Page 30 of 95

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Jul 2009, 14:58
by Martinss
GirtzB wrote:atkarībā no cilindra, ja stiprinājuma vietas nemainās, tad nebūs jāmaina...
Skaidrs, paldies par padomu. :)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 15 Jul 2009, 19:45
by Janx
nevar nekas notikt, ja noskrūvē spidometra trosīti pie motora vai pie paša spidometra? :neka:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 15 Jul 2009, 20:28
by Val
jā, nekas nevar notikt.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 15 Jul 2009, 20:45
by Janx
Val wrote:jā, nekas nevar notikt.
ir jau nost, domāju, ka tur nav kāda atspere vai kas tamlīdzīgs, kas varētu iztīties, vai izlekt..

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 15 Jul 2009, 23:09
by Martinss
Nu labāk jau atvienot pie kārbas, nevis pie paša spidometra, savādāk tur mētājoties aprausies gals vai vēl kko saraustīs.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 15 Jul 2009, 23:22
by Janx
Martinss wrote:Nu labāk jau atvienot pie kārbas, nevis pie paša spidometra, savādāk tur mētājoties aprausies gals vai vēl kko saraustīs.
domāju kko galā uzmaukt virsū un aptīt, lai nenobružātos tas gals..
vēl viens jautājums, kā lai dabū stūri nost? :D izraustijos, bet nekā, visas skrūves vaļā, bet tā ir uzkodusies virsū, ka nav kustināma uz nevienu pusi.. :neka:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 15 Jul 2009, 23:51
by vēja suns
protiv loma njet prijoma :shura:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 15 Jul 2009, 23:56
by Martinss
Janx wrote:
Martinss wrote:Nu labāk jau atvienot pie kārbas, nevis pie paša spidometra, savādāk tur mētājoties aprausies gals vai vēl kko saraustīs.
domāju kko galā uzmaukt virsū un aptīt, lai nenobružātos tas gals..
vēl viens jautājums, kā lai dabū stūri nost? :D izraustijos, bet nekā, visas skrūves vaļā, bet tā ir uzkodusies virsū, ka nav kustināma uz nevienu pusi.. :neka:
Mēģini, jānāk. Man fordam tas pats bija, atskrūvēju skrūvi un ne par ko nenāca nost, biku papishojot un paņemoties dabūju nost. Tikai skaties ka kkur vadus neaprauj, jo es stūri raujot nost kkādu kontaktu ar aizdedzi izrāvu un beigās nevarēju piešķilt. :shura:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 16 Jul 2009, 00:12
by Janx
nedaudz parokoties atradu šādu instrumentu
rīt būs jāprovē darbā uztaisīt..

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 16 Jul 2009, 00:13
by Martinss
Melnais wrote:
gt99 wrote:
Melnais wrote:samazinot vijumu skaitu, tā ne tikai kļūst īsāka, bet arī attiecīgi mīkstāka
vispār jau ir tieši pretēji, atspere kļūst cietāka

Bet tas nemaina faktu, ka atsperes vijuma griešana ir stulbums 8)
nu, cik nu cietāka, bet gājiens ta samazinās tā vai tā... ja dažam te sit cauri amjus ar standarta atsperēm, tad kas notiek ar pazģētām? :)
bez tam, es jau uzdevu jautājumu, kāpēc normālas atsperes nav vienā diametrā? kāds zin?
Sierrām aizmugurē ir tāda fiška, ka ja reduktors zemei pieskarās, amjiem tad vēl rezerve paliek. ;) Tā ka tur neko cauri izsist nevar pat ļoti, ļoti to gribot. Un kā atspere no tās vietas tur vispār var izlekt? Man pa dziļākajām bedrēm uz 120 ir jāvelk un tad labi gribot tā atspere diezvai izlidos. :mhm: Un jā zāģēt atsperes ir ļoti stulbi un slikti, nekad tā neviens nedariet. :nene: :mhm:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 16 Jul 2009, 01:45
by Martinss
A kāpēc lai nevarētu pieskārties? Nav jau tilts no žiguļa kur viss ir kopā. :roll: Tu papēti sirņika topikā uzbūvi bildē, kāda ir tiltam. ;) Un jau atkal, kurš teica, ka es atsperes zāģēju? Nekad neesmu zāģējis un nezāģēšu. :urb:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 16 Jul 2009, 07:52
by kalnins
varbūt kāds no šejienes speciālistiem zin kur meklēt krēsas kodu 99. gada ford fokusam???

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 16 Jul 2009, 23:46
by Martinss
kalnins wrote:varbūt kāds no šejienes speciālistiem zin kur meklēt krēsas kodu 99. gada ford fokusam???
Nezinu kā fokusam, bet sierrai ir priekšā zem haubes plāksnīte.

Melnais - no forda var sagaidīt visu. :mhm:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Jul 2009, 23:26
by raivizz
Varbūt kāds zin cik daudz eļlas jālej SAAB 9000 2.3 turbo 1996 g. manuālajā kārbā?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Jul 2009, 23:38
by RiCh
raivizz wrote:Varbūt kāds zin cik daudz eļlas jālej SAAB 9000 2.3 turbo 1996 g. manuālajā kārbā?
Ielej no sākuma 4L , tad piedarbini mašīnu , pagaidi kamēr eļļas lampiņa nodziest , tad uz šcupa paskaties līmeni un ja vajag pielej vēl :)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Jul 2009, 23:39
by Focus
RiCh wrote:
raivizz wrote:Varbūt kāds zin cik daudz eļlas jālej SAAB 9000 2.3 turbo 1996 g. manuālajā kārbā?
Ielej no sākuma 4L , tad piedarbini mašīnu , pagaidi kamēr eļļas lampiņa nodziest , tad uz šcupa paskaties līmeni un ja vajag pielej vēl :)
:reeka:
kaada ščupa? jokains esi? par kārbu ir runa!!!
ej mācies

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Jul 2009, 23:45
by RiCh
Focus wrote:
RiCh wrote:
raivizz wrote:Varbūt kāds zin cik daudz eļlas jālej SAAB 9000 2.3 turbo 1996 g. manuālajā kārbā?
Ielej no sākuma 4L , tad piedarbini mašīnu , pagaidi kamēr eļļas lampiņa nodziest , tad uz šcupa paskaties līmeni un ja vajag pielej vēl :)
:reeka:
kaada ščupa? jokains esi? par kārbu ir runa!!!
ej mācies
Nepamanīju , ka kārbā :D
Un kā Iz teiktu Image

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Jul 2009, 00:07
by raivizz
Ja jau būtu motorā jālej, tad jau neprasītu

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 20 Jul 2009, 10:38
by emsinjsh
raivizz wrote:Varbūt kāds zin cik daudz eļlas jālej SAAB 9000 2.3 turbo 1996 g. manuālajā kārbā?
Commas mājas lapā rāda 2.5L

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 20 Jul 2009, 10:42
by kalnins
emsinjsh wrote:
raivizz wrote:Varbūt kāds zin cik daudz eļlas jālej SAAB 9000 2.3 turbo 1996 g. manuālajā kārbā?
Commas mājas lapā rāda 2.5L
Autodata raada ka 1.8l