Page 22 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 23 Apr 2012, 13:44
by Juzix
Braucot, izņem no ātruma, atlaid sajūgu, uzgāzē līdz ~2k apgriezienu, izspied sajūgu un liec nākamajā pārnesumā. Ja šitas palīdz, tad beigti sinhronizātori.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 26 Apr 2012, 21:25
by Ch.
HELP

Situācija:
Ir jauns amītis ar īso štoku un ir sēdināta atspere ar diezgan lielu sēdinājumu (-70...-80mm). Saliekot visu kopā, mašīna praktiski sēž uz atboiņika (standarta).

Jautājums:
Vai var atboiņiku saīsināt par kādiem 2-3cm?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 26 Apr 2012, 22:57
by dnb623
VAR

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 28 Apr 2012, 15:41
by Juris_V
Parādijusies nopietnāka probēlma... 2.2 20VT (Raudi) brīvgaitā uzgāzējot var dabūr pozitīvu virsspiedienu +0.5bar mierīgi.
Varētu būt saistīts ar to ka ieplūdē aiz droseles kkur neblīvums? Vnk brīvgaitā spiediens aiz droseles vien -0.2...-0.3 bar, kaut vajadzētu būt -0.6..-0.7

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 28 Apr 2012, 16:29
by Fretka
Ch. wrote:HELP

Situācija:
Ir jauns amītis ar īso štoku un ir sēdināta atspere ar diezgan lielu sēdinājumu (-70...-80mm). Saliekot visu kopā, mašīna praktiski sēž uz atboiņika (standarta).

Jautājums:
Vai var atboiņiku saīsināt par kādiem 2-3cm?
Pats savējam arī apgraizīju un viss it kā normāli :cool:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 28 Apr 2012, 19:26
by rrrainis
Ir problēma ar manu Astru, liekot otrajā robā ir krakšķis un tad tikai ieliekas, uzgāzējot un tad liekot robā itkā viss ok, viss sāk norādīt uz sinhronizātoriem. Skatos kur pirkt, bet nekur nav, skatos arī kārbas ja nu kas, bet nu ar viņām ar ir kā ir, tad nu jautājums, vai es vsp kkur savai kārbai varu dabūt to sinhronizātorus vai man jāmaina būs kārba kad vsp izbeigsies? Un ja mainu kārbu vai varu kādu citu likt nevis original un kādu tad varētu likt?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 28 Apr 2012, 19:45
by Juris_V
rrrainis wrote:Ir problēma ar manu Astru, liekot otrajā robā ir krakšķis un tad tikai ieliekas, uzgāzējot un tad liekot robā itkā viss ok, viss sāk norādīt uz sinhronizātoriem. Skatos kur pirkt, bet nekur nav, skatos arī kārbas ja nu kas, bet nu ar viņām ar ir kā ir, tad nu jautājums, vai es vsp kkur savai kārbai varu dabūt to sinhronizātorus vai man jāmaina būs kārba kad vsp izbeigsies? Un ja mainu kārbu vai varu kādu citu likt nevis original un kādu tad varētu likt?
Iesaku uz vietas pie rezerves daļu tirgotājiem aizbraukt un painteresēties. Ja nav vai ja kosmiskas cenas - Saulriešos ir opel šrots. Domāju tur varētu atrast visu nepieciešamo.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 28 Apr 2012, 22:14
by anjey
Jur4x wrote:Parādijusies nopietnāka probēlma... 2.2 20VT (Raudi) brīvgaitā uzgāzējot var dabūr pozitīvu virsspiedienu +0.5bar mierīgi.
Varētu būt saistīts ar to ka ieplūdē aiz droseles kkur neblīvums? Vnk brīvgaitā spiediens aiz droseles vien -0.2...-0.3 bar, kaut vajadzētu būt -0.6..-0.7
nu ko tev tur daudz domāt variantu nav daudz:

1) sajauci nedaudz mērvienības, ja TGtāā absolūts P ir 0.3 Bar ,=,kas nozīmē retinājumu 0.7 bar apmērā ,tad viss kārtībā
2) gaisa piesūkšana aiz droseles pats teici
3) sadilis motors

un kāpēc tu domā ka TGtāā nevar dabūt virsspiedienu (šeit vietā jautājums: kurā vietā mēri?)

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 28 Apr 2012, 23:14
by Kaross
Anjey. man liekas, ka Tu ko jauc. Neticu, ka Jur4x kaut kādā mistiskā veidā ieguvis absolūtā spiediena mērītāju. 99,5% visi tie turbo, boost u.t.t. gauges ir relatīvā spiediena mērītāji.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Apr 2012, 09:31
by Juris_V
Anjey -> viss tiek mērīts tehniskajās mērvienībās.
-1bar~ -1(tehn atm) ~ 0 (atm)
0bar ~ 0 (tehn atm) ~ 1 (atm)

Motoram izdilums minimāls - cilindriem vēl bij honējums redzams. Nobraukti 5t km. Šaubos ka pa šo laiku tā izdila.
Principā brīvgaitā vairāk par 0bar nevajadzētu dabūt. Tiek mētīts aiz droseles.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Apr 2012, 11:08
by anjey
atklāti sakot man galvā nestāv 20 VT motora ieplūdes shēma ar visām vakuma šļaukām, bet ja pieņem, ka arī visādas sadales fāzes arī ir pareizas ,jo pēkšņi tās nemēdz mainīties, tad gan jau gaisa piesūkšana ,ko tur daudz filozofēt, vai nu klausies kur šņāc , vai arī vari paņemt Carb cleaner un pūst( par kādu vietu par ko tev ir aizdomas) , ja dzirdēsi izmaiņas motora darbībā---> gaisu piesūc zem droseles ,neko gudrāku laikam nevaru izdomāt

nu takš pats esi izglītots cilvēks ,ko ta čakarēties ?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Apr 2012, 15:50
by Juris_V
Izglītots bet visu zināt nevar... Ja godīgi sadales fāzes arī ir viena no aizdomām.. Bet to jau vairāk nākošajā weekendā paskatīšos...

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 May 2012, 12:09
by arrrvis
No kura gala varētu sākt meklēt problēmu :?: :idea:
Ieslēdzot tuvās gaismas, iedegas nevis gaismas, bet loga tīrītājs sāk darboties.Gaismas deg ļoti blāvi.
Loga tīrītāja kloķis nedarbojas. Darbojas tikai tā pozīcija kad pavelk uz sevi.
Ieslēdzot avārijas gaismu, loga tīrītājs raustas avareikas ritmā. Arī ar centrālo atslēgu atslēdzot mašīnu noraustas loga tīrītājs. Vēl arī panelī visu laiku deg tālās gaismas lampiņa, kaut arī pašas gaismas nedeg. :emo: :emo: :emo:

Elektriskie logi, spoguļu un klimats strādā.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 May 2012, 12:20
by Janx
Minu tikai, bet izklausās, ka tev tur iet uz īso, sāc ar vadu un slēdžu apskatīšanu, kas ir ap stūri.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 May 2012, 16:04
by arrrvis
arrrvis wrote:No kura gala varētu sākt meklēt problēmu :?: :idea:
Ieslēdzot tuvās gaismas, iedegas nevis gaismas, bet loga tīrītājs sāk darboties.Gaismas deg ļoti blāvi.
Loga tīrītāja kloķis nedarbojas. Darbojas tikai tā pozīcija kad pavelk uz sevi.
Ieslēdzot avārijas gaismu, loga tīrītājs raustas avareikas ritmā. Arī ar centrālo atslēgu atslēdzot mašīnu noraustas loga tīrītājs. Vēl arī panelī visu laiku deg tālās gaismas lampiņa, kaut arī pašas gaismas nedeg. :emo: :emo: :emo:

Elektriskie logi, spoguļu un klimats strādā.

Problēma tika atrisināta notīrot masas vadus, kas atrodas zem akumulatora plaukta :cool:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 02 May 2012, 10:39
by agnismk
Tiku pie FIAT TIPO un gribu uzinat vinam motora tilpumu. Motors ir 1.4/1.6 monošprice. Ar ko atšķirās 1.4 no 1.6? Motoram ir 8V.
Ir geigts suknis un cik skatijos tad katram savs. Vai Monospricei deres no jebkā?
Paldies.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 02 May 2012, 11:06
by Briedis
agnismk wrote:Tiku pie FIAT TIPO un gribu uzinat vinam motora tilpumu. Motors ir 1.4/1.6 monošprice. Ar ko atšķirās 1.4 no 1.6? Motoram ir 8V.
Ir geigts suknis un cik skatijos tad katram savs. Vai Monospricei deres no jebkā?
Paldies.
Atšķiras ar tilpumu :D

Use Google -
Atver interneta veikalu http://igrosauto.lv, atrodi udenssūkni un nospied "saderība". Man izmet visus 1.4 un 1.6 autiņus. Vajadzētu derēt.

Bet vislabak būtu atrast kodu uz dzinēja.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 02 May 2012, 11:24
by agnismk
Paldies. Der no kadam 30 mašīnam. :reeka:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 02 May 2012, 21:08
by krists22
Varbūt kāds ir saskāries ar šo aparātu un var pastāstīt kautko sīkāk?


http://www.ss.lv/msg/lv/construction/to ... cbikj.html

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 06 May 2012, 18:09
by Juzix
Pārvietots!
marchello89 wrote:Sveiks....
Es jauniņais... :D
Manam e34 ir neliela problēma...tātad atbraucu mājās, tad viss panelis strādāja(tb spidometrs, tahometrs, bendzīna un temperatūras dačiks), no rīta, kad iedarbināju, tad panelis nestrādāja, tikai mirgo panelis... :o Kas varētu būt pa problēmu? Man aizdomas ir ka pats spidometra panelītis jāmaina...:o Varbūt kāds ir saskāries ar to? :o