Page 26 of 95
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jun 2009, 13:09
by freimo
roliss wrote:Kur var uzjaukt peec tonja un iepildiit baloninjaa? Tas kraasu veikalinjsh, kas uz melnsila/kristapa stuura, cik noprotu sleegts, tas kas uz vieniibas gatves arii laikam.. :neka:
Ir varianti? Depo nevar iepildiit baloninjos?
Veikals vienības gatvē strādā!!!

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jun 2009, 19:35
by rrrainis
Kā jau daži bija dzirdējuši tad man bij beigts priekšējais riteņa gultnis, nu lūk šodien sāku skrūvēt un izrādas ka tā tomēr nav tā vaina... laikam beigts ir motora gultnis, a.k.a kārbas un pusass gultnis. Interesē cik maksā jauns un cik maksā to visu sataisīt servisā un cik laiks ir vajadzīgs lai to nomainītu.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jun 2009, 19:43
by Alien
rrrainis wrote:Kā jau daži bija dzirdējuši tad man bij beigts priekšējais riteņa gultnis, nu lūk šodien sāku skrūvēt un izrādas ka tā tomēr nav tā vaina... laikam beigts ir motora gultnis, a.k.a kārbas un pusass gultnis. Interesē cik maksā jauns un cik maksā to visu sataisīt servisā un cik laiks ir vajadzīgs lai to nomainītu.
smaržo pēc kārbas noņemšanas un izjaukšanas
cipari sākas no 100 uz augšu
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jun 2009, 21:19
by freimo
rrrainis wrote:Kā jau daži bija dzirdējuši tad man bij beigts priekšējais riteņa gultnis, nu lūk šodien sāku skrūvēt un izrādas ka tā tomēr nav tā vaina... laikam beigts ir motora gultnis, a.k.a kārbas un pusass gultnis. Interesē cik maksā jauns un cik maksā to visu sataisīt servisā un cik laiks ir vajadzīgs lai to nomainītu.
Ko tu sāki skrūvēt? :neka:
Gultni var +/- nodiagnosticēt arī neko neizjaucot / neskrūvējot

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jun 2009, 21:20
by karlisbe
freimo wrote:rrrainis wrote:Kā jau daži bija dzirdējuši tad man bij beigts priekšējais riteņa gultnis, nu lūk šodien sāku skrūvēt un izrādas ka tā tomēr nav tā vaina... laikam beigts ir motora gultnis, a.k.a kārbas un pusass gultnis. Interesē cik maksā jauns un cik maksā to visu sataisīt servisā un cik laiks ir vajadzīgs lai to nomainītu.
Ko tu sāki skrūvēt? :neka:
Gultni var +/- nodiagnosticēt arī neko neizjaucot / neskrūvējot

+1 un ne vienmēr gaudojošam gultnim būs baigā lufte
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jun 2009, 21:27
by rrrainis
freimo wrote:rrrainis wrote:Kā jau daži bija dzirdējuši tad man bij beigts priekšējais riteņa gultnis, nu lūk šodien sāku skrūvēt un izrādas ka tā tomēr nav tā vaina... laikam beigts ir motora gultnis, a.k.a kārbas un pusass gultnis. Interesē cik maksā jauns un cik maksā to visu sataisīt servisā un cik laiks ir vajadzīgs lai to nomainītu.
Ko tu sāki skrūvēt? :neka:
Gultni var +/- nodiagnosticēt arī neko neizjaucot / neskrūvējot

Riteņa gultni gribēju skrūvēt, bet nu tas arī viss.
Ehh skatos ka ir pa dārgo tad jau

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jun 2009, 21:28
by karlisbe
rrrainis wrote:freimo wrote:rrrainis wrote:Kā jau daži bija dzirdējuši tad man bij beigts priekšējais riteņa gultnis, nu lūk šodien sāku skrūvēt un izrādas ka tā tomēr nav tā vaina... laikam beigts ir motora gultnis, a.k.a kārbas un pusass gultnis. Interesē cik maksā jauns un cik maksā to visu sataisīt servisā un cik laiks ir vajadzīgs lai to nomainītu.
Ko tu sāki skrūvēt? :neka:
Gultni var +/- nodiagnosticēt arī neko neizjaucot / neskrūvējot

Riteņa gultni gribēju skrūvēt, bet nu tas arī viss.
Ehh skatos ka ir pa dārgo tad jau

pēc kā tu nospriedi, ka viņš nav vainīgs?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jun 2009, 21:31
by rrrainis
mpb wrote:rrrainis wrote:freimo wrote:rrrainis wrote:Kā jau daži bija dzirdējuši tad man bij beigts priekšējais riteņa gultnis, nu lūk šodien sāku skrūvēt un izrādas ka tā tomēr nav tā vaina... laikam beigts ir motora gultnis, a.k.a kārbas un pusass gultnis. Interesē cik maksā jauns un cik maksā to visu sataisīt servisā un cik laiks ir vajadzīgs lai to nomainītu.
Ko tu sāki skrūvēt? :neka:
Gultni var +/- nodiagnosticēt arī neko neizjaucot / neskrūvējot

Riteņa gultni gribēju skrūvēt, bet nu tas arī viss.
Ehh skatos ka ir pa dārgo tad jau

pēc kā tu nospriedi, ka viņš nav vainīgs?
bremžu disks nekustas ja mēģina izkustināt (kā grūti pastāstīt, ķip katrā sānā ar rokām ieķeroties un vienu pusi uz iekšu virzot, otru uz āru)
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jun 2009, 21:35
by riibeklis
manuprat ta nav metode lai parbauditu gultni.
Vaig pacelt augsha (uz blukjiem vai pacelaja) iedarbinat + ielikt roba un tad klausities ir vai nav

vai ari ar roku pagriezt ratu

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jun 2009, 21:39
by Alien
interesanta metode, bet tāpat neko nesapratu
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jun 2009, 21:54
by baggy
Nu ja gultnis ir kapec tad pagriežot ratu to var just.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jun 2009, 22:02
by karlisbe
baggy wrote:Nu ja gultnis ir kapec tad pagriežot ratu to var just.

arī tad, ja cilvēks pirmo reizi ratu noņem?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jun 2009, 22:34
by Val
tad jābrauc uz servisu, ja māk atvērt šofera durvis

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jun 2009, 22:36
by Juris_V
rrrainis wrote:mpb wrote:rrrainis wrote:freimo wrote:rrrainis wrote:Kā jau daži bija dzirdējuši tad man bij beigts priekšējais riteņa gultnis, nu lūk šodien sāku skrūvēt un izrādas ka tā tomēr nav tā vaina... laikam beigts ir motora gultnis, a.k.a kārbas un pusass gultnis. Interesē cik maksā jauns un cik maksā to visu sataisīt servisā un cik laiks ir vajadzīgs lai to nomainītu.
Ko tu sāki skrūvēt? :neka:
Gultni var +/- nodiagnosticēt arī neko neizjaucot / neskrūvējot

Riteņa gultni gribēju skrūvēt, bet nu tas arī viss.
Ehh skatos ka ir pa dārgo tad jau

pēc kā tu nospriedi, ka viņš nav vainīgs?
bremžu disks nekustas ja mēģina izkustināt (kā grūti pastāstīt, ķip katrā sānā ar rokām ieķeroties un vienu pusi uz iekšu virzot, otru uz āru)
Pameegini roku uzlikt uz atsperes un ar otru roku peec iespeejas aatraak griezt riteni.. ja ritenim griezoties jutiisi taadu kaa vibraaciju atsperee tad gultnis...
Veel ja uvari pameeginaat vienu roku augsaa otru apaksaa un taa pakustinaat ja buus briivkustiiba- tad arii iespeejams gultnis.
Taa kaa Tu raxtiji ka katra roka ssavaa pusee taa tu tikai kadu stuures pirkstu, stieni paarbaudiji..
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 17 Jun 2009, 09:13
by Lambertino
baigā zamaročka Jums te...
Ja gaudo gultnis, tad skaņa pazūd ja gultni atslogo. T.i tā - brauc taisni, dzirdi, ka gaudo, pagriez stūri pa labi (atslogojas labā puse) ja skaņa nepazūd, tad pa kreisi (atslogo kreiso riteni)
Tad vēl atlicis konstatēt priekša vai aizmugure. To arī uz ausi klausās, bet jābūt uzmanīgam jo dažreiz šīs skaņas var būt maldīgas akustikas dēļ, bet pārsvarā jau var pateikt priekša vai aizmugure.
Un par to kārbas gultni - viņš nepārstātu gaudot griežot stūri un atslogojot kādu no pusēm!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 17 Jun 2009, 12:37
by rrrainis
Tātad ar rokām nav nekāda jēga neko baudīt, jāmaina tas riteņa gultnis vien nost ir...
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 17 Jun 2009, 13:10
by freimo
Tad ir gultnis vai nav pie vainas?
Vispirms labāk pārliecinies!!!

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 17 Jun 2009, 13:27
by DeeCee
nu man ziemas blekjiniekos ir izdauziits robs kas sameeraa preciizi imitee gultnja skanju, taakaa pasties vai disku neesi kkur uzsitis
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 18 Jun 2009, 11:23
by omulis
pacel uz pacēlāja un paklausies/ paskaties vai nav lufte.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 18 Jun 2009, 14:28
by rrrainis
omulis wrote:pacel uz pacēlāja un paklausies/ paskaties vai nav lufte.
Kas ir lufte? :neka: