Nu čau!
Šis agregāts vēl pavisam nosprādzis nav, kaut ko kust...
Un tā, daudz maz hronoloģiska remontgrāmata:
Pagājušā gada augustā kaut kādi narkomāni Teikā nolauza merša zīmi no haubes. Likās, ka vairs nav 2000šais gads, bet laikam jau ir. Oh well... Uzsūtīju kaut kādu jebājā, ir ok.
Tad pienāca kaut kāds oktobris, ikdienā vizinos, vienu dienu, braucot atpakaļ no pusdienām, kaut kur atsitos ar galvu un izdomāju, ka varētu iemest rītīgi grīdā bremžu pedāli. Uuun, tad kaut kas padevās

Pēc darba paskatījos, peļķes nekur nav, značit gļuks. Pabraucu nepilnu nedēļu - iedegās brake fluid warnings panelī. Hehehe, šahs un mats

jāmaina caurules virs pakaļtilta. Bet nav sliekšņu, aiz kuriem uzkarināt uz pacēlāja. Pabāzu galvu zem mašīnas, noskaidroju, ka kreisais pakaļējais ritenis (HL in deutsch, aut.piez.) ir aizgājis. So be it. Pagaidu risinājums:
Tā nobraucu visu ziemu, pāris reizes ESP izmisīgi centās to vienu riteni bremzēt, bet diezgan bezjēdzīgi, protams

kautru reizi, braucot uz lielpilsētu, biš bija bails par CP atrakcijām uz ceļa, bet kaut kā sagāja.
Kaut kad janvārī padevās izpūtēja caurule vidū. Ņemot vērā, ka padevās "pret spalvai", nācās steidzami viņu dakterēt, jo negribējās iestādīt visu to dandāli bruģītī, nolaužot visu pakaļgalu.
Savilcēja fosilija.
Pie reizes, uzmetu lūriķi kardānam - izrādās, ka arī karājošā gultņa gumija ir pilnībā beigta. Savādi. Braucot nejutu, visus sitienus pārmetoties norakstīju uz beigtām tilta buksēm un lufti redaktora sazobē. Nu, nomainot kardāna pakaļgalu, nekas nemainījās.
Februārī pamanīju dīvainu švīkstoņu no viena riteņa, bija piiiilnībā izbeidzies priekšējais gultnis, nevienā brīdī nejutu gaudošanu.
Tad iedevu sametināt labās puses slieksni, jo sapratu, ka TA nesaies bez viena riteņa bremzēm. Pašam negribējās aukstā garāžā to depresiju ar slieksni piedzīvot. Ap Lieldienām dabūju atpakaļ. Likās no vienas puses savādi, ka nedziest ESP/BAS lampiņa panelī. Tā kā ESP, kruīzs un viss pārējais strādāja, tikai nevarēja izslēgt ESP un dega lampiņa, baigi neiespringu. Domāju, ka kaut kur CAN līnijās kaut kas nomirījis. To be continued...
Nāca TA un tad kaut kā gandrīz laicīgi attapos, ka vajag pakaļtilts. Uz pacēlāja noravējām nost aizmuguri, bāku un sapratu, ka tiltam ir beigts pilnīgi VISS. Nedaudz sakopu apakšu (lasīt: pacēlu paklāju), sapratu, ka "vajag jaudīgāku bmw"™. Saliku jaunas sviras, bukses, gultņus, bremžu aizsargus, sakrāsoju tiltu ar pulveri utt. utjpr., pēc nepilna mēneša karāšanās uz pacēlāja tilts bija saārstējies, un mersis nebija uzkritis man uz galvas. Win-win!
TA neko, biju nedavilcis vienu savirzes šarnīru, čoms turpat uz domkrata pievilka, pārējais viss laču, pirmo reizi manā izpildījumā mersis ieguva atļauju smacēt pa ceļiem ar pirmo reizi.
Paralēli aizmugures tilta epopejai ļoti gribējās šogad braukt kaut kur youngtimeros, tā nu tiku pie leģendāra youngtimer auto
UN tad... nekā ļauna negribēdams, sapratu, ka ir laiks mersim doties tautiņās, pašam sāk palikt nedaudz par nepraktisku, uzcepu sludinājumu ssā, iemetu par kosmosu, jo gribas vietā 4riteni. Vienā jaukā dienā dārgā man saka, ka gribas izmest līkumu un parībināt mūzičku. Brauksim ar mersi. Oki. Aizeju līdz mersim, slēdzu vaļā - nekas nenotiek. Domāju, hu s ņim, atslēdzu ar roku, iekāpju. Skatos, ka panelim padzisušas lampiņas, tā kā aķis būtu bik pasusis. Domāju, moš pieleks. Kā ieslēdzu aizdedzi pat nē, pagriezu atslēgu uz 1.pozīciju un no tā brīža visu vakaru džinkstēja ausis...
Well, fek. Garīgais +/-0.2, gribas sakurt ugunskuru zem balona. Salādēju aķi, atdzīvināju bagāžnieka slēdzeni, ar trīcošām rokām liku virsū klemmi un šķīlu klāt. Pirms tam noštepselēju stūres ķisenu - negribējās kasīt briļļu rāmi ārā no sejas.
Kaut kādu mēnesi tā arī noskudinājos, neviens par sludinājumu vispār neinteresējas, sāku joka pēc meklēt vainu savam ESP blokam. Izložņāju pa ESP bloka CAN līnijām, tās iet blakussēdētāja pusē, tālāk uz leju gar labo slieksni. Aizdomīgi.

joprojām atcerējos par savu sakritību ar to, ka kļūme parādījās pēc sliekšņa. Atjaucu tomēr vaļā labās puses vadu šahtu - well... hello...
Nu, kādi 15 vadi pakusuši, kādi pāris vadu pāri guļ kopā, dzīslas plikas. Lieki piebilst, bija cietusi 1 ESP CAN līnija, kaut kādus vadus aiztiekot, aizslēdzās mašīna. Gan jau kaut kādā brīdī arī tas nosēdināja aķi. Gan jau kaut kur tur blakus arī kāds crash sensors bija. Nu, neko darīt.
Šonedēļ dabūšu stiklu, gan jau arī nomainīšu. Ies tālāk atpakaļ ssā.
Cena - 2keur vai mainu pret B Fronteru (ar iespējamu piemaksu), priekšroka bomžu nitrosam, (3.2, pēc tam 2.2) bet nu dīzelis varbūt jāpamēģina, lai saprastu, ka ir slikti
Jau eju.
