Nu ko, ilgi gaidītais (es tā ceru) apdeits ir klāt

(tiem, kam stāsts par tehniskajām problēmām neinteresē, varat rullēt uz leju, tur būs bilzjuki)
Mēnesi auto mētājās servisā, jo nesanāca atrast īsto problēmu, kāpēc auto nevēlās strādāt. Sākumā diezgan vieglprātīgi servisa mehāniķis noteica, ka tas noteikti ir degvielas sūknis, taču tā nebija un nācās meklēt nākamo problēmu.
Pēc tam piepildījās jau iepriekš mana drauga izteiktais minējums, ka vajag paskatīties vadus uz komutatoru, tāpat arī spoli. Jap, vados bija iemeties pilnīgs zaļais, tas arī tika novērsts. Nez kāpēc mehāniķi bija ķērušies klāt GMM - nevis to pārbaudīt, bet gan sagrozīt skrūvi, kuru teorētiski nav paredzēts vispār aiztikt. Nu neko, sagrieza tā, lai motorā gāž vairāk benzīna, taču tad aizdomīgā kārtā nobruka arī ECU - sprauslas atvērās un nevērās ciet, līdz ar to aizlēja motoru pilnībā. Paldies lietotājam "Andza", kurš man bija gatavs ar laiku atdot gandrīz vai visu 22E dzinēju

, taču paņēmu tikai provodku, GMM (kas vēlāk ļoti labi noderēja

) un vadības bloku, jo savam motoram kompi nevarēju atrast - pilnīgākā raritāte un man iedotajam kompim štekeris bija garāks, līdz ar to bija jāvelk arī Andzas motora provodka. Mehi saprata, ka tas nav pie vainas, taču pie vainas bija cits ECU (es tiešām nezinu, kā izskatās un kur atrodās otrs kompis/bloks?, taču šrotā tādus divus iedeva pa 5ls).
Beigu beigās samainīja to un viss aizgāja, auto vairs nerijās ciet pie augstākiem apgriezieniem un iet kā puķīte

Lai arī šajā servisā man labs paziņa piešķīra labas atlaides, vairs negribu tur atgriezties tikai tāpēc, ka viss tiek čakarēts un netiek veikta normāla diagnostika - lieka naudas izmešana un staigāšana kājām veselu mēnesi :zars:
Vakar ar Kretiinu ielīdām viņa garāžā un nedaudz paballējām

, galu galā nokrāsojām lukturus tā, kā es vēlējos + sakrāsojām diskus, par rezultātu man arī prieks
Tā kā iepriekš īpaši nepieliku roku disku pārkrāsošanai, ātri vien krāsa leca nost un viss sāka rūsēt - aptuveni tā viņi izskatījās pirms pārvērtībām :
Tad nu sākām slīpēt nost rūsu, tad jau ķērāmies pie kārtīgas kārtas grunts un pēc tam arī krāsas. Rezultāts šāds

Paldies lietotājam Ch. (bmwpower) par disku vāciņiem, tas vairāk kā pagaidu variants, jo īsti virsū man viņi neder (paliek ievērojama sprauga starp disku un vāciņu), vēlāk meklēšu kādus hroma kalpakus
(ja kādam ir, droši varat piedāvāt!)
Tad arī gribējās pamainīt neglīto lukturu izskatu, viennozīmīgi izvēlējāmies "all red", viss kārtībā
Pagaidām pa lielam tas arī viss, kad pazudīs sniegs, tad tiks pārmetinātas aizmugurējās arkas (tur ir diezgan lielas šausmas un tukšums

), varbūt jāmēģina atrast priekšējais fartuks vai jātaisno tas pats + jāatrod reste, kuru esmu pazaudējis priecājoties par sniegu

+ vēl šādi, tādi pribambasi

Ak jā, aizmirsu piebilst, ka arī spoileris (laikam no Asconas) tika atrasts un nesen uzstādīts
Te būs šodienas bildes ar to, kā auto šobrīd izskatās. Pašam besī, ka auto ir džips, taču ar šādām, kantainām arkām + 65 profila riepām virsū neko īpaši tur vairs nepadarīsi
Paldies visiem, kas palīdzēja - Kretiins, Abit, ka-ska, Andza, u.c.
