e30studenta E30
- GG.
- Posts: 15948
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: TTD E30 Kašiņš
Sorry, bet ar šito toč būs Cēsis Hard Corettd wrote: Jāskatās, kas sanāks. Katrā ziņā, kaut kas vēl būs klāt, jo to vienkārši prasās. Ir doma ar melniem, caurspīdīgiem logo nolīmēt(uzprintēt uz līmplēves) tās sadauzītās durvis(līdzīgi kā stickerbomb, tikai ar logo). Pielikumā var redzēt jau kaut kādus salasītos logo.
Sameklē kādus glītus diskus, kautvai Borbet A un visas domas par stikerbombiem atkritīs.
Re: TTD E30 Kašiņš
Neizskatās, ka kāds no tiem abiem notiks.GG. wrote:Sorry, bet ar šito toč būs Cēsis Hard Corettd wrote: Jāskatās, kas sanāks. Katrā ziņā, kaut kas vēl būs klāt, jo to vienkārši prasās. Ir doma ar melniem, caurspīdīgiem logo nolīmēt(uzprintēt uz līmplēves) tās sadauzītās durvis(līdzīgi kā stickerbomb, tikai ar logo). Pielikumā var redzēt jau kaut kādus salasītos logo.![]()
Sameklē kādus glītus diskus, kautvai Borbet A un visas domas par stikerbombiem atkritīs.
- e30students
- Spam addicted
- Posts: 2421
- Joined: 21 Feb 2011, 19:36
- Location: Rīga uz Jūrmalas pusi.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: TTD E30 Kašiņš
Dzelzs un alumīnijs ir divi dažādi metālittd wrote:Nu plastmasas jau nav, bet aizsardzību tapat vajag. Pannu nelikšu, bet aizsargkonstrukciju uzmetināšu.e30students wrote:m10 motoriem gadījumā nebija dzelzs karteris? Griez tik vitokus nost un laid pasaulē !
es ar savu zhiku ta izvreseetu to liikumu... ka bumeri vareetu braukt majaas
Re: TTD E30 Kašiņš
nu jā, bet domāju, ka visiem skaidrs, ka m10 nāk bļeķinieks. Alumīnijs tajā laikā...e30students wrote:Dzelzs un alumīnijs ir divi dažādi metālittd wrote:Nu plastmasas jau nav, bet aizsardzību tapat vajag. Pannu nelikšu, bet aizsargkonstrukciju uzmetināšu.e30students wrote:m10 motoriem gadījumā nebija dzelzs karteris? Griez tik vitokus nost un laid pasaulē !
Lai kā nebūt - šovakar ķēros klāt izpūtējam. Bija jāmetina iekšā viens bundulis(izprātojām, ka tas varētu būt vainīgs pie patēriņa lielā, kad abas pludiņkameras darbojās). Tad nu atradu garāžā vienu bunduli, kas, cik pa murgiem atceros, ka it kā tika atvests no audi 80. Cik tur taisnības - hrenviņzin. Bet nu nekā labāka nav - jāmet tas pats iekšā. Pie reizes arī izpūtējam trubas un līkumus pārmetināju(lai nav jāgāž uz sāniem, bet stāv taisni un ir tuvāk virsbūvei). Tagad vairs nekādas skaņas nav, ja neskaita tizlo karbiņa takšķēšanu. Bet, kad izbraucu no telpas un iedevu dirkā - uzreiz jutu atšķirību. Motors patiešām griezās!
Piedzīvojumi ar sēdinājumu jau tagad ir pa pilnam. Kādas reizes 6as jau gar sliekšņiem un grīdu dzirdējis, kā nostrīķē, kādas 4as reizes aizķerta manis piekombinētā lūpa utml.
Nezinu vai es minēju, bet tagad ar tiem jaunajiem amīšiem krietni grūtāk griežas stūre un taisnojas ārā baigi ātri. Kas ir, pamatā, priecējoši, jo varēs normālāk ziemā šķērēt.
Viņš dzīvē ir krietni zemāks, kā bildēs izskatās.
Re: TTD E30 Kašiņš
Pa kādām bordām/bezceļiem tu brauc, ka tev sliekšņi skaras klāt? 
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... 
- Rii
- Posts: 7714
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: TTD E30 Kašiņš
+1 kur un kā ir jābrauc, lai ar tādu setupu ķertos 
NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Re: TTD E30 Kašiņš
Es tak saku - bildēs nevar redzēt. Man oriģinālajai lūpai tur ir papildinājums un tas ir ~4 pirkstu augstumā no zemes.Rii wrote:+1 kur un kā ir jābrauc, lai ar tādu setupu ķertos
Un tādi ceļi ir mums, Cēsīs.
Re: TTD E30 Kašiņš
Pakaļu negribu aiztikt vēl. Tur ir plānā citādāka veida sēdināšana. Pašlaik divi varianti tam ir.Nixon wrote:Četri pirksti ir daudz, vecīt...Un izskatās, ka aizmugurē to izpūtēju var nomainīt, nepaceļot auto.
Tu laikam nemāki fleksi.
Un ar sēdinājumu man pietiek - neesmu tas, kas pieradis vērot ceļa reljefu. :pārāk_bieži_brauc_ar_kvatru:
Un wheelgaps būs 0, kad uzliks normāla izmēra balnus. Tagad tie R14 175/60 ir ļoti, ļoti mazi. Ar 185/65 būtu pilna arka
Re: TTD E30 Kašiņš
Arka ir jāaizpilda ar disku nevis riepu , vecītttd wrote: SpoilerShowPakaļu negribu aiztikt vēl. Tur ir plānā citādāka veida sēdināšana. Pašlaik divi varianti tam ir.Nixon wrote:Četri pirksti ir daudz, vecīt...Un izskatās, ka aizmugurē to izpūtēju var nomainīt, nepaceļot auto.
Tu laikam nemāki fleksi.![]()
Un ar sēdinājumu man pietiek - neesmu tas, kas pieradis vērot ceļa reljefu. :pārāk_bieži_brauc_ar_kvatru:
Un wheelgaps būs 0, kad uzliks normāla izmēra balnus. Tagad tie R14 175/60 ir ļoti, ļoti mazi. Ar 185/65 būtu pilna arka
Ja jums ledusskapī nekā nav, paņemiet laša fileju
- Nixon
- Posts: 2224
- Joined: 25 Mar 2009, 02:38
- Location: Valmiera, Mazsalaca
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: TTD E30 Kašiņš
Es nez, kad es nozāģēju savam pirmajam Bembim atsperes, arī sākumā likās zemu, bet pēc tam gribēju vēl zemāk. 
Nu, ar to wheelgapu es domāju tos pirkstus starp lūpu.
Un krissisam ir taisnība...
Vajag lielāka izmēra diskus un mazu gumiju, bet par cik Tev tas ir ziemas dranduļets, tad jau nevajag.
Nu, ar to wheelgapu es domāju tos pirkstus starp lūpu.
Re: TTD E30 Kašiņš
Nav pa rokai nekas lielāks par r14 ar 4x100 un ziemenēm.krissis wrote:Arka ir jāaizpilda ar disku nevis riepu , vecītttd wrote: SpoilerShowPakaļu negribu aiztikt vēl. Tur ir plānā citādāka veida sēdināšana. Pašlaik divi varianti tam ir.Nixon wrote:Četri pirksti ir daudz, vecīt...Un izskatās, ka aizmugurē to izpūtēju var nomainīt, nepaceļot auto.
Tu laikam nemāki fleksi.![]()
Un ar sēdinājumu man pietiek - neesmu tas, kas pieradis vērot ceļa reljefu. :pārāk_bieži_brauc_ar_kvatru:
Un wheelgaps būs 0, kad uzliks normāla izmēra balnus. Tagad tie R14 175/60 ir ļoti, ļoti mazi. Ar 185/65 būtu pilna arka
Nu ziemas gluži nebūs, būs ilgāk, domājams, bet uz vasaru tad arī var skatīties normāla izmēra diskus un normālāku sēdinājumu.
Re: TTD E30 Kašiņš
Rekur vēl dažas bildes. 
Pirmajā es tur nonācu pie slēdziena, ka švaki nāk atpakaļ bremžu cilindri.
Otrajā bildē centos tik tikko iebildēt ar fočiku, kuru dabuju no čoma(bēdīgs fočiks), bet te bez statīva nekādi nevarēja iztikt, bildi nācās attālināt, jo bija izplūdusi(protams, tāda ir joprojām). Pa dienu provēšu, ko labāku dabūt ārā, jo no sava iekostā ābola pirmās versijas, neko fiziski nevar izspiest.
Besī, ka vairs netieku pie nevienas dslr.
Jāiet gulēt, rīt plānots ceļojums uz Alūksni.
Pirmajā es tur nonācu pie slēdziena, ka švaki nāk atpakaļ bremžu cilindri.
Otrajā bildē centos tik tikko iebildēt ar fočiku, kuru dabuju no čoma(bēdīgs fočiks), bet te bez statīva nekādi nevarēja iztikt, bildi nācās attālināt, jo bija izplūdusi(protams, tāda ir joprojām). Pa dienu provēšu, ko labāku dabūt ārā, jo no sava iekostā ābola pirmās versijas, neko fiziski nevar izspiest.
Jāiet gulēt, rīt plānots ceļojums uz Alūksni.

