Page 4 of 4

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!

Posted: 21 Apr 2009, 23:22
by pilots
esmu apskaidrots, sapratu lietas butiibu :wink: nu taadu man tieshaam nevajag tas viss nav taa veerts, lielakas mociibas nekaa +. bet vispaar Tu ieteiktu nomainiit standarta stock i/c pret kko lielaku (bet taa lai lags nav paraak liels)?

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!

Posted: 21 Apr 2009, 23:23
by Rihy
pilots wrote:esmu apskaidrots, sapratu lietas butiibu :wink: nu taadu man tieshaam nevajag tas viss nav taa veerts, lielakas mociibas nekaa +. bet vispaar Tu ieteiktu nomainiit standarta stock i/c pret kko lielaku (bet taa lai lags nav paraak liels)?
Es uzskatu, ka Tev vajadzētu tikai čipu un neko vairāk tam motoram ;)

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!

Posted: 21 Apr 2009, 23:27
by pilots
nu jaa tas buus kaa pirmais, bet gribaas turbinu 100% izmantot, tapeec MBC jaliek un jaatgriezh par kadiem 0.2 bar valjaa. un vel japaintresejas PUG centraa vai man paseetu 16v galva :wink: man ar stock 150zsir bikit pa maz, butu man veel svars mazaks butu ok, bet man 1,4t :dusma:

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!

Posted: 21 Apr 2009, 23:29
by Rihy
Lielākam spiedienam var vajadzēt sprauslas, citu galvas blīvi utt. Nav ne jausmas, cik daudz tur standarta dzinējs ;)

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!

Posted: 21 Apr 2009, 23:31
by pilots
itka kompis rubaas araa pie 1bar, stock staav virsuu 0,8 ja nemaldos vai 0,7! veel 100% janoskaidro kas un kaa peugeot centram vajadzeetu mani apskaidrot :roll:

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!

Posted: 03 Jun 2009, 16:19
by Martins_M
Rihy wrote:
pilots wrote:o Rihy tas ir kas jauns! vareetu nedaudz sikaaku info, ientrigeeji :shock:
Tev tādu nevajag un nav arī tik easy uzlikt :reeka:
To izmanto rallijā kaut vai. Tak esi ievērojis/redzējis, ka atmetoties rallija evo atšauj uguņus un tā teikt bubina? Nu vot, darbojas anti lag, kas ar atlaistu gāzi palīdz uzturēt turbo spiedienu augšā. Tur jāmaina kompis (vai jāliek tā proga iekšā), un vēl. Pietam tā ir tikai slodze uz turbīnu, tava standarta diez vai daudz turētu tādu lietu ;)
ugunis shauj tapeec ka degkamera tiek dzeseeta ar degvielu gaazes atlaizshanas briidii ;)

What is Audi Umluft? Umluft means "Circulating Air" in german. Its an early attempt at removing turbo lag that Audi developed for their inline 5 cylinder turbo motors in the mid 80s. The system first found use in the S1 Evolution 2 Audi rally cars of the mid 80s of Group B fame.
arii B grupas rallija auto taadi bija :P

ja ir programmējamais vadības bloks kā VEMS, tad var pieslēgt tādu opciju (anti lag). Tikai jāuzstāda papildus tukšgaitas vārsts un jāieprogrammē aizdedze. Tas viss ir ieslēdzams un atslēdzams ar pogu, tā kā arī ielas autiņam nebūs problēmu ar TA. Un nemaksā tas viss tūkstošus. Ieteiktu runāt ar GintsK, ja ir interese par šo lietu :D

spiediena celšana ar standarta ECU
kā tas būtu jādara:
vajag:
degvielas spiediena regulātoru
vismaz pie zondes pieslēgties lai var degvielas/gaisa attiecību redzēt

nu un tad var sākt ekspermentēt.. ja rīkosies prātīgi un sekosi līdzi degmaisiījuma treknumam/liesumam tad nekas slikts nenotiks..

parastā problēma paceļ spiedienu un kompis atslēdz degvielu (jo ir noķēris kļudu kā pārāk augstu spiedienu), vajag to devēju kas kompim ziņo par spiedienu "apmiļkot" ar pretestību palīdzību...

lielaakaa dalja informaacijas par turbo motoru uzlaboshanu un visu parejo pieejami audi-style.lv

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!

Posted: 22 Jun 2009, 23:44
by honded
kur var nopirkt boost controlleru Latvija? izņemot xenon.lv un ebaya :)

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!

Posted: 23 Jun 2009, 09:58
by fubuz
http://www.performanceparts.lv/index.ph ... 43936c94cb" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Turbinas spiediena (jaudas) palielinashana!

Posted: 23 Jun 2009, 12:35
by honded
:oops: piedodiet bet interese elektroniskais :||