Page 4 of 4

Re: Subaru impreza

Posted: 10 Feb 2010, 11:53
by DimanC
:offtopic: , bet manai imprezai spidometrs par ~12% melo. ar pareizajām riepām, pareizajiem spiedieniem. tā ka spriediet paši, cik patiesi līdzīgai mašīnai var būt tie 260km/h :lol:

Re: Subaru impreza

Posted: 10 Feb 2010, 11:54
by Rihy

Re: Subaru impreza

Posted: 10 Feb 2010, 12:40
by Lambertino
Rihy wrote:Mīti par jubilejas versijām :mhm: Vēl zinātnieki strīdās, vai tāds vispār ir bijušas ;)
Bet nu r.a.b. gt iet nedaudz sliktākfords.
Piedod, bet nenoturējos :urb:

Runājot par MAx speed - vispār neredzu tam tolka @ LV
Savai umkai uz vācijas bāņa dabuju praktiski pilnu šilti 300, bija jānogriežās, tamdēļ pilnīgi neaizpildiju.

Tas, ka pa lauku ceļiem vienozīmīgi priekšroku dotu subāram - ir skaidrs. Vis tur ir primitīvs, viegli sataisāms, protams tajā brīdī pazūd komforts...
Karoč žiguļiem ir sarežģītāka piekare :shura:

Re: Subaru impreza

Posted: 10 Feb 2010, 15:08
by ParaTr00per
gt99 wrote:Impreza GT ar R888 333 apli var nobraukt 58,5 sekundēs. Ar Toyo T1R ~ 1:01,5 :roll:
Impreza GT ar Matador MP58 vissezoneneem var apli nobraukt 1.07. un ko mums apsaakt ar sho veertiigo informaaciju? :hvz:

Re: Subaru impreza

Posted: 10 Feb 2010, 15:14
by Mr.Red
Kaut ka stulbi salidzinat BMW un Subaru. bembis komforts, sava subara neatradu tādu opciju :reeka:
WRX patēriņu neesmu dabūjis zem 10l uz 100km.
Izmaksas - kā brauc. Man sanāca pabraukāt vairāk un līdz ar to arī remonti vairāk.
WRX tā pat, kā GT kārba vāja. stock jaudu netur.
Max speed LV ir tikai priekš NFS pārspēlējušiem tīņiem. Tad kad pie laba ātruma stirnis gandrīz iekāpj salonā gribēšana pāriet.

Re: Subaru impreza

Posted: 10 Feb 2010, 16:05
by GirtzB
Lambertino wrote:
Rihy wrote:Mīti par jubilejas versijām :mhm: Vēl zinātnieki strīdās, vai tāds vispār ir bijušas ;)
Karoč žiguļiem ir sarežģītāka piekare :shura:
Žigulim priekšpeikare ir RACING double wishbone, kamēr aizmugure ir cietais tilts tipa traktor+pakarda STI.
p.s. e36 328 stock slapjos sapņos būs 250+ km/h(neaizmirstiet tos pašus spidometra 10%), tam auto robeža ir ~240
p.s.s latvijā nav svarīgs Vmax virs 220km/h galvenais ir ieskrējien dinamika starp 80km/h ~180km/h tā teikt apdzīšnas diapazons.
p.s.s.s Stock e36 piekre ir pārāk mīksta(nevis zema bet mīksta) vilkšanai pa .lv
p.s.s.s.s Par braukšanu ziemā un e36 - iztaisno rokas, sataisi bloķi un uzliec normālas 195/65 R15 naglenes.

Re: Subaru impreza

Posted: 10 Feb 2010, 16:25
by ParaTr00per
gt99 wrote:
ParaTr00per wrote:Impreza GT ar Matador MP58 vissezoneneem var apli nobraukt 1.07. un ko mums apsaakt ar sho veertiigo informaaciju? :hvz:
Tev taisnība, Tavs ātrums uz Tava dopa ir daudz vērtīgāks. Un par laikiem no Rīgas līdz Suntažiem vispār nerunāsim, šai informācijai būtu jāparādās ražotāju oficiālajās specifikācijās katram auto.
neatceros, ka buutu kaadam klaastiijis sava braalja laikus uz mana dopa... :mhm:

Re: Subaru impreza

Posted: 10 Feb 2010, 16:25
by GirtzB
cik tev bija laiks ar 318ti un cik ar Begemoc?

Re: Subaru impreza

Posted: 10 Feb 2010, 16:38
by Morsitis
rīt ParTr00p varēs iemest laikus ar Begemoc+ jaunas hkpl4 uz sniega dopa ;), bet tikuntā manliekas, ka ar sievas kupeju būs ātrāk :D

Re: Subaru impreza

Posted: 10 Feb 2010, 21:33
by flyers
GirtzB wrote:
Lambertino wrote:
Rihy wrote:Mīti par jubilejas versijām :mhm: Vēl zinātnieki strīdās, vai tāds vispār ir bijušas ;)
Karoč žiguļiem ir sarežģītāka piekare :shura:
Žigulim priekšpeikare ir RACING double wishbone, kamēr aizmugure ir cietais tilts tipa traktor+pakarda STI.
p.s. e36 328 stock slapjos sapņos būs 250+ km/h(neaizmirstiet tos pašus spidometra 10%), tam auto robeža ir ~240
p.s.s latvijā nav svarīgs Vmax virs 220km/h galvenais ir ieskrējien dinamika starp 80km/h ~180km/h tā teikt apdzīšnas diapazons.
p.s.s.s Stock e36 piekre ir pārāk mīksta(nevis zema bet mīksta) vilkšanai pa .lv
p.s.s.s.s Par braukšanu ziemā un e36 - iztaisno rokas, sataisi bloķi un uzliec normālas 195/65 R15 naglenes.

Nu nezinu par teim 10% bet čips, kurš noņem rūpnīcas ierobežojumu, un spidometrs no 325 , un līdz 250 aizvilku, kā jau teicu man ar to arī pietika, piekritīšu ka pa Lv ceļiem nau nozīmes max atrumam, bet gan max paātrinājumam. Par to roku taisnošanu nu, neteiktu ka pie vainas roku taisnums, vienk ar aizmugures piedziņu pa dziļāku sniegu normāli pabraukt nevar, ja teiksi ka var, tad pabraukā biežāk pa netīrītiem lauku ceļiem! Katrā ziņā ar pilnpiedziņu pa tādiem ceļiem vieglak braukt!

Re: Subaru impreza

Posted: 11 Feb 2010, 14:03
by Morsitis
Morgen!
atļaušos iepostēt linku uz subarupower.lv forumu!
Tātad visiem subaru markas interesentiem un citādi domājošiem jārezervē sev 27.02 - pasākums Ķeipenē:
http://www.subarupower.lv/forum/viewtop ... 589#p49589" onclick="window.open(this.href);return false;

Droši ierasties arī tiem, kuriem pagaidām ir kaudze ar jautājumiem. Domāju, ka pasākuma laikā būs iespēja ļoooooti daudzas atbildes no tiem uzzināt klātienē.

Ar cieņu,
Morsitis

Re: Subaru impreza

Posted: 13 Feb 2010, 20:21
by wildwing
Mr.Red wrote:Kaut ka stulbi salidzinat BMW un Subaru. bembis komforts, sava subara neatradu tādu opciju :reeka:
WRX patēriņu neesmu dabūjis zem 10l uz 100km.
Izmaksas - kā brauc. Man sanāca pabraukāt vairāk un līdz ar to arī remonti vairāk.
WRX tā pat, kā GT kārba vāja. stock jaudu netur.
Max speed LV ir tikai priekš NFS pārspēlējušiem tīņiem. Tad kad pie laba ātruma stirnis gandrīz iekāpj salonā gribēšana pāriet.
draugam 97gada e36 2.8 ne komfortu, ne jaudu - neko tajaa mashina neatradu :D iznjemot to ka nevar izbraukt nekur taadaa sniegaa