Page 27 of 95
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 18 Jun 2009, 14:43
by kalnins
rrrainis wrote:omulis wrote:pacel uz pacēlāja un paklausies/ paskaties vai nav lufte.
Kas ir lufte? :neka:
labi ka tu veel neuzprasiiji kas ir paceelaajs!!!

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 18 Jun 2009, 14:49
by RiCh
rrrainis wrote:omulis wrote:pacel uz pacēlāja un paklausies/ paskaties vai nav lufte.
Kas ir lufte? :neka:
Brīvkustība laikam

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 18 Jun 2009, 19:57
by rrrainis
Jur4x wrote:rrrainis wrote:mpb wrote:rrrainis wrote:freimo wrote:
Ko tu sāki skrūvēt? :neka:
Gultni var +/- nodiagnosticēt arī neko neizjaucot / neskrūvējot

Riteņa gultni gribēju skrūvēt, bet nu tas arī viss.
Ehh skatos ka ir pa dārgo tad jau

pēc kā tu nospriedi, ka viņš nav vainīgs?
bremžu disks nekustas ja mēģina izkustināt (kā grūti pastāstīt, ķip katrā sānā ar rokām ieķeroties un vienu pusi uz iekšu virzot, otru uz āru)
Pameegini roku uzlikt uz atsperes un ar otru roku peec iespeejas aatraak griezt riteni.. ja ritenim griezoties jutiisi taadu kaa vibraaciju atsperee tad gultnis...
Veel ja uvari pameeginaat vienu roku augsaa otru apaksaa un taa pakustinaat ja buus briivkustiiba- tad arii iespeejams gultnis.
Taa kaa Tu raxtiji ka katra roka ssavaa pusee taa tu tikai kadu stuures pirkstu, stieni paarbaudiji..
pamēģināju, un ir vibrācija...
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 19 Jun 2009, 15:57
by caballo
varbut kads var atbildet ka atrisinat manu problemu ar preludi 3...benzina dačiks visu laiku rada ka bus baka bet reali tur tik daudz nav..ko man darit lai viss butu atkal kartibaa? paldies jau ieprieks

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Jun 2009, 09:55
by caballo
caballo wrote:varbut kads var atbildet ka atrisinat manu problemu ar preludi 3...benzina dačiks visu laiku rada ka bus baka bet reali tur tik daudz nav..ko man darit lai viss butu atkal kartibaa? paldies jau ieprieks


Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Jun 2009, 10:31
by Juzix
Nomaini benzīna dačiku

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 20 Jun 2009, 17:59
by DimanC
caballo wrote:varbut kads var atbildet ka atrisinat manu problemu ar preludi 3...benzina dačiks visu laiku rada ka bus baka bet reali tur tik daudz nav..ko man darit lai viss butu atkal kartibaa? paldies jau ieprieks

ja Tu tajā pašā Hondaklubā, kur iepostoji šo jautājumu vispirms, būtu nedaudz palasījis, būtu noskaidrojis divas lietas:
1) Hondām diezgan bieži pēc paneļa izjaukšanas/salikšanas, liekot atpakaļ bultiņas, gadās sačakarēt to mehānismu (salocīt asīti), tas jādara ļoti uzmanīgi. iespējams, ka Tev kāds umņiks to ir izveicis un diviem rādītājiem nomudrījies...
2) kā mēs šeit, pie datora sēžot, varam uzminēt kur Tev tur problēma?
Tehnikas sadaļā bija topiks par
]Honda servisa rokasgrāmatām. Tur arī bija rakstīts, kur var nokačāt manuāli.
Piemēram, šeit. nokačā, atzipo, sameklē sadaļu par elektroniku, un skaties, kas ir jāveic degvielas dačika troubleshootingam.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Jun 2009, 12:15
by arrrvis
Kāds varbūt var pastāstīt kā, lai noņem nost šofera durvīm apšuvumu
Auto: Mazda MPV 2003
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 30 Jun 2009, 11:25
by caballo
Melnais wrote:caballo wrote:caballo wrote:varbut kads var atbildet ka atrisinat manu problemu ar preludi 3...benzina dačiks visu laiku rada ka bus baka bet reali tur tik daudz nav..ko man darit lai viss butu atkal kartibaa? paldies jau ieprieks


bākā dačiku nomaini!

ka tam dachikam vislabak tikt klat?un kur tieshi baka vinsh atrodas? paldies.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 01 Jul 2009, 09:07
by laurisko
arrrvis wrote:Kāds varbūt var pastāstīt kā, lai noņem nost šofera durvīm apšuvumu
Auto: Mazda MPV 2003
Ručkā noteikti ir skrūves! un varbūt vēl kāda kautkur noslēpta a pārējais uz klipšiem!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 01 Jul 2009, 09:47
by DimanC
caballo wrote:Melnais wrote:caballo wrote:caballo wrote:varbut kads var atbildet ka atrisinat manu problemu ar preludi 3...benzina dačiks visu laiku rada ka bus baka bet reali tur tik daudz nav..ko man darit lai viss butu atkal kartibaa? paldies jau ieprieks


bākā dačiku nomaini!

ka tam dachikam vislabak tikt klat?un kur tieshi baka vinsh atrodas? paldies.
Tu esi kaut kāds garīgais invalīds vai kā?

es taču Tev skaidri un gaiši uzrakstīju, kurā vietā var manuāli nokačāt. TUR VISS IR RAKSTĪTS.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 03 Jul 2009, 21:38
by Elviss
Ceru ka kads man palidzes, tatad passlaik man ir diski R17 un J7,5 uz kuram ir virsu riepas ar saddiem parametriem - 235/55/r17 un jautajums vai uz siem diskiem var likt virsu riepas ar sadiem parametriem - 225/45/r17?
Paldies!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 03 Jul 2009, 23:01
by Janx
jautājums, vai 5w40 eļļu var jaukt kopā ar 10w40?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 03 Jul 2009, 23:11
by Janx
Krish90 wrote:Janx wrote:jautājums, vai 5w40 eļļu var jaukt kopā ar 10w40?
Šķiet ka var, bet ja tev pašlaik ir tīrā sintētika, un tu gribi pieliet pussintētiku, tad nevar, var tikai sintētiku !
Bet, ja tev pašlaik ir pussintētika, tad var liet klāt gan sintētiku, gan pussintētiku !

pašlaik iekšā stāv 5W40.. skaidrs, tātad labāk nejaukt..
Paldies!

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 03 Jul 2009, 23:26
by Elviss
Krish90 wrote:Elviss wrote:Ceru ka kads man palidzes, tatad passlaik man ir diski R17 un J7,5 uz kuram ir virsu riepas ar saddiem parametriem - 235/55/r17 un jautajums vai uz siem diskiem var likt virsu riepas ar sadiem parametriem - 225/45/r17?
Paldies!
Bez problēmām !
Man uz R16 J7,5 ir virsū 205/45 R16 ... ir mazliet pa šauru, prasītos jau 215/40 R16, bet braukt var !
Muterītei piektajam golfam uz orģināliem R17 J7,5 no rūpnīcas nāca 225/45 R17 !

Liels paldies!

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 04 Jul 2009, 00:45
by ParaTr00per
Krish90 wrote:Janx wrote:jautājums, vai 5w40 eļļu var jaukt kopā ar 10w40?
Šķiet ka var, bet ja tev pašlaik ir tīrā sintētika, un tu gribi pieliet pussintētiku, tad nevar, var tikai sintētiku !
Bet, ja tev pašlaik ir pussintētika, tad var liet klāt gan sintētiku, gan pussintētiku !

varbuut paskaidrosi, kaapeec teu taa liekas, ka pie sinteetikas noteikti nevar pussinteetiku liet?
lai gan razhotaaji censhas razhot eljljas taa, lai pielejot jebkaadu citu eljlju klaat "kunkuljos nesarauj", meedz buut ljoti retas reizes, kad (neatkariigi no pielietaas eljljas baazes) pielietaa eljlja konfliktee ar motoraa esosho. a taa var jaukt sinteetiku/pussinteetiku/mineraalo jebkaadaas atteiciibaas...
par ieteicamajiem riepu / disku savstarpeejiem izmeeriem:
http://www.pneus-online.co.uk/equivalen ... dvice.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 06 Jul 2009, 17:55
by oķis
Tātad, šodien izdzinu mašīnu ārā no pagalma, taisijos likt atpakaļgaitā nevarēju ielikt, nav jau pirmā reize ka tā, nospiežu sajūgu velreiz, lieku un atkal nekā, mēģinu ielikt pirmajā un arī nevar, meģinu jebkuru citu ātrumu un nevar. Noslāpēju mašīnu, lieku ātrumā un ieliekas, izņemu ārā, iedarbinu mašīnu un atkal nevar.. Tam visam plusā vēl kad mēģina ielikt ātrumā ir tāda takā sīcoša skaņa un vēl velk tajā brīdi mašīnu biški uz priekšu, tas pats ar atpakaļgaitu. Tad vēl dažu brīdi ka ieliekas, sāk viss motors kratīties. Sajūgs spiežas takā visu laiku ir spiedies. Palasiju diskusijas kur ir līdzīgas problēmas aprunātas, tad varētu būt kulise vai izspiedējgultnis vainīgs? Eļļas līmenis uz maximālā. Vēl arī slodzē otrajā liekas ar krakšči.. Varbūt vieglāk ir meklēt vienkārši citu kārbu?

Mašīna 90. gada accord ar F20A4 motoru.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 06 Jul 2009, 18:08
by Lambertino
UN kas ir ja ieliec ātrumā, nospied sajūgu un tad šķil?
Visa vaina droši, ka ir sajūga mehānismā -
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 06 Jul 2009, 18:17
by oķis
Ā vēl aizmirsu piebilst, tad kā jau minēju ka noslāpētam var ielikt ātrumā, iedarbināju un izbraucu mazu līkumiņu un braucošam varēja ielikt ātrumos, problēmas atkal sākās, kad bij jāliek atpakļgaitā!
p.s tikko biju izgājis velreiz pamēģināt, nerūcošam ieliku ātrumā iedarbināju un mašīnu sāka vilkt uz priekšu!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 06 Jul 2009, 18:34
by Martinss
Euuu, kkad man te stāstijāt, bet piemirsu, kas par vainu bija gadījumā ja autiņš strādā uz 3 cilindriem auksts? Būtībā braucot raustās un vislaik viens cilindrs saka, ka negrib strādāt, tieku līdz ceļam, pirmo spiežu pilnu un tad kkā aiziet visi cilindri.

Tur pie vainas varēja būt svečvadi, kas vēl? Silts parasti tādus sūdus netaisa. Un vai varētu būt kāds sakars ar degvielas filtru, kurš manuprāt nav mainīts 928375982375982357 gadus?
