Page 29 of 95

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 10 Jul 2009, 10:03
by karlisbe
pilots wrote:Man ir sada problema, meginashu saprotami pastastiit. Kad pabrauc kaadu laiku un pec tam noslape, pastav kaadu bridi un tad pa patraboku tosolu sita atpakalj, sakuma uzreiz pirma doma nedzesee ka vajag kkas motoru, bet temp nekad vairaak pa kkadi 100 (MAX) nebija uzkapusi, ar to itkaa tiku galaa radiatoriem releji bija apsubejushi, rezultata stradaja tikai 1 un lenajaa atrumaa, beigaas dabuju lai stradaa abi un abos atrumos. BET tas tosols joprojam kad apstajos tek araa :evil: temp. pirms noslapeshanas ir apm 90 (biku zem), bet kad pec 1min iesleedz aizdzedzi uzkapj nedaud, apmeram lidz 95 +-.

gari sanaaca, bet kaadam ir kadas idejas kaa tikt no taa sulojoshaa tosola valjaa?
tas, ka temp. uzkāpj pēc noslāpēšanas ir pilnīgi normāli - motors ir karsts un netiek dzesēts, tāpēc arī vēl mazliet uzsilst ;)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 10 Jul 2009, 10:06
by pilots
par to man jautajumu nav, tas logiksi saprotams, bet kapeec to tosolou sita araa, jo nedomaaju ka pie 95 gradiem butu jasit atpakalj, nav jau 100 vai 110. KAPEC? ceru kaa kads kaadu ideju pametiis. gaiss itkaa arii nav iekshaa.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 10 Jul 2009, 10:08
by karlisbe
pilots wrote:par to man jautajumu nav, tas logiksi saprotams, bet kapeec to tosolou sita araa, jo nedomaaju ka pie 95 gradiem butu jasit atpakalj, nav jau 100 vai 110. KAPEC? ceru kaa kads kaadu ideju pametiis. gaiss itkaa arii nav iekshaa.
līmenis nav par augstu?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 10 Jul 2009, 10:10
by roliss
MieziC wrote:Man tāds jautājums - kādu aizmugurējo rumbas gultni jūs ieteiktu... jo iepriekšējais ko nopirku izvilka kādus 4 mēnešus
Nepareizi taatad bija iepreseets gultnis, taa jau var maniit ik peec katra meenesha.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 10 Jul 2009, 10:12
by pilots
rogji limenis ir ok, nesaprotu sitaadu fignju, daudz kas ir bijis bet nu sitaads gljuks. gan jau kaads mehanikis palasiis sito topicu un dos kaadu pavedienu, ar ko vispaar saakt.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 10 Jul 2009, 16:06
by Juzix
Kad motors ir sasniedzis darba temperatūru paspaidi tosola lielās trubas. Ar roku vari saspiest viņas vai nē?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 10 Jul 2009, 16:11
by ImI
pilots wrote:par to man jautajumu nav, tas logiksi saprotams, bet kapeec to tosolou sita araa, jo nedomaaju ka pie 95 gradiem butu jasit atpakalj, nav jau 100 vai 110. KAPEC? ceru kaa kads kaadu ideju pametiis. gaiss itkaa arii nav iekshaa.
runa latviski - kas ir patraboks ?
iespejams, ka izplešanas trauka vacinsh isti nestraadaa :neka:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 10 Jul 2009, 17:32
by riibeklis
Rihy wrote:Man tāds jautājums - kā regulē blow off vārtu? Pasen atpakaļ Traubergi to izdarīja, bet nu atkal ir slikti. Slikti - izpūstais gaiss nav izteikts, bet tāds švakāks un saraustītāks. Pēc regulēšanas bija viss :cool: Atskrūvēju vaļā, tur tikai viena vienīga atspere :neka: Nav poņas, kas jādara :roll:
Ir vēl variants, ka nepūš tā vairs tāpēc, ka spiediens turbīnai ir mazāks. Bija 1.3 bar, bet tas ar veco T, tagad ir nedaudz zem 1a.
Varbūt kāds var kaut ko ietekt? :roll:

Gadiena viņš neregulejas ar atsperēm :roll:

reku bilde no edzz85 topika >
Image

reku topic > http://www.vwmotion.lv/forum/viewtopic. ... c&start=60" onclick="window.open(this.href);return false;

reku kauds skaidrojums par atsperem (pedejais posts) > http://www.vwmotion.lv/forum/viewtopic. ... res#332279" onclick="window.open(this.href);return false;

a v arbut es te pilnigas auzas staastu :D
:roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 10 Jul 2009, 17:36
by Val
izskatās pēc parasta stock bypass :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 10 Jul 2009, 18:56
by Rihy
Nedomāju, ka man nāca līdzi citas atsperes. Citādāks nedaudz man tas vārsts ir ;) Un regulējas visticamāk ar atsperi, jo citādāk tur nav kam regulēties.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 13 Jul 2009, 23:25
by Martinss
Šodien mēģinot iegūt efektu, saskārāmies ar ahujeno defektu. Fiška tāda, ka likām tiltu no cosworth, kur ir bloķis. Tam tiltam naaca disku bremzes, bet lielaakaa probleema ka taas disku bremzes bija lielaakas nekaa standarta sierrim prieksheejaas. Nu vot, sadabuujaam bremzes visas (supporti + diski + kluči) no 2.9 scorpio cosworth - viss gerai, dereeja, tik priekshaa vajadzeeja biku papisties, lai dabuutu supportus virsuu, bet viss sanaaca. Fishka ir taada, ka prieksha vispaar nebremzee, bet aizmugure minimaali un taa pat raustaas. Bremzes atgaisotas pareizi - viss tur ir chotka. Viens choms no sierrakluba teica, ka pie vainas vareetu buut, ka standarta bremzhu cilindriitis nespeej sapumpeet uz visiem supportiem, jo 2.9 skorpja supporti ir a waaaaay lielaaki kaa sierras defaultie. Vai tas vareetu buut par iemeslu, kaapeec bremzes gandriiz vai nestraadaa? Pedaalis arii diezgan viegli iet gandriiz liidz griidai, pashaa galaa tik paradaas kaads spiediens pedaalim. :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Jul 2009, 08:40
by Lambertino
varētu gan, man e36 ir līdzīga vaina, bet ne tik traka. Tur bremžuki stāv no 7sēr, tagad nepieciešams lielāks cilindrītis! :)
Nu labi, pašlaik man viņu nevajag, bet moš kādreiz tomēr būs nepieciešamība :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Jul 2009, 09:00
by GirtzB
Lambertino wrote:varētu gan, man e36 ir līdzīga vaina, bet ne tik traka. Tur bremžuki stāv no 7sēr, tagad nepieciešams lielāks cilindrītis! :)
Nu labi, pašlaik man viņu nevajag, bet moš kādreiz tomēr būs nepieciešamība :D
eu kas tev tur par megaķīmiju, e36 m3 ir lielākais pieejamais galvenais bremžu cilindrs, ja tev bremzes ņem par vēlu, t.i. pedālim pie gājiena apakašas, tad gan jau stāv e36 32x cilindrs, marš uz šrotu pēc 25mm cilindra, jams neko nemaksā, tikkai paskaties lai izvadi un bačoka montāžas vietas sakrīt..., der no praktiski dajebkā(e34/e32/e38), galvenais diametrs

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Jul 2009, 09:01
by GirtzB
Martinss wrote:Šodien mēģinot iegūt efektu, saskārāmies ar ahujeno defektu. Fiška tāda, ka likām tiltu no cosworth, kur ir bloķis. Tam tiltam naaca disku bremzes, bet lielaakaa probleema ka taas disku bremzes bija lielaakas nekaa standarta sierrim prieksheejaas. Nu vot, sadabuujaam bremzes visas (supporti + diski + kluči) no 2.9 scorpio cosworth - viss gerai, dereeja, tik priekshaa vajadzeeja biku papisties, lai dabuutu supportus virsuu, bet viss sanaaca. Fishka ir taada, ka prieksha vispaar nebremzee, bet aizmugure minimaali un taa pat raustaas. Bremzes atgaisotas pareizi - viss tur ir chotka. Viens choms no sierrakluba teica, ka pie vainas vareetu buut, ka standarta bremzhu cilindriitis nespeej sapumpeet uz visiem supportiem, jo 2.9 skorpja supporti ir a waaaaay lielaaki kaa sierras defaultie. Vai tas vareetu buut par iemeslu, kaapeec bremzes gandriiz vai nestraadaa? Pedaalis arii diezgan viegli iet gandriiz liidz griidai, pashaa galaa tik paradaas kaads spiediens pedaalim. :roll:
meklē lielāka diametra galveno bremžu cilindru...

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Jul 2009, 09:12
by Lambertino
GirtzB wrote:
Lambertino wrote:varētu gan, man e36 ir līdzīga vaina, bet ne tik traka. Tur bremžuki stāv no 7sēr, tagad nepieciešams lielāks cilindrītis! :)
Nu labi, pašlaik man viņu nevajag, bet moš kādreiz tomēr būs nepieciešamība :D
eu kas tev tur par megaķīmiju, e36 m3 ir lielākais pieejamais galvenais bremžu cilindrs, ja tev bremzes ņem par vēlu, t.i. pedālim pie gājiena apakašas, tad gan jau stāv e36 32x cilindrs, marš uz šrotu pēc 25mm cilindra, jams neko nemaksā, tikkai paskaties lai izvadi un bačoka montāžas vietas sakrīt..., der no praktiski dajebkā(e34/e32/e38), galvenais diametrs
Man jau nav emk :urb:

Es domāju, ka tās visas ir bauskas nedodelkas :dusma: Pašreiz man tās bremzes neinteresē, varētu gāzēt arī ar tādām kā ir, bet nav ar ko gāzēt :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Jul 2009, 09:13
by GirtzB
p.s. galvenais cilindrs ja nemaldos 15 - 20 ls šrotā :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Jul 2009, 09:18
by Lambertino
GirtzB wrote:p.s. galvenais cilindrs ja nemaldos 15 - 20 ls šrotā :D
Nu šitas jau vēl dārgi, šķiet, ka esi uzmests :urb:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Jul 2009, 09:20
by GirtzB
šitas bija pirms gadiem 4-triem

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Jul 2009, 14:50
by Martinss
Diezgan pastulbs jautājums, bēet vakumņiks jau nebūs jāmaina, ja tiek likts lielāks cilindrītis?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Jul 2009, 14:53
by GirtzB
atkarībā no cilindra, ja stiprinājuma vietas nemainās, tad nebūs jāmaina...