bet tie visi ir krietni lielāki, cik zinu.Laapsta wrote:konkurenti tak pashsaprotami, xc90, x5, mosh touareg utt

Konkurence ir kaut kādi Freelanderi, RAv4 utml
Moderator: Bastard
nez, ML peec izmeeriem liekas taads pats..ttd wrote:bet tie visi ir krietni lielāki, cik zinu.Laapsta wrote:konkurenti tak pashsaprotami, xc90, x5, mosh touareg utt![]()
Konkurence ir kaut kādi Freelanderi, RAv4 utml
ML ir J segmenta/klasesLaapsta wrote:nez, ML peec izmeeriem liekas taads pats..ttd wrote:bet tie visi ir krietni lielāki, cik zinu.Laapsta wrote:konkurenti tak pashsaprotami, xc90, x5, mosh touareg utt![]()
Konkurence ir kaut kādi Freelanderi, RAv4 utml
plus naakamais ir GL un tas nu gan ir daudz lielaaks par x5, xc90 utt
ķipa x5 un xc90 ir ūberlaba manta?Melnais wrote:Ok, XC90, X5... tagad salidzinam sos ML mersus ar tiem ieprieksminetajiem. Un tad padomajam, kapec tik leti.
P.S. Laba manta letu naudu nemaksa.
Huh. DPF filtrs? Sprauslas?Rihy wrote:Lietojām divus Vw touareg. Pirmo no 0-150k km un facelift no 0-300k km. Ļoti labs auto, īpaši FL. Neplīst, tik taisi regulārās apkopes pie dīlera vai kādā Vw servisā (Mūsa auto), un viss bija labi. Ko nozīmē 3.0tdi švaks? Ļoti normāls un pilnībā pietiekams, pat nečojām. Bet laikam jau tam auto ļoti atkarīgs kā lieto un kā apkopj. Katrā ziņā iesaku, nekādu ārpuskārtas remontu nebija.
nu tev jau vajadzētu atpazīt 400+k km auto no tādiem ko Rihy minēja. UN galu galā tie auto brauc dažādos režīmos, takā DPF ilgi iet.ttd wrote:Huh. DPF filtrs? Sprauslas?Rihy wrote:Lietojām divus Vw touareg. Pirmo no 0-150k km un facelift no 0-300k km. Ļoti labs auto, īpaši FL. Neplīst, tik taisi regulārās apkopes pie dīlera vai kādā Vw servisā (Mūsa auto), un viss bija labi. Ko nozīmē 3.0tdi švaks? Ļoti normāls un pilnībā pietiekams, pat nečojām. Bet laikam jau tam auto ļoti atkarīgs kā lieto un kā apkopj. Katrā ziņā iesaku, nekādu ārpuskārtas remontu nebija.Pats esmu daudziem v6 touregiem sprauslas rāvis ārā un pārbaudijis. Bieži redz kvēpošus tauregus.
![]()
Bet nu spriest daudz nevaru, jo procentuāli nemaz tik daudz viņu nav bijis.
ja Subaru īpašnieks saka, ka iet pietiekami, tā tad pietiekami!Rihy wrote:Lietojām divus Vw touareg. Pirmo no 0-150k km un facelift no 0-300k km. Ļoti labs auto, īpaši FL. Neplīst, tik taisi regulārās apkopes pie dīlera vai kādā Vw servisā (Mūsa auto), un viss bija labi. Ko nozīmē 3.0tdi švaks? Ļoti normāls un pilnībā pietiekams, pat nečojām. Bet laikam jau tam auto ļoti atkarīgs kā lieto un kā apkopj. Katrā ziņā iesaku, nekādu ārpuskārtas remontu nebija.
Bet nevajadzetu aizmirst, ka tik ilgi iet tie, kurus kopj. Uzturesana nebut nav leta.*Sicram wrote:nu tev jau vajadzētu atpazīt 400+k km auto no tādiem ko Rihy minēja. UN galu galā tie auto brauc dažādos režīmos, takā DPF ilgi iet.ttd wrote:Huh. DPF filtrs? Sprauslas?Rihy wrote:Lietojām divus Vw touareg. Pirmo no 0-150k km un facelift no 0-300k km. Ļoti labs auto, īpaši FL. Neplīst, tik taisi regulārās apkopes pie dīlera vai kādā Vw servisā (Mūsa auto), un viss bija labi. Ko nozīmē 3.0tdi švaks? Ļoti normāls un pilnībā pietiekams, pat nečojām. Bet laikam jau tam auto ļoti atkarīgs kā lieto un kā apkopj. Katrā ziņā iesaku, nekādu ārpuskārtas remontu nebija.Pats esmu daudziem v6 touregiem sprauslas rāvis ārā un pārbaudijis. Bieži redz kvēpošus tauregus.
![]()
Bet nu spriest daudz nevaru, jo procentuāli nemaz tik daudz viņu nav bijis.