Posted: 07 Dec 2005, 16:19
un nevis 3.0 bet 3.0T es tev varetu paradit M3 3.0T un 3.0K supras palik taalu aizmuguree
kaada starpiiba, kaa tiek panaakti zs, ar turbiinu vai ar augstiem apgriezieniem?SteelRat wrote:un nevis 3.0 bet 3.0T es tev varetu paradit M3 3.0T un 3.0K supras palik taalu aizmuguree
S14/M30/M50 utt ķēde nav jāmainaDjKex wrote:Ķēde jāmaina ja nemaldos reizi 150 000 km, tā ka par to parasti nav jāuztraucas.
nu ko tu cepies? runa taču iet par MKIV Supru un E36 M3, kurus ražoja +- tajā pašā laika periodāSteelRat wrote:pag pag kura gada supra un kura gada m3salidzini vienadus
un par motoriem runājot - iekš Honda S2000 ir 2.0 n/a 4cyl ar 240zs, nu, tad nosauc kādu sērijveidā ražotu vācieti ar tādiem parametriemSteelRat wrote:tika nemotoriem:D:D paradi man vienu japani ar 3.0 motoru, pasaki cik zirgi ir
un japaanis nav mashiina nemaz
:D:D
Jaunā OPC AstraRepsis wrote:un par motoriem runājot - iekš Honda S2000 ir 2.0 n/a 4cyl ar 240zs, nu, tad nosauc kādu sērijveidā ražotu vācieti ar tādiem parametriemSteelRat wrote:tika nemotoriem:D:D paradi man vienu japani ar 3.0 motoru, pasaki cik zirgi ir
un japaanis nav mashiina nemaz
:D:D
![]()
es runāju par naturally aspirated jeb atmosfērisko dzinēju, bet tevis minētais Astras OPC dzinējs ir turbo, tā kā, nederēs, jo pret turbo ir iebildumiedmundo wrote:Jaunā OPC AstraRepsis wrote:un par motoriem runājot - iekš Honda S2000 ir 2.0 n/a 4cyl ar 240zs, nu, tad nosauc kādu sērijveidā ražotu vācieti ar tādiem parametriemSteelRat wrote:tika nemotoriem:D:D paradi man vienu japani ar 3.0 motoru, pasaki cik zirgi ir
un japaanis nav mashiina nemaz
:D:D
![]()
man liekas ka tai OPC astrai ir turbo...........bet hondai ir atmosferisks motors!edmundo wrote:Jaunā OPC AstraRepsis wrote:un par motoriem runājot - iekš Honda S2000 ir 2.0 n/a 4cyl ar 240zs, nu, tad nosauc kādu sērijveidā ražotu vācieti ar tādiem parametriemSteelRat wrote:tika nemotoriem:D:D paradi man vienu japani ar 3.0 motoru, pasaki cik zirgi ir
un japaanis nav mashiina nemaz
:D:D
![]()
nu... pretenzijas pret turbo jau ir tikai tad, ja vaacu motors ir mazaak jaudiigs. neesi pamaniijis shaadu sakariibu?Repsis wrote:es runāju par naturally aspirated jeb atmosfērisko dzinēju, bet tevis minētais Astras OPC dzinējs ir turbo, tā kā, nederēs, jo pret turbo ir iebildumi
http://www.autoblog.com/entry/1234000493030773/
tā vien rādās ka nav līdzvērtīga dzinēja vāciešiem
that's what i'm all aboutParaTr00per wrote: nu... pretenzijas pret turbo jau ir tikai tad, ja vaacu motors ir mazaak jaudiigs. neesi pamaniijis shaadu sakariibu?
pagaidi, sacensiibas ir maaxliigi veidoti pasaakumi, kur (lai sacensiibas buutu skataamaakas) ir noteikumi, kaadiem jaabuut auto, kas piedalaas - veelams, lai tie buutu peec iespeejas vienaadaaki. tad sacensiiba ir skataamaaka un gruutaak paredzama. taapeec turboennaa parasti aizbaazh riikles ar ierobezhotaajiem un n/a ennaa parasti liek apgriezienu ierobezhotaajus, lai maaxliigi novienaadotu auto. reaali tas buutu ~ taa, ka viens dnd rok aku ar karoti, otrs ar laapstu - ar laapstu protams iet aatraak, rezultaats ir paredzems, laapsta ir labaaka. bet ja mees gribam noskaidrot, kursh aatraak rok, nevis kursh aatraak padariis konkreeto darbu, tad abi norunaa rakt ar karoteem. vai arii laapstai piekarina 8kg atsvaru, lai gruutaak rakt un rakshanas aatrums izliidzinaatos.Archuks wrote:A officiālajos dragreisos, ne tikai LV, tas tiek ņemts vērā!?
Kas? vai ir turbo vai nav?? Tas tiek njemts veeraa.. koeficients dazhaadaam sacensiibaam atskjiras..Archuks wrote:A officiālajos dragreisos, ne tikai LV, tas tiek ņemts vērā!?
Paratrooper saprata manu domu un atbildēja.psih-arno wrote:Kas? vai ir turbo vai nav?? Tas tiek njemts veeraa.. koeficients dazhaadaam sacensiibaam atskjiras..Archuks wrote:A officiālajos dragreisos, ne tikai LV, tas tiek ņemts vērā!?
psih-arno wrote:Mees atbildeejaam vienlaikus. Ieprieksh vinja postu neredzeeju