Re: achmed VAZ 21013
Posted: 31 May 2017, 15:35
Kāda problēma flančiem apskatē?artyp wrote:Ar flančiem uz apskati?

Kāda problēma flančiem apskatē?artyp wrote:Ar flančiem uz apskati?
Ja tev ir H&R, Momo, etc. flanči, kuri ir sertificēti, tad nekāda.Kaspars wrote:Kāda problēma flančiem apskatē?artyp wrote:Ar flančiem uz apskati?
Ir iets ar DIY flančiem 30mm, rati netorčī ārpus arkām, neko neteica.Fretka wrote:Ja tev ir H&R, Momo, etc. flanči, kuri ir sertificēti, tad nekāda.Kaspars wrote:Kāda problēma flančiem apskatē?artyp wrote:Ar flančiem uz apskati?
Ja tev ir 3mm speiserīši, kurus pat nevar īsti pamanīt, tad nekāda.
Ja tev ir pieklājīgi diy flanči, kurus pamanīt var dikti necenšoties, tad iepisīs diuci
Flančus domāju likt pēc apskatesKaspars wrote:Kāda problēma flančiem apskatē?artyp wrote:Ar flančiem uz apskati?
Taisnība, bet tā kā žicis domāts jautrai ielas braukšanai, neatkarīgā izpaliekMelnais wrote:![]()
Trūkst neatkarīgā piekare.
Paldies par piedāvātajiem variantiem, esmu dzirdējis ka tādus ir uzstādījuši vairāki vaztusam sagatavoti žiguļi kādreizējā open klasēGio wrote:No e21 der ideāli, bet sliktākajā gadījumā no e30 liek. Legāli nav, bet ja ļoti grib, ir piķītis un laiks čakarēties ar papīriem, tad var legalizēt.
Paldies par info!-AF- wrote:Super piegājiens. Klaņus vari likt kaltos ķīniešus , tie vēl vieglāki
Žiguļa piekarei ir tāda negatīva nianse, proti, kad mašīna atvieglojas, tilts nostaigā uz labo pusi. Lai no tā izvairītos, standartā uzstāda šķērsstieni pa diognāli no labā uz kreisā riteņa (rūpnīcas variants). Man ir uzstādīts regulējams šķērsstienis ar poli buksēm, piegriež vītni tādā veidā pagarinot šķērsstieni un ierobežojot tilta virzību uz sāniem. Šāda modifikācija strādā labi, auto krietni stabilāks un neļodzasFretka wrote:Vata šķērsstienis jau nepadara piekari pilnībā atkarīgu, taču, ja ir vēlme saglabāt tiltu, tad tas būs mega apgreids (pašam žēl peso priekš tā)
Tāda nianse ir jebkurai automašīnai ar tiltu un šķērsstieni! Uztaisot to stieni regulējamu, tu vienkārši tiltu noliec vidū, taču tas neatsver to, ka, staigājot auto aizmugurei uz augšu vai leju, tilts aizies uz kādu pusi. Tam arī tas vata stienis domāts!achmed wrote:Žiguļa piekarei ir tāda negatīva nianse, proti, kad mašīna atvieglojas, tilts nostaigā uz labo pusi. Lai no tā izvairītos, standartā uzstāda šķērsstieni pa diognāli no labā uz kreisā riteņa (rūpnīcas variants). Man ir uzstādīts regulējams šķērsstienis ar poli buksēm, piegriež vītni tādā veidā pagarinot šķērsstieni un ierobežojot tilta virzību uz sāniem. Šāda modifikācija strādā labi, auto krietni stabilāks un neļodzasFretka wrote:Vata šķērsstienis jau nepadara piekari pilnībā atkarīgu, taču, ja ir vēlme saglabāt tiltu, tad tas būs mega apgreids (pašam žēl peso priekš tā)
![]()
Par vata šķērsstieni sāku interesēties, kad redzēju to uz Ernesta mašīnas un kā tā vadāsBūs jauda un bloķis, tad arī parādīsies nepieciešamība vata šķērsstienim