Sarēķini kopā un tad parēķini ko iegūsi ????Micuks wrote:Kompreisjas pakāpe, ieplūde, izplūde, sadalenes, programējamā vadība, degviela.
50 hp klat
Nopērc 2.8 ieliec un uztaisi miestā tusiņu par atlikušo summu

Jo tas upgrades maksās kosmosu

Sarēķini kopā un tad parēķini ko iegūsi ????Micuks wrote:Kompreisjas pakāpe, ieplūde, izplūde, sadalenes, programējamā vadība, degviela.
Ko tu tā esi uz to uzēdies, es tev ko zvērējis esmu???RL. wrote:Kur saprāts lai šitā metinātu priekšējo spārnu????
Un es tak teicu par V8, to var uztvert nenopietni
Micuks wrote:būvēt oficiālu V8 projektu uz laiku nolikšu maliņā.
To var uzskatīt kā nākamo līmeniMicuks wrote:ja laika gaitā sanāks iepitk labu swapa komplektu vai labākajā gadījumā visu auto kā domoru tad plānos tālāk.
Ielikt jaudīgāku motoru ir produktīvāk, bet tas ir vienkāršākais variants, kuru var dajebkurš sētas pacsansPOLOpower wrote: Nopērc 2.8 ieliec un uztaisi miestā tusiņu par atlikušo summu![]()
Jo tas upgrades maksās kosmosu
Katrs disks ir par 800gramiem smagāks, kā bija sākotnēji, kopējais svars uz visiem četriem ir 3,2kg nav nekas būtisks, man patīk platie bleķi un vēl tā kā tos taisu tad pašam arī jālietokars wrote:Kādas riepas plāno likt uz tiem paplatinātajiem diskiem? kāda bija motivācija viņus paplatināt? bleķi jau paši par sevi ir smagi, cik svērs tavi paplatinātie? nav viekāršāk un labāk atrast vajadzīgā platuma lietos?
Nu mainās plāni jā un? mainās arī domas, agrāk riebās automāti, šobrīt braucu ikdienā un pat patīk, patīk arī manuālisRL. wrote:Nē neesi zvērējis un neeesmu tev uztirsies virsū...vnk pagaidām vēljoprojām nespēju noticēt kādam projekta realizācijai. Un tādas pārplānošanas ir galīgi nenopietnas jau saknē!
Tak nav tak vienīgais auto lai tikai brauktu ar auto, ja saki ka gribi arī braukāt.
Ir tak VAZ ar RWD ja gribi RWD piedziņu...Ir tak podS6 ar ko vīlēt ikdienā.. bet mūždien problēmas problēmas...
Par spārniem tur vienkārši vajadzēja neko nedarīt un miers....tu lieki iztērēji savu dārgo laiku lai vīlētu motoru projekta līmenī vai vismaz rakstītu projektu utml...ja zināji ka vajag jaunus nākotnē, lieki tērēji stundas un pat dienas...tā rūsa neko nemainītu tur gadu vai vēl!! jo tas tak projekts i bio!
Nebūtu labāka performance ar 6,5j (par 3.1kg vieglāki, kopā 12,4kg) ar tām 195 riepām, jeb auto tiek būvēts skatam?Micuks wrote:... vajadzētu uzstiept.
M44B18: 102kMicuks wrote: 1. Nopirkt M52B28 swapu (tikai tad ja komplekts tiešām labs) noswapot un bez kādiem turpmākiem šķuningiem. (Motora svars 118Kg.)
2. M50B25 turbinizēt, samazināt kompresijas pakāpi, lai var droši pūst vairāk par 1bar. (Motora svars 136Kg.)
3. M44B18 (IS) turbinizēt, samazināt kompresijas pakāpi, lai var droši pūst vairāk par 1bar. (Motora svars 102kg.)
Vienkāršākais būtu pirmais variants, bet pašam un citiem interesantākie pēdējie divi!
Turbo variantam man lielākā daļa detaļu ir, galvenais, ka ir probgramējamais vadības bloks, trūkst tikai turbīna un blow off.
Pagaidām viss.
Cik paliek cilindra sienas biezums pēc izurbšanas uz 2L ?spainis666 wrote:m47 kloķeni, izborēt => 2L, solid lifter'i, sadalnes => 8k+ RPM
Nu jādzīst, ka daļēji arī skatam! Būs svarīga katra sekunde, pamainīs ko vieglākukars wrote: Nebūtu labāka performance ar 6,5j (par 3.1kg vieglāki, kopā 12,4kg) ar tām 195 riepām, jeb auto tiek būvēts skatam?