Page 28 of 95

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 06 Jul 2009, 18:38
by Rihy
Man sirņikam bija tas pats. Nomainīju svečvadus, bet nekādu izmaiņu nebija. Kaut ko nedaudz panākt varēja ar aizdedzes regulēšanu, bet pašvaki. Sveces? :neka:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 06 Jul 2009, 18:43
by Martinss
Rihy wrote:Man sirņikam bija tas pats. Nomainīju svečvadus, bet nekādu izmaiņu nebija. Kaut ko nedaudz panākt varēja ar aizdedzes regulēšanu, bet pašvaki. Sveces? :neka:
Āāā, pareizi sveces, jā, tas arī. Tu sev sveces toreiz mainīji arī? Jeb tikai svečvadus? Un svečvadi kkādi pacmit ls bija? Cik sveces ~ maksā?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 06 Jul 2009, 18:58
by Rihy
Nomainīju svečvadus tikai. Bija padsmit lati, precīzi neatceros.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 06 Jul 2009, 19:40
by dzejnieks
Krish90 wrote:
Janx wrote:jautājums, vai 5w40 eļļu var jaukt kopā ar 10w40?
Šķiet ka var, bet ja tev pašlaik ir tīrā sintētika, un tu gribi pieliet pussintētiku, tad nevar, var tikai sintētiku !
Bet, ja tev pašlaik ir pussintētika, tad var liet klāt gan sintētiku, gan pussintētiku ! :wink:

No kurienes šādas aplamības??? :shock: Nedrīkst jaukt nekādā gadijumā... :wink:
Vispirmām kārtām sintētiskajām bāzēm piemīt minerālajām bāzēm nesasniedzami viskozitātes indeksi. Viskozitātes indeksa vērtības optimizācija ļauj ievērojami paplašināt eļļas pielietojamības temperatūras diapazonu: zemās temperatūrās saglabājas nelielas eļļas viskozitātes vērtības, bet augstas temperatūras apstākļos šis parametrs mainās visai maz, (sintētiskajai/pussint.,minerāl.) ir dažādas temperatūras iedarbības!

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 06 Jul 2009, 19:45
by dzejnieks
Martinss wrote:Euuu, kkad man te stāstijāt, bet piemirsu, kas par vainu bija gadījumā ja autiņš strādā uz 3 cilindriem auksts? Būtībā braucot raustās un vislaik viens cilindrs saka, ka negrib strādāt, tieku līdz ceļam, pirmo spiežu pilnu un tad kkā aiziet visi cilindri. :aiwa: Tur pie vainas varēja būt svečvadi, kas vēl? Silts parasti tādus sūdus netaisa. Un vai varētu būt kāds sakars ar degvielas filtru, kurš manuprāt nav mainīts 928375982375982357 gadus? :roll:
1 svečvadiem pretestības nav, vai pa mazu...
2 sveces sit uz masu...
3 aizdedze...
4 spiediena regilators...
5 lambdas zonde...
utt...

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 Jul 2009, 08:51
by Lambertino
dzejnieks wrote:
Martinss wrote:Euuu, kkad man te stāstijāt, bet piemirsu, kas par vainu bija gadījumā ja autiņš strādā uz 3 cilindriem auksts? Būtībā braucot raustās un vislaik viens cilindrs saka, ka negrib strādāt, tieku līdz ceļam, pirmo spiežu pilnu un tad kkā aiziet visi cilindri. :aiwa: Tur pie vainas varēja būt svečvadi, kas vēl? Silts parasti tādus sūdus netaisa. Un vai varētu būt kāds sakars ar degvielas filtru, kurš manuprāt nav mainīts 928375982375982357 gadus? :roll:
1 svečvadiem pretestības nav, vai pa mazu...
2 sveces sit uz masu...
3 aizdedze...
4 spiediena regilators...
5 lambdas zonde...
utt...
Mans domāt, ka sveces. Lambdas zonde gan ma ticams, viņa sāk savu darbību tikai ļoti uzsilstot, temperatūru neatceros, katrā gadijumā pabraucot tik mazu gabaliņu, tās īsti nesāk darboties. (vispār šaubos, ka sirņikam tādas ir :reeka: )

Izdari tā Martins - Piešķil autiņu un padarbini kādu brīdi (kamēr cilindri neiet), tad skrūvē ārā visas sveces un skaties kura no viņām ir slapja. Kad saproti kura tā ir, ieskrūvē viņu citā cilindrā un mēģini atkal padarbināt. Tad skrūvē tikai tās divas, kurām bija saistība ar šo dižķibeli. (to kura iepriekš negāja un to kuru ieliki slapjo sveci)
Vismaz lieki neiztērēsi naudu un problēmu varēsi atklāt ;)
Vēlviens masterdabrs ko vari izpildīt ir - pa tumsu atver kapotu un tad piešķil, skaties vai svečuvadi netaisa ziemassvētku eglīti 8) (šo ar laikaim jādara kad motors auksts, jo tad tev bij tā problēma).

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 Jul 2009, 09:16
by screwy
dzejnieks wrote:
Krish90 wrote:
Janx wrote:jautājums, vai 5w40 eļļu var jaukt kopā ar 10w40?
Šķiet ka var, bet ja tev pašlaik ir tīrā sintētika, un tu gribi pieliet pussintētiku, tad nevar, var tikai sintētiku !
Bet, ja tev pašlaik ir pussintētika, tad var liet klāt gan sintētiku, gan pussintētiku ! :wink:

No kurienes šādas aplamības??? :shock: Nedrīkst jaukt nekādā gadijumā... :wink:
Vispirmām kārtām sintētiskajām bāzēm piemīt minerālajām bāzēm nesasniedzami viskozitātes indeksi. Viskozitātes indeksa vērtības optimizācija ļauj ievērojami paplašināt eļļas pielietojamības temperatūras diapazonu: zemās temperatūrās saglabājas nelielas eļļas viskozitātes vērtības, bet augstas temperatūras apstākļos šis parametrs mainās visai maz, (sintētiskajai/pussint.,minerāl.) ir dažādas temperatūras iedarbības!
Nu tas jau ir skaidrs ka viskozitaate atskiras, bet kaadaa sakaraa jaukt nevar? Protams ja tu pielej sintetikai mineraalo tad ellas ipashibas nebuus vairs kaa sinteetiskajai, bet deelj taa jau motors neizbeigsies. Var jaukt un nav ko stresot!

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 Jul 2009, 14:04
by rrrainis
Lambertino wrote:
dzejnieks wrote:
Martinss wrote:Euuu, kkad man te stāstijāt, bet piemirsu, kas par vainu bija gadījumā ja autiņš strādā uz 3 cilindriem auksts? Būtībā braucot raustās un vislaik viens cilindrs saka, ka negrib strādāt, tieku līdz ceļam, pirmo spiežu pilnu un tad kkā aiziet visi cilindri. :aiwa: Tur pie vainas varēja būt svečvadi, kas vēl? Silts parasti tādus sūdus netaisa. Un vai varētu būt kāds sakars ar degvielas filtru, kurš manuprāt nav mainīts 928375982375982357 gadus? :roll:
1 svečvadiem pretestības nav, vai pa mazu...
2 sveces sit uz masu...
3 aizdedze...
4 spiediena regilators...
5 lambdas zonde...
utt...
Mans domāt, ka sveces. Lambdas zonde gan ma ticams, viņa sāk savu darbību tikai ļoti uzsilstot, temperatūru neatceros, katrā gadijumā pabraucot tik mazu gabaliņu, tās īsti nesāk darboties. (vispār šaubos, ka sirņikam tādas ir :reeka: )

Izdari tā Martins - Piešķil autiņu un padarbini kādu brīdi (kamēr cilindri neiet), tad skrūvē ārā visas sveces un skaties kura no viņām ir slapja. Kad saproti kura tā ir, ieskrūvē viņu citā cilindrā un mēģini atkal padarbināt. Tad skrūvē tikai tās divas, kurām bija saistība ar šo dižķibeli. (to kura iepriekš negāja un to kuru ieliki slapjo sveci)
Vismaz lieki neiztērēsi naudu un problēmu varēsi atklāt ;)
Vēlviens masterdabrs ko vari izpildīt ir - pa tumsu atver kapotu un tad piešķil, skaties vai svečuvadi netaisa ziemassvētku eglīti 8) (šo ar laikaim jādara kad motors auksts, jo tad tev bij tā problēma).
šo var darīt arī ar siltu motoru, pēc pieredzes ;)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 Jul 2009, 14:12
by Lambertino
varēt jau var, bet izteiktākās problēmas viņam ir ar aukstu dzinuli, tamdēļ iesaku skatīties aukstam ;)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 Jul 2009, 15:35
by Martinss
Ziemassvētku eglītes nav, tas jau ir pārbaudīts, sveces izčekošu vēlāk. :aiwa:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 08 Jul 2009, 00:05
by dzejnieks
Lambertino wrote: Mans domāt, ka sveces. Lambdas zonde gan ma ticams, viņa sāk savu darbību tikai ļoti uzsilstot, temperatūru neatceros, katrā gadijumā pabraucot tik mazu gabaliņu, tās īsti nesāk darboties.
Vai jūs zinat ko šī attiecīgā detaļa (dod, dara, vai palīdz), kā jums labāk tīk, automašīnai????

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 08 Jul 2009, 00:09
by dzejnieks
screwy wrote:
dzejnieks wrote:
Krish90 wrote:
Janx wrote:jautājums, vai 5w40 eļļu var jaukt kopā ar 10w40?
Šķiet ka var, bet ja tev pašlaik ir tīrā sintētika, un tu gribi pieliet pussintētiku, tad nevar, var tikai sintētiku !
Bet, ja tev pašlaik ir pussintētika, tad var liet klāt gan sintētiku, gan pussintētiku ! :wink:

No kurienes šādas aplamības??? :shock: Nedrīkst jaukt nekādā gadijumā... :wink:
Vispirmām kārtām sintētiskajām bāzēm piemīt minerālajām bāzēm nesasniedzami viskozitātes indeksi. Viskozitātes indeksa vērtības optimizācija ļauj ievērojami paplašināt eļļas pielietojamības temperatūras diapazonu: zemās temperatūrās saglabājas nelielas eļļas viskozitātes vērtības, bet augstas temperatūras apstākļos šis parametrs mainās visai maz, (sintētiskajai/pussint.,minerāl.) ir dažādas temperatūras iedarbības!
Nu tas jau ir skaidrs ka viskozitaate atskiras, bet kaadaa sakaraa jaukt nevar? Protams ja tu pielej sintetikai mineraalo tad ellas ipashibas nebuus vairs kaa sinteetiskajai, bet deelj taa jau motors neizbeigsies. Var jaukt un nav ko stresot!
Var arī jaukt ''saulespuķeni'' klāt un nekas nenotiks...
Nevajag jaukt terninus Var,drīkst, IETEICAMS ...

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 08 Jul 2009, 08:13
by ParaTr00per
dzejnieks wrote:
screwy wrote:
dzejnieks wrote:No kurienes šādas aplamības??? :shock: Nedrīkst jaukt nekādā gadijumā... :wink:
Vispirmām kārtām sintētiskajām bāzēm piemīt minerālajām bāzēm nesasniedzami viskozitātes indeksi. Viskozitātes indeksa vērtības optimizācija ļauj ievērojami paplašināt eļļas pielietojamības temperatūras diapazonu: zemās temperatūrās saglabājas nelielas eļļas viskozitātes vērtības, bet augstas temperatūras apstākļos šis parametrs mainās visai maz, (sintētiskajai/pussint.,minerāl.) ir dažādas temperatūras iedarbības!
Nu tas jau ir skaidrs ka viskozitaate atskiras, bet kaadaa sakaraa jaukt nevar? Protams ja tu pielej sintetikai mineraalo tad ellas ipashibas nebuus vairs kaa sinteetiskajai, bet deelj taa jau motors neizbeigsies. Var jaukt un nav ko stresot!
Var arī jaukt ''saulespuķeni'' klāt un nekas nenotiks...
Nevajag jaukt terninus Var,drīkst, IETEICAMS ...
mnja... nu dzejnieks kas dzejnieks... :D vispirms nedriixt nekaadaa gadiijumaa un tad nau ieteicams :D un luudzu, neloci textus par viskozitaates indexa optimizaacijaam... :reeka:

vai vari paskaidrot, kaapeec izceltos kaads nenoveershams ljaunums, ja tu jauc sinteetikai klaat pussinteetiku? piemeeram pie 5w40 sinteetikas piejauc 10w40 pussinteetiku :)

btw, varu pachuksteet, ka tas, ko juus visi saucat par "sinteetiku" jau sen kaa vairs netiek pilniibaa sintezeeta, bet jaukta no naftas produktiem un attieciigi no "pussinteetikas" atshkjiras ljoooooti maz, galvenokaart ar cenu. :reeka:

veel, taa kaa vakar izceelaas neliela privaata diskusija par to, ko tad iisti noziimee tie "cipari aiz komata" uzraxtaa uz eljljas kanninjas, tad bish ieviesiishu arii te skaidriibu.
* cipars aiz "W" noraada eljljas viskozitaates pie 100C atbilstiibu kaadam diapazonam, t.i. cik liela aptuvenaa pretestiiba teceeshanai ir konkreetajai eljljai pie 100C. un jo lielaaks cipars, jo eljlja biezaaka pie 100C. pat vienas eljljas markas dazhaadu kanninju saturam reaalaa viskozitaate var atshkjirties nedaudz.
* cipars pirms "W" noraada eljljas viskozitaates pie 0C atbilstiibu kaadam diapazonam. jo lielaaks cipars, jo eljlja biezaaka pie 0C.
* pie kam, 20 pirms W un 20 peec W ir dazhaadas viskozitaates :) shajaa gadiijumaa tie ir tikai pienjemti skaitlji.
* sinteetika 0W40 un pussinteetika 10W40 darba apstaakljos buus pilniigi vienaadi skjidras eljljas. atshkjiriiba buus tikai zemaas temperatuuraas - 0W40 pie -30C buus tikpat bieza kaa 10W40 pie -20C.
* eljljas "labumu" noraada nevis shie cipari (atgaadinaashu, ka shie cipari ir tikai eljljas *shkjidruma* meers, nevis kvalitaates), bet gan tas, cik labi eljlja turaas, liip, veido pleevi uz metaala virsmaam. taapat nau nekaadas starpiibas, vai eljlja ir "mineraala" vai "sinteetiska", piemeeram F1 brauc ar mineraalajaam eljljaam (tiesa, ljoooooooooooti taalu no taam, ko tirgo benziintankos), jo taas labaak tur savus parametrus un tik strauji nemaina iipashiibas nolietojoties. :shura:


labi, man jaalien uz darbu, veelaak mosh veelkauko uzraxtiis... :)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 08 Jul 2009, 09:36
by iz
viņš ieskrienās, uzņem ātrumu un hujakš- kārtējais stienis neizglītotajai tautai.

labi, ka ir kāds kas izstāsta kautko jaunu priekš cilvēka parastā :yo:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 08 Jul 2009, 09:40
by Lambertino
dzejnieks wrote:
Lambertino wrote: Mans domāt, ka sveces. Lambdas zonde gan ma ticams, viņa sāk savu darbību tikai ļoti uzsilstot, temperatūru neatceros, katrā gadijumā pabraucot tik mazu gabaliņu, tās īsti nesāk darboties.
Vai jūs zinat ko šī attiecīgā detaļa (dod, dara, vai palīdz), kā jums labāk tīk, automašīnai????
Lambda zonde mēra skābekļa daudzumu atgāzēs kā arī temperatūru atgāzēs ko tālāk izmanto vadība. Varētu teikt, ka zonde ir parats devējs, bet dārgs :D
Ja šamā nestrādā, tad ir nelielas nepatikšas ar CO eksh TA, pie bunduļa ir ļoti patīkami atrasties toksikomāniem , degvielas patēriņš ceļās, motora darbība nevienmērīga un nepatīkama.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 08 Jul 2009, 10:16
by GirtzB
Troops labi nodeva :D
ja vajag vairāk info meklējiet misteru Ruu jeb Kolenvals :D tipa šeit un citur
http://www.ogresvestis.lv/news.php?newsid=9065" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 08 Jul 2009, 15:31
by Rihy
Man tāds jautājums - kā regulē blow off vārtu? Pasen atpakaļ Traubergi to izdarīja, bet nu atkal ir slikti. Slikti - izpūstais gaiss nav izteikts, bet tāds švakāks un saraustītāks. Pēc regulēšanas bija viss :cool: Atskrūvēju vaļā, tur tikai viena vienīga atspere :neka: Nav poņas, kas jādara :roll:
Ir vēl variants, ka nepūš tā vairs tāpēc, ka spiediens turbīnai ir mazāks. Bija 1.3 bar, bet tas ar veco T, tagad ir nedaudz zem 1a.
Varbūt kāds var kaut ko ietekt? :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 Jul 2009, 11:30
by MieziC
Man tāds jautājums - kādu aizmugurējo rumbas gultni jūs ieteiktu... jo iepriekšējais ko nopirku izvilka kādus 4 mēnešus

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 Jul 2009, 12:40
by EDX
Rihy wrote:Man tāds jautājums - kā regulē blow off vārtu? Pasen atpakaļ Traubergi to izdarīja, bet nu atkal ir slikti. Slikti - izpūstais gaiss nav izteikts, bet tāds švakāks un saraustītāks. Pēc regulēšanas bija viss :cool: Atskrūvēju vaļā, tur tikai viena vienīga atspere :neka: Nav poņas, kas jādara :roll:
Ir vēl variants, ka nepūš tā vairs tāpēc, ka spiediens turbīnai ir mazāks. Bija 1.3 bar, bet tas ar veco T, tagad ir nedaudz zem 1a.
Varbūt kāds var kaut ko ietekt? :roll:
Tur tik vienai skrūvei jābūt - sagrozi tā lai tukšgaitā galvenais neveras vaļā a tālāk jau skaties, ko šis tur dara :wink:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 10 Jul 2009, 10:02
by pilots
Man ir sada problema, meginashu saprotami pastastiit. Kad pabrauc kaadu laiku un pec tam noslape, pastav kaadu bridi un tad pa patraboku tosolu sita atpakalj, sakuma uzreiz pirma doma nedzesee ka vajag kkas motoru, bet temp nekad vairaak pa kkadi 100 (MAX) nebija uzkapusi, ar to itkaa tiku galaa radiatoriem releji bija apsubejushi, rezultata stradaja tikai 1 un lenajaa atrumaa, beigaas dabuju lai stradaa abi un abos atrumos. BET tas tosols joprojam kad apstajos tek araa :evil: temp. pirms noslapeshanas ir apm 90 (biku zem), bet kad pec 1min iesleedz aizdzedzi uzkapj nedaud, apmeram lidz 95 +-.

gari sanaaca, bet kaadam ir kadas idejas kaa tikt no taa sulojoshaa tosola valjaa?