Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Posted: 01 Mar 2017, 11:03
Tāā, sāk nākt sezona, bet izdarīts nav pilnībā nekas, pat ne tādas lietas, ko varēju ienest istabā, jo šo ziemu garāža nebija.
Bet nu sāku rīkoties, jo trešdien ir 1.marts un var dot ar vasarenēm.
Sākumā aizdzinu nomazgāt viņu un izmazgāt motor telpu. Jo bija visa netīra no grants dopa viena, plus pusas gumijas caurums, izmētāja visu ar smēri. Bet pie pusas smēres likvidēšanas jāatgriežas, jo ķīmija ar ūdenstrūklu bija bezspēcīga.

Tad braucu likt virsū priekša jaunos amīšus ar pagarinātajiem atbasltiem.

Tā kā, KONI apakšeja atsperes atbalsta vieta bija pārliekama un arī stāvēja uz zemāko, nācas domāt, kā ar KYB dabūju lejā tos 25mm, jo negribēju dzipu, patika šis pats sēdinājums.

Tad izdomāju iekurbulēt fleksi, jo augšdaļu var droši zāģēt, viņa tā pat visu laiku ir saspiesta un man tagad būs par 35mm garāki atbalsti, kas to visu kompensēs un amītim nebūs jātorčī pa apakšu.

Kreisā pusē jaunais setups ar KYB AGX amīšiem, flekšetu atsperi un 35mm pagarinātu atbalstu vs. pa labi vecais setups, ar KONI SPORT amīšiem, nefleksētu atsperi un OEM atbalstu.

Tā kā atbalstus drīkst MAX pagarināt par 30mm, bet es pagarināju, pa 35mm, plus amīša štoka vītnes daļā KYB AGX lien vairāk āra no atbalsta, nācas likt obligāti sen iegādātos haubes speiserus. Domāju, ka sākumā izskatīsies dirsā, bet man ja godīgi patīk. Bet sēdinājums ir pa lielu, daudz par lielu, hvz kāpēc, bet nu t1rsā. Jādomā, ka dabū 15mm augstāk, vai jāmeklē jaunas divas Eibach atsperes. Braukšama tagad ir daudz, daudz patīkamāka. Nesit cauri, visu forši slāpē. Vienīgi šie KYB AGX ir daudz mīkstāki par KONI SPORT.


Tad pirms sezonas samainīju karteri cauro, eļļu, eļļas filtru un gaisa filtru. Eļļu šoreiz izvēlejos MOTUL 10w60.

Filtrs K&N kā vienmēr.

Un lēto fake ass konisko pa 7 vai 9e, nomainīju pret Pipercross švaminieku konisko.

Vakar sagaidīju 00:00, apdrošināju un devos izbraucienā nu jau legāla.
Sākumā pēc Opeli pārsēžoties, nesapratu, kādā miskastē esmu apsēdies, bet nu pierod un jau beigas paliek jautri. Liekas, ka iet vnk lupatās un draudzenei pat vēders sāka kutēt, patrinoties no 0-100kmph.


Tagad jāpabeidz beidzot bremzes, jānopērk divas jaunas riepas un vel dafiga darbi.

Bet nu sāku rīkoties, jo trešdien ir 1.marts un var dot ar vasarenēm.


Tad braucu likt virsū priekša jaunos amīšus ar pagarinātajiem atbasltiem.

Tā kā, KONI apakšeja atsperes atbalsta vieta bija pārliekama un arī stāvēja uz zemāko, nācas domāt, kā ar KYB dabūju lejā tos 25mm, jo negribēju dzipu, patika šis pats sēdinājums.

Tad izdomāju iekurbulēt fleksi, jo augšdaļu var droši zāģēt, viņa tā pat visu laiku ir saspiesta un man tagad būs par 35mm garāki atbalsti, kas to visu kompensēs un amītim nebūs jātorčī pa apakšu.

Kreisā pusē jaunais setups ar KYB AGX amīšiem, flekšetu atsperi un 35mm pagarinātu atbalstu vs. pa labi vecais setups, ar KONI SPORT amīšiem, nefleksētu atsperi un OEM atbalstu.

Tā kā atbalstus drīkst MAX pagarināt par 30mm, bet es pagarināju, pa 35mm, plus amīša štoka vītnes daļā KYB AGX lien vairāk āra no atbalsta, nācas likt obligāti sen iegādātos haubes speiserus. Domāju, ka sākumā izskatīsies dirsā, bet man ja godīgi patīk. Bet sēdinājums ir pa lielu, daudz par lielu, hvz kāpēc, bet nu t1rsā. Jādomā, ka dabū 15mm augstāk, vai jāmeklē jaunas divas Eibach atsperes. Braukšama tagad ir daudz, daudz patīkamāka. Nesit cauri, visu forši slāpē. Vienīgi šie KYB AGX ir daudz mīkstāki par KONI SPORT.



Tad pirms sezonas samainīju karteri cauro, eļļu, eļļas filtru un gaisa filtru. Eļļu šoreiz izvēlejos MOTUL 10w60.

Filtrs K&N kā vienmēr.

Un lēto fake ass konisko pa 7 vai 9e, nomainīju pret Pipercross švaminieku konisko.

Vakar sagaidīju 00:00, apdrošināju un devos izbraucienā nu jau legāla.





Tagad jāpabeidz beidzot bremzes, jānopērk divas jaunas riepas un vel dafiga darbi.
