Page 4 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Jun 2011, 18:09
by Vāveris
Sakarā ar šodienas BMW E36 318 1993.g sedana iegādi izrādu interesi par dažādiem ar šo auto saistītiem jautājumiem, pirmais gribēju noskaidrot vai šiem dzinējiem ir ķēde vai zobsiksna?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Jun 2011, 18:11
by Ch.
Vāveris wrote:Sakarā ar šodienas BMW E36 318 1993.g sedana iegādi izrādu interesi par dažādiem ar šo auto saistītiem jautājumiem, pirmais gribēju noskaidrot vai šiem dzinējiem ir ķēde vai zobsiksna?
ķēde. ;)

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Jun 2011, 18:23
by Vāveris
Ch. wrote:
Vāveris wrote:Sakarā ar šodienas BMW E36 318 1993.g sedana iegādi izrādu interesi par dažādiem ar šo auto saistītiem jautājumiem, pirmais gribēju noskaidrot vai šiem dzinējiem ir ķēde vai zobsiksna?
ķēde. ;)
Paldies! turpinājums jautājumiem sekos, kad iepazīšos tuvāk ar auto :emo:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 06 Jun 2011, 23:57
by psih-arno
Viss atkarīgs no dzinēja. Ja M40 (visticamāk ka tā), tad zobsiksna. Ja M43, tad ķēde.

M43 principā ir sākot no 1994.gada, bet pieļauju iespēju, ka varētu būt arī kādam 93.gada beigu eksemplāram.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 15 Jun 2011, 21:15
by Martinss
5x112, centrs 63.4

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 16 Jun 2011, 00:16
by Juzix
5x112 daudziem VAG grupas autiņiem un MB

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 28 Jun 2011, 22:36
by aupinsh
Coiloveru regulācijas atslēga atšķiras, nav visiem ražotājiem viena veida?!
Vajadzētu saregulēt augstāk auto, mazliet par zemu, kā to vēl var izdarīt saudzīgi neko nesabojājot, ja nav atslēgas?!

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Jun 2011, 01:19
by psih-arno
aupinsh wrote:Coiloveru regulācijas atslēga atšķiras, nav visiem ražotājiem viena veida?!
Vajadzētu saregulēt augstāk auto, mazliet par zemu, kā to vēl var izdarīt saudzīgi neko nesabojājot, ja nav atslēgas?!
Regulācijas atslēgas mēdz atšķirties, jā.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Jun 2011, 12:33
by anarhists
Šodien savai Astra G savajadzējās noņemt bamperi un ar lielu pārsteigumu nokonstatēju ka viņš ir piekniedēts ar divām kapitālām metāliskām kniedēm. Pirmoreiz redzu tādu konstrukciju bamperim - man ir interesanti Astrai tur pēc noklusējuma kniedes nāk vai arī meistars kārtīgi ir pacenties?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Jun 2011, 12:36
by Juzix
Tās tiešām ir kniedes?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Jun 2011, 20:34
by rrrainis
anarhists wrote:Šodien savai Astra G savajadzējās noņemt bamperi un ar lielu pārsteigumu nokonstatēju ka viņš ir piekniedēts ar divām kapitālām metāliskām kniedēm. Pirmoreiz redzu tādu konstrukciju bamperim - man ir interesanti Astrai tur pēc noklusējuma kniedes nāk vai arī meistars kārtīgi ir pacenties?
Sāksim ar to ka tu varētu uzrakstīt kuru bamperu tu tur ņem nost, priekšējo vai aizmugurējo?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 06 Jul 2011, 23:18
by huliits
Tatad ir 9colu diski,bet uzmontejot 215/40 riepas,gar kantem laiz gaisu :o
Tur jazieke tas hermetikis nenormali daudz,vai ari tas riepas jaspridzina virsu,nevis vienkarsi jauzpus,esmu redzejis uz tadiem diskiem 205,bez problemam vis smuki piegul,man taka spraugas paliek.Varbut tas ari atkarigs no riepu vecuma? :?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 06 Jul 2011, 23:28
by El_Camino
Iemet bildi, bet domaaju ka nav pareizi uzliktas...

Esmu vairākus gadus braukājis ar 215/40 uz 9,0 bez jebkādām problēmām.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 06 Jul 2011, 23:32
by huliits
Bilde sudiga,bet var redzet ka nav ka vajg,vismaz man liekas ka nav ka vajag,varu rit labaku nofocet ja vajag.
Image
http://content22-foto.inbox.lv/albums16 ... C00788.jpg

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 Jul 2011, 17:45
by aupinsh
Ja es gribu pacelt mašīnu augstāk (coiloveri) vieglāk ir regulēt kad auto ir uz zemes vai pacelts augšā?!

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 Jul 2011, 17:58
by emsinjsh
aupinsh wrote:Ja es gribu pacelt mašīnu augstāk (coiloveri) vieglāk ir regulēt kad auto ir uz zemes vai pacelts augšā?!
pacelts augšā

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 Jul 2011, 18:14
by aupinsh
;)

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 09 Jul 2011, 11:08
by Briedis
Jautājums par resīveru priekš kompresora. Plāns ir ņemt 2 propāna balonus, kopa sanāks ap 100L.

1) Vai nepieciešams kaut ko papildus darīt ar balonu? T.i. Vai pietiek ar to ka izlaiž gāzi un pumpē iekšā gaisu? Varbūt ar kaut ko izskalot vajag?
2) Vai ir kaut kāda starpība vai es viņus abus nolieku blakus un saslēdzu ar trubu, vai labāk zāģēt pušu un likt ar dibeniem kopā?

Kaimiņš teica, ka savējam kad taisīja tad no sākuma uz 3 dienām pielēja pilnu ar ūdeni, lai tur kaut kas izreaģe un kad flekseja pušu, tad balonu arī pielej pilnu ar ūdeni.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 09 Jul 2011, 11:13
by nauris
Par to zagesanu tiesa kas tiesa.es ar pildiju ar udeni lai kads garainis neuzrauj gaisa ar visu fleksi.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 09 Jul 2011, 11:22
by Briedis
nauris wrote:Par to zagesanu tiesa kas tiesa.es ar pildiju ar udeni lai kads garainis neuzrauj gaisa ar visu fleksi.
varbūt nečakarēties ar to fleksēsanu un metināšana, bet nolikt abus blakus?