Page 21 of 95
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 28 Apr 2009, 23:38
by kalnins
laikam jaa! liidz ni 1.6liidz 2.0 ir mazais reduktors un lielaakiem ir lielais!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 May 2009, 13:47
by jūdass
Kāds ir skrūvju attālums 1999. gada opel vectra (b laikam skaitās) 2.0 DTI un ar kādiem ET diski derētu?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 May 2009, 14:18
by Martinss
jūdass wrote:Kāds ir skrūvju attālums 1999. gada opel vectra (b laikam skaitās) 2.0 DTI un ar kādiem ET diski derētu?
Vienreiz un pa visiem laikiem, šito vajadzētu iebāzt pie noderīgiem linkiem.
http://www.carlsalter.com/wheel_fitments.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 May 2009, 14:40
by Salsais
Martinss wrote:jūdass wrote:Kāds ir skrūvju attālums 1999. gada opel vectra (b laikam skaitās) 2.0 DTI un ar kādiem ET diski derētu?
Vienreiz un pa visiem laikiem, šito vajadzētu iebāzt pie noderīgiem linkiem.
http://www.carlsalter.com/wheel_fitments.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tur nav pareizi ne probei, ne focusam

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 May 2009, 14:55
by Martinss
Sirņikam gan pareizi un opipeļiem ar tur pareizi.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 06 May 2009, 22:53
by kalnins
Jautaajums speciaalistiem!!! kaads ir saskaaries ar bilstein amartizaatoru remontu?? ja vajadziigs koiļus saremonteet, tas maz ir iespeejams! vaina taada ka iztecējusi eļļa!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 07 May 2009, 11:42
by omulis
uzsit pm paratruuperam

viņam vajadzētu zināt

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 07 May 2009, 14:05
by kalnins
vairs jau nav aktuaali! liķšu viņos kapsulveidiigus amjus no kaada audi vai golfa!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 07 May 2009, 14:51
by ParaTr00per
kalnins wrote:vairs jau nav aktuaali! liķšu viņos kapsulveidiigus amjus no kaada audi vai golfa!
nu... tur ir varianti:
1) stoika ir jaucama (amja kapsula atsevishkji). iznjemam kapsulu, ieliekam taadu pashu iekshaak, aiztaisam un ennaa
2) stoika nau jaucama (amja kapsula ir stoikas dalja). atdodam kompetentaa servisaa, lai izjauc un piemeklee amja kapsulu, ieliek to kapsulu un atdot teu stoiku. pasham nevajag tur neko zaagjeet/viileet/urbt. ja tas amis nau pilniigi tukshs (nevis teu liekas, ka tukshs, bet tieshaam tukshs) pastaav pamatiigs risks norauties ar kaadu delzi pa kjirbi taa, ka naaksies apglabaat sleegtaa zaarkaa, ibo tur iekshaa ir slaapeklis zem ljoti pieklaajiiga spiediena...
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 07 May 2009, 17:15
by kalnins
nee es to kapsulu visu aizmetu pa gaisu un iekšaa likšu kaadu no leetaa gala! un no bilšteina paliek tik tāčaula ar viitni un atspere!
kurš te tirgojas ar kaadiem konii vai bilštein amjiem??? vajag kautkaadus sportus no audii vai golfa!!!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 09 May 2009, 11:13
by caballo
sveiki...kads mosh var atbildet vai opel vectra b kurai ir 4tras skurves diskiem der diski no golf 2? paldiess
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 09 May 2009, 12:59
by Janx
caballo wrote:sveiki...kads mosh var atbildet vai opel vectra b kurai ir 4tras skurves diskiem der diski no golf 2? paldiess
ja skrūvju attālums ir 4*100, tad vajadzētu derēt..
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 10 May 2009, 19:57
by RiCh
Problēma tāda kā pēc vakardienas pavizināšanās pa grunti , deg visu laiku stāvbremzes aka. ručņika lampiņa un nenodziest visu laiku , pa grunti ručņiku neraustīju

Pie mājās tik biju noparkojies un norāvis ručņiku

Kāds varbūt ir saskāries ar tādu problēmu?
Mašīna Toyota RAV4 2001.gada
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 10 May 2009, 20:11
by dzejnieks
RiCh wrote:Problēma tāda kā pēc vakardienas pavizināšanās pa grunti , deg visu laiku stāvbremzes aka. ručņika lampiņa un nenodziest visu laiku , pa grunti ručņiku neraustīju

Pie mājās tik biju noparkojies un norāvis ručņiku

Kāds varbūt ir saskāries ar tādu problēmu?
Mašīna Toyota RAV4 2001.gada
Varbīt esi norāvis kkur dačiku, kas uz klučiem un tas skarās klāt pie masas...
Uz sitienu tā grūti pateikt, jo Balzāms jau iedarbojas

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 11 May 2009, 10:21
by omulis
varbūt tā vardīte, kas pie ručņika salonā aizgājusi pa pieskai

ja viņam tāda.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 11 May 2009, 10:53
by Juris_V
Nezinu vai iistaa vieta kur prasiit, bet vajag bremzu caurules

Golfmobiilim jaamaina no galvenaa cilindra liidz svariem unn veel vienam auto buus pilniigi visas caurules jaamaina, tapec tgd jau saku mekleet kur un kaa leetaak
Ja ir kkas piedaaavaajaums luudzu PM vai tepat iemetiet

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 11 May 2009, 11:19
by ParaTr00per
Jur4x wrote:Nezinu vai iistaa vieta kur prasiit, bet vajag bremzu caurules

Golfmobiilim jaamaina no galvenaa cilindra liidz svariem unn veel vienam auto buus pilniigi visas caurules jaamaina, tapec tgd jau saku mekleet kur un kaa leetaak
Ja ir kkas piedaaavaajaums luudzu PM vai tepat iemetiet

ganiibu dambis 24, ne taa eeka pashaa celjmalaa, bet bish taalaak no celja. tur bija kaukaac kantoris, kas tirgojaas ar hidraulikas trubaam, vismaz paaris gadus atpakalj... man nezkaapeec staav praataa kaukaac hidrohansa vai kaukas taac.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 11 May 2009, 11:21
by RoDeO
tiesi tas ar lieliem burtiem
HANZAFLEX
teiksi ka esi nissanists iedos talaides!

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 11 May 2009, 11:33
by ParaTr00per
RoDeO wrote:tiesi tas ar lieliem burtiem
HANZAFLEX
teiksi ka esi nissanists iedos talaides!

O! tas ir iistais
uz vietas nogriezh cik vajag, uzvalcee galus. jebkaada diametra vara / armeetaas miikstaas trubas. aatri un leeti.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 11 May 2009, 11:35
by EDX
ParaTr00per wrote:RoDeO wrote:tiesi tas ar lieliem burtiem
HANZAFLEX
teiksi ka esi nissanists iedos talaides!

O! tas ir iistais
uz vietas nogriezh cik vajag, uzvalcee galus. jebkaada diametra vara / armeetaas miikstaas trubas. aatri un leeti.
+1
