Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 06 Jul 2009, 18:38
Man sirņikam bija tas pats. Nomainīju svečvadus, bet nekādu izmaiņu nebija. Kaut ko nedaudz panākt varēja ar aizdedzes regulēšanu, bet pašvaki. Sveces? :neka:
Āāā, pareizi sveces, jā, tas arī. Tu sev sveces toreiz mainīji arī? Jeb tikai svečvadus? Un svečvadi kkādi pacmit ls bija? Cik sveces ~ maksā?Rihy wrote:Man sirņikam bija tas pats. Nomainīju svečvadus, bet nekādu izmaiņu nebija. Kaut ko nedaudz panākt varēja ar aizdedzes regulēšanu, bet pašvaki. Sveces? :neka:
Krish90 wrote:Šķiet ka var, bet ja tev pašlaik ir tīrā sintētika, un tu gribi pieliet pussintētiku, tad nevar, var tikai sintētiku !Janx wrote:jautājums, vai 5w40 eļļu var jaukt kopā ar 10w40?
Bet, ja tev pašlaik ir pussintētika, tad var liet klāt gan sintētiku, gan pussintētiku !
1 svečvadiem pretestības nav, vai pa mazu...Martinss wrote:Euuu, kkad man te stāstijāt, bet piemirsu, kas par vainu bija gadījumā ja autiņš strādā uz 3 cilindriem auksts? Būtībā braucot raustās un vislaik viens cilindrs saka, ka negrib strādāt, tieku līdz ceļam, pirmo spiežu pilnu un tad kkā aiziet visi cilindri.Tur pie vainas varēja būt svečvadi, kas vēl? Silts parasti tādus sūdus netaisa. Un vai varētu būt kāds sakars ar degvielas filtru, kurš manuprāt nav mainīts 928375982375982357 gadus?
Mans domāt, ka sveces. Lambdas zonde gan ma ticams, viņa sāk savu darbību tikai ļoti uzsilstot, temperatūru neatceros, katrā gadijumā pabraucot tik mazu gabaliņu, tās īsti nesāk darboties. (vispār šaubos, ka sirņikam tādas irdzejnieks wrote:1 svečvadiem pretestības nav, vai pa mazu...Martinss wrote:Euuu, kkad man te stāstijāt, bet piemirsu, kas par vainu bija gadījumā ja autiņš strādā uz 3 cilindriem auksts? Būtībā braucot raustās un vislaik viens cilindrs saka, ka negrib strādāt, tieku līdz ceļam, pirmo spiežu pilnu un tad kkā aiziet visi cilindri.Tur pie vainas varēja būt svečvadi, kas vēl? Silts parasti tādus sūdus netaisa. Un vai varētu būt kāds sakars ar degvielas filtru, kurš manuprāt nav mainīts 928375982375982357 gadus?
2 sveces sit uz masu...
3 aizdedze...
4 spiediena regilators...
5 lambdas zonde...
utt...
Nu tas jau ir skaidrs ka viskozitaate atskiras, bet kaadaa sakaraa jaukt nevar? Protams ja tu pielej sintetikai mineraalo tad ellas ipashibas nebuus vairs kaa sinteetiskajai, bet deelj taa jau motors neizbeigsies. Var jaukt un nav ko stresot!dzejnieks wrote:Krish90 wrote:Šķiet ka var, bet ja tev pašlaik ir tīrā sintētika, un tu gribi pieliet pussintētiku, tad nevar, var tikai sintētiku !Janx wrote:jautājums, vai 5w40 eļļu var jaukt kopā ar 10w40?
Bet, ja tev pašlaik ir pussintētika, tad var liet klāt gan sintētiku, gan pussintētiku !
No kurienes šādas aplamības???Nedrīkst jaukt nekādā gadijumā...
![]()
Vispirmām kārtām sintētiskajām bāzēm piemīt minerālajām bāzēm nesasniedzami viskozitātes indeksi. Viskozitātes indeksa vērtības optimizācija ļauj ievērojami paplašināt eļļas pielietojamības temperatūras diapazonu: zemās temperatūrās saglabājas nelielas eļļas viskozitātes vērtības, bet augstas temperatūras apstākļos šis parametrs mainās visai maz, (sintētiskajai/pussint.,minerāl.) ir dažādas temperatūras iedarbības!
šo var darīt arī ar siltu motoru, pēc pieredzesLambertino wrote:Mans domāt, ka sveces. Lambdas zonde gan ma ticams, viņa sāk savu darbību tikai ļoti uzsilstot, temperatūru neatceros, katrā gadijumā pabraucot tik mazu gabaliņu, tās īsti nesāk darboties. (vispār šaubos, ka sirņikam tādas irdzejnieks wrote:1 svečvadiem pretestības nav, vai pa mazu...Martinss wrote:Euuu, kkad man te stāstijāt, bet piemirsu, kas par vainu bija gadījumā ja autiņš strādā uz 3 cilindriem auksts? Būtībā braucot raustās un vislaik viens cilindrs saka, ka negrib strādāt, tieku līdz ceļam, pirmo spiežu pilnu un tad kkā aiziet visi cilindri.Tur pie vainas varēja būt svečvadi, kas vēl? Silts parasti tādus sūdus netaisa. Un vai varētu būt kāds sakars ar degvielas filtru, kurš manuprāt nav mainīts 928375982375982357 gadus?
2 sveces sit uz masu...
3 aizdedze...
4 spiediena regilators...
5 lambdas zonde...
utt...)
Izdari tā Martins - Piešķil autiņu un padarbini kādu brīdi (kamēr cilindri neiet), tad skrūvē ārā visas sveces un skaties kura no viņām ir slapja. Kad saproti kura tā ir, ieskrūvē viņu citā cilindrā un mēģini atkal padarbināt. Tad skrūvē tikai tās divas, kurām bija saistība ar šo dižķibeli. (to kura iepriekš negāja un to kuru ieliki slapjo sveci)
Vismaz lieki neiztērēsi naudu un problēmu varēsi atklāt
Vēlviens masterdabrs ko vari izpildīt ir - pa tumsu atver kapotu un tad piešķil, skaties vai svečuvadi netaisa ziemassvētku eglīti(šo ar laikaim jādara kad motors auksts, jo tad tev bij tā problēma).
Vai jūs zinat ko šī attiecīgā detaļa (dod, dara, vai palīdz), kā jums labāk tīk, automašīnai????Lambertino wrote: Mans domāt, ka sveces. Lambdas zonde gan ma ticams, viņa sāk savu darbību tikai ļoti uzsilstot, temperatūru neatceros, katrā gadijumā pabraucot tik mazu gabaliņu, tās īsti nesāk darboties.
Var arī jaukt ''saulespuķeni'' klāt un nekas nenotiks...screwy wrote:Nu tas jau ir skaidrs ka viskozitaate atskiras, bet kaadaa sakaraa jaukt nevar? Protams ja tu pielej sintetikai mineraalo tad ellas ipashibas nebuus vairs kaa sinteetiskajai, bet deelj taa jau motors neizbeigsies. Var jaukt un nav ko stresot!dzejnieks wrote:Krish90 wrote:Šķiet ka var, bet ja tev pašlaik ir tīrā sintētika, un tu gribi pieliet pussintētiku, tad nevar, var tikai sintētiku !Janx wrote:jautājums, vai 5w40 eļļu var jaukt kopā ar 10w40?
Bet, ja tev pašlaik ir pussintētika, tad var liet klāt gan sintētiku, gan pussintētiku !
No kurienes šādas aplamības???Nedrīkst jaukt nekādā gadijumā...
![]()
Vispirmām kārtām sintētiskajām bāzēm piemīt minerālajām bāzēm nesasniedzami viskozitātes indeksi. Viskozitātes indeksa vērtības optimizācija ļauj ievērojami paplašināt eļļas pielietojamības temperatūras diapazonu: zemās temperatūrās saglabājas nelielas eļļas viskozitātes vērtības, bet augstas temperatūras apstākļos šis parametrs mainās visai maz, (sintētiskajai/pussint.,minerāl.) ir dažādas temperatūras iedarbības!
mnja... nu dzejnieks kas dzejnieks...dzejnieks wrote:Var arī jaukt ''saulespuķeni'' klāt un nekas nenotiks...screwy wrote:Nu tas jau ir skaidrs ka viskozitaate atskiras, bet kaadaa sakaraa jaukt nevar? Protams ja tu pielej sintetikai mineraalo tad ellas ipashibas nebuus vairs kaa sinteetiskajai, bet deelj taa jau motors neizbeigsies. Var jaukt un nav ko stresot!dzejnieks wrote:No kurienes šādas aplamības???Nedrīkst jaukt nekādā gadijumā...
![]()
Vispirmām kārtām sintētiskajām bāzēm piemīt minerālajām bāzēm nesasniedzami viskozitātes indeksi. Viskozitātes indeksa vērtības optimizācija ļauj ievērojami paplašināt eļļas pielietojamības temperatūras diapazonu: zemās temperatūrās saglabājas nelielas eļļas viskozitātes vērtības, bet augstas temperatūras apstākļos šis parametrs mainās visai maz, (sintētiskajai/pussint.,minerāl.) ir dažādas temperatūras iedarbības!
Nevajag jaukt terninus Var,drīkst, IETEICAMS ...
Lambda zonde mēra skābekļa daudzumu atgāzēs kā arī temperatūru atgāzēs ko tālāk izmanto vadība. Varētu teikt, ka zonde ir parats devējs, bet dārgsdzejnieks wrote:Vai jūs zinat ko šī attiecīgā detaļa (dod, dara, vai palīdz), kā jums labāk tīk, automašīnai????Lambertino wrote: Mans domāt, ka sveces. Lambdas zonde gan ma ticams, viņa sāk savu darbību tikai ļoti uzsilstot, temperatūru neatceros, katrā gadijumā pabraucot tik mazu gabaliņu, tās īsti nesāk darboties.
Tur tik vienai skrūvei jābūt - sagrozi tā lai tukšgaitā galvenais neveras vaļā a tālāk jau skaties, ko šis tur daraRihy wrote:Man tāds jautājums - kā regulē blow off vārtu? Pasen atpakaļ Traubergi to izdarīja, bet nu atkal ir slikti. Slikti - izpūstais gaiss nav izteikts, bet tāds švakāks un saraustītāks. Pēc regulēšanas bija vissAtskrūvēju vaļā, tur tikai viena vienīga atspere :neka: Nav poņas, kas jādara
Ir vēl variants, ka nepūš tā vairs tāpēc, ka spiediens turbīnai ir mazāks. Bija 1.3 bar, bet tas ar veco T, tagad ir nedaudz zem 1a.
Varbūt kāds var kaut ko ietekt?