma auto bija jāmaina eļļiņa.
Ielēju to pašu eļļu, ko pirms 15k km

Un tad sekoja AutoJoy, kvalitatīvs cenu līderis apmeklējums !
Pēc pēdējā remonta tomēr nebija izdevies sačinīt degvielas spiediena problēmas.
Auto pēc 3k rpm zuda kampiens, vai arī kādreiz noraustijās
ar šādu joku nobraucu visu Austrijas braucienu.
Ilgi un dikti domāja, un izdomāja, ka jāskatās devēji, viens ir degvielas spiediena devējs, otrs ir tāds , kas atbild, laikam, par common rail korektu darbošanos.
Lai šos abus verķus izskrūvētu ārā ir jānoņem ieplūdes kolektors. Bieži esot tā, ka šos abus devējus var izskalot, izmērcēt kaut kur un tie turpina savu darbību tā kā tiem vajadzētu.
Tāpēc šoreiz nemainījām tos.
Kā arī jāpiebilst tas, ka abi devēji maksā ap 300euro
Par šo protams esmu šokā, jo tas ir fck 10 gadus vecs dīzelis.
Jā.. zaibis, tas nozīmē čupu ar blīvītem.
Un te lūk sākas jautrība
Noņemt nost kolektoru atklājas tādas lietiņas, KA vīri LT ir izravējuši plastmas klapītes, kas ir forši, bet atsevišķas lietas skrūvēšanas procesā ir vai nu pazaudējuši , vai nav uzskatījuši par svarīgām, un nav salikuši nedz aptakaļ esošās, kur nu nemaz nerunāsim par jaunu blīvju uzlikšanu
- ieplūdes kolektra blīves, 6gb
- ieplūdes kolektra gredzens, 3 gb
- ieplūdes kolektra vadīkla, 1gb
- ieplūdes kolektra gredzens, 6gb
- ieplūdes kolektra blīvgredzens, 1gb
tad tālāk samainījām arī degvielas trubiņu, kas ir no degvielas filtra uz motoru.
kāpēc ?
JO

var redzēt lielu ļozenes čupu, tur apakšā bija gumijas trubele, ar diviem hamotiem.
un atkal KĀPĒC ?
Tas tiešām ir TIK dārgi ?
Hansafleksā gumijas trubiņa, kas ir paradzēta priekš dīzeļdegvielas ar 10bar spiedienu , 4 hamotiem maksā aptuveni 6euro..
nu jāa..
Tad uznāca pirmais sniegs

Saprotams, ka pirms Ziemassvētkiem nomainīju riepas otro reizi
uz alpu braucienu man bija kaut kādas mišelin run flat riepas, kurām bija 5-6mm, un ziemas protektors
noņemot tās atklājās, ka man savirze būtu jāpārbauda.. 
Atbraucot atpakaļ, šīs riepas Džeka riepas savāca atpakaļ, un uzlikām rudenī iegādātas Nokian Hakapelita. visām 4trām ir 7-8mm.
nu jāa.. man pagaidām šī izklaide sagādā palielu uztraukumu
vismaz sākumā bija tāda sajūta, ka braucu ar fwd audiku, jo stumjās purns ārā, tad pārsēžos subaru un slīpēju ar visiem četriem ratiem, un visu beidzot iekāpju savā BMW
Jāatzīst, ka nobrauktie aptuveni 130km sniegotajā Rīgā ir tomēr devuši kādu zināmu atspaidu, un nu jau sanāk interesantāk.
Skaidrs ir tas, ka vēl īsti neesmu apradis ar to, ka ir turbo, ar mersīti nebija tāda problēma
:jauda_visu_laiku:
Protams ir forši tas, kas pārmetot no otrā uz trešo nekas nebeidzas, bet sāk notikt foršāk un krietni ātrāk
Iespējams, tas arī mani mulsina, ka ātrums kāpj tik ātri salīdzinājumā ar MB
Bet nu jā.. nobrauks vēl kādus 100km pa vosiņu, un viss būs legāli !
Kas tālāk plānots.
- karosa apmeklējums, šoreiz gan uz diagnostiku tikai.

Tā, pēc vienas čupu remontiem, es ar draugu kompāniju devāmies uz Austriju uzslēpot


Pēc šīs bildes ielikšans raķešu ātrumā man zvanīja Krišs un apgaismoja, ka jumta kastei ir jābūt maksimāli uz aizmuguri.
Sacīts darīts. Bijām nobraukuši aptuveni 300km un pēc BC domām patēriņš bija ap 6.8 litriem uz simtiņa. nobīdijām kasti uz aizmuguri un nākošajos 300km patēriņš nokrita līdz 6.5 litriņiem, kā arī auto salonā palika krietni klusās, mazāk varēja dzirdēt jumta kastes radīto troksni utt


Kopsummā nobraucu 4300km, saskaitot kopā ielietos litrus tika sarēķināts patēriņš, kas ir 6.5 litri uz simta.
Domāju, ka nav slikts rādītājs. Auto bijām 4 cilvēki, pilns bāgūzis, un jumta kaste ar bija pilna.
Aptuveni braukšanas paradumi:
300km nobraucām ar ātrumu ~140kmh
pārējos km ar 95-115kmh kruīziņā
Atgriežoties no ceļojuma auto bija jāmaina eļļiņa.
Ielēju to pašu eļļu, ko pirms 15k km

Un tad sekoja AutoJoy, kvalitatīvs cenu līderis apmeklējums !

Pēc pēdējā remonta tomēr nebija izdevies sačinīt degvielas spiediena problēmas.
Auto pēc 3k rpm zuda kampiens, vai arī kādreiz noraustijās

Ilgi un dikti domāja, un izdomāja, ka jāskatās devēji, viens ir degvielas spiediena devējs, otrs ir tāds , kas atbild, laikam, par common rail korektu darbošanos.
Lai šos abus verķus izskrūvētu ārā ir jānoņem ieplūdes kolektors. Bieži esot tā, ka šos abus devējus var izskalot, izmērcēt kaut kur un tie turpina savu darbību tā kā tiem vajadzētu.
Tāpēc šoreiz nemainījām tos.
Kā arī jāpiebilst tas, ka abi devēji maksā ap 300euro

Jā.. zaibis, tas nozīmē čupu ar blīvītem.
Un te lūk sākas jautrība

Noņemt nost kolektoru atklājas tādas lietiņas, KA vīri LT ir izravējuši plastmas klapītes, kas ir forši, bet atsevišķas lietas skrūvēšanas procesā ir vai nu pazaudējuši , vai nav uzskatījuši par svarīgām, un nav salikuši nedz aptakaļ esošās, kur nu nemaz nerunāsim par jaunu blīvju uzlikšanu

- ieplūdes kolektra blīves, 6gb
- ieplūdes kolektra gredzens, 3 gb
- ieplūdes kolektra vadīkla, 1gb
- ieplūdes kolektra gredzens, 6gb
- ieplūdes kolektra blīvgredzens, 1gb
tad tālāk samainījām arī degvielas trubiņu, kas ir no degvielas filtra uz motoru.
kāpēc ?
JO

var redzēt lielu ļozenes čupu, tur apakšā bija gumijas trubele, ar diviem hamotiem.
un atkal KĀPĒC ?

Tas tiešām ir TIK dārgi ?
Hansafleksā gumijas trubiņa, kas ir paradzēta priekš dīzeļdegvielas ar 10bar spiedienu , 4 hamotiem maksā aptuveni 6euro..
nu jāa..
Tad uznāca pirmais sniegs


Saprotams, ka pirms Ziemassvētkiem nomainīju riepas otro reizi

uz alpu braucienu man bija kaut kādas mišelin run flat riepas, kurām bija 5-6mm, un ziemas protektors


Atbraucot atpakaļ, šīs riepas Džeka riepas savāca atpakaļ, un uzlikām rudenī iegādātas Nokian Hakapelita. visām 4trām ir 7-8mm.
nu jāa.. man pagaidām šī izklaide sagādā palielu uztraukumu

vismaz sākumā bija tāda sajūta, ka braucu ar fwd audiku, jo stumjās purns ārā, tad pārsēžos subaru un slīpēju ar visiem četriem ratiem, un visu beidzot iekāpju savā BMW

Jāatzīst, ka nobrauktie aptuveni 130km sniegotajā Rīgā ir tomēr devuši kādu zināmu atspaidu, un nu jau sanāk interesantāk.
Skaidrs ir tas, ka vēl īsti neesmu apradis ar to, ka ir turbo, ar mersīti nebija tāda problēma

Protams ir forši tas, kas pārmetot no otrā uz trešo nekas nebeidzas, bet sāk notikt foršāk un krietni ātrāk

Iespējams, tas arī mani mulsina, ka ātrums kāpj tik ātri salīdzinājumā ar MB

Bet nu jā.. nobrauks vēl kādus 100km pa vosiņu, un viss būs legāli !

Kas tālāk plānots.
- karosa apmeklējums, šoreiz gan uz diagnostiku tikai.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- Archuks
- BMW
- Posts: 12868
- Joined: 13 Sep 2004, 20:30
- Location: Centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: *Sicram BMW E39
Vienmēr interesanti palasīt Mārča remontgrāmatu :kvalitatīvs_cenu_līderis: 

EVO X SST / RACE CAR INCOMING


Re: *Sicram BMW E39
lūk comonrail na vnekādas vianas, kamēr nelej no peļķes, pilnīgi nekādas vianas.ttd wrote:tieši tā arī ir tā problēma - dīzelis.-AF- wrote:nezinu kur problēma ar dīzeliJa mēs runātu par vecu MB ar sekciju sūkni, tad būtu cita lieta.
Un ja sprauslas aizdiršas, tad nav liela māksla viņas arī pārjaukt

"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: *Sicram BMW E39
Aizdiršanās ir mazākā problēma. Laigan tādu lietu pat vsp neesmu dzirdējis, ka aizdirstos.-AF- wrote:lūk comonrail na vnekādas vianas, kamēr nelej no peļķes, pilnīgi nekādas vianas.ttd wrote:tieši tā arī ir tā problēma - dīzelis.-AF- wrote:nezinu kur problēma ar dīzeliJa mēs runātu par vecu MB ar sekciju sūkni, tad būtu cita lieta.
Un ja sprauslas aizdiršas, tad nav liela māksla viņas arī pārjaukt
Re: *Sicram BMW E39
jo pārsvarā kad sprauslas nefukcionē - servisā pasaka ka jārestaurē.. bet tur nav nekas diži restaurējams, izjauc līdz reizinātājiem un iztīra. Sliktākajā gadījumā jāmaina smidzinātājs 
true story bro

true story bro
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."