Tātad paķēru salčuku un bik aizlaidu zem palmas, sēžot pie baseina var apdeitot topiku
2 mēnešus atpakaļ iegādājos bloku Kauņā no cilvēka vārdā Lukas Laukaitis. Kautkāds autosportists (arī m3 ex owneris bija autosportists, tā kā mums jau sāk veidoties patterns). Čuvaks dievojās, ka bloks ir ideālā stāvoklī.
Ar savu aci neko jocīgu neredzēju, alusil smuks, kloķenes līnija uz aci ok (lel), iedevu 1k un braucu mājās.
Aizvedu bloku pie Gabrāna/qualimicron, kur samērija cilindrus un noņēma plaknes. ixt savāca bloku atpakaļ un gaidijām galvas.
Galvas aizbrauca uz Igauniju uz Aschico Racing (lai kas tas arī būtu, bet teica, ka esot kruta) visu izjaukt, izmazgat, atjaunot vārstu sēžas, samainīt vārstu blīvslēgus, kautkādu portēšanu un vēl hz ko.
Kamēr galvas gatavojās Max sāka skrūvēt kopā apakšu un atsūtija šo
Karoče coberis par lielu, šāle der kā pinpis āliņģī.
Teorija par to, kāpēc tā - blokam bijusi aprauta pamatšāle un tā vieta izvirpota lielāka, lai nevarētu pamanīt, ka bloks dirsā.
Sazinājos ar pārdevēju, šis tipiskā autosportista manierē mani pasūtija dirst un teica ka tam tā jābūt un lai es nomaini meistaru.

beigās vidarass nobloķēja mani. Bet nu ir pāris idejas kā šo risināt.
Iemetu fb ka meklēju bloku. Atsaucās cilvēks, kas piedāvā teorijā ļoti labu bloku ar visiem virzuļiem pa samērā lielu naudu. Bet to kompensē tas, ka pārdevējs aizveda bloku pārbaudīt pie Gabrāna un varēšu pirkt un maksāt tikai tad, ja toč būs labs (šoreiz pārbaudīs arī centrālo līniju, šāles, kloķene utt jau pie Gabrāna).
Remonta izmaksas provizoriski šobrīd jau sasniegušas summu par kuru leišos var nopirkt vēlvienu m3 e93 kabri, bet nu it izz wat it izz (:
Aaa un te mans vecais bloks:
Plaisa drosivien iemetās kā sekas norautai šālei, bet maybe bija otrādi, hz, vista/ola.
