Kārbu mainiju divas dienas, vislaik bija aizķeršanās un nervi tika patērēti daudz!

Izbraucu testraidu, viss bija labi. Vienīgi tas, ka salons sapelēja stāvot mitrā garāžā.

Tad nu nākamajā dienā salonu visu pārtīriju un beidzot saņēmos izplūdi pabeigt, respektīvi iemetināt divas trubas katalizatora vietā un sametināt pēdējā bundulī divus caurumus.
Iepriekš biju aizbraucis uz Vagonu ielas izpūtēju veikalu iepirkt trubas, vajadzēja 1m, bet viņiem mazāka par 2m nebija, nācās pirkt 2m. Bet cenas man šķiet ļoti zemas, par 2m 45mm trubu samaksāju mazliet virs 10eur.
Visu sametināt protams izdevās veiksmīgi un bez aizķeršanās!

Pēc pāris dienām biju nobriedis braukt pēc slimības lapas, bet pēkšņi radiators sāka tecēt. Pagāja nedēļa, kamēr atradu sev vajadzīgo radiatoru un nopirku.
Visu saliku, salēju tosolu, sagaisoju un e34 bija gatavs braukt pēc slimības lapas!

Līdz CSDD tika nobraukti kādi 100km, lai pārbaudītu, vai pa ceļam neuzradīsies kāda lielāka problēma, kas apskatē varētu nepatikt. Protams, viss bija bez problēmām un aizbraucu uz apskati.
Pirmais mani nošokēja brīnumaini precīzās bremzes gan priekšā, gan aizmugurē, jo visi bremžu diski bija nejēgā norūsējuši no stāvēšanas! Priekšā 2.4/2.4 un aizmugurē 1.4/1.4

Inspektors auto pacēla augšā, ilgi pētija visu, meklēja defektus un beigu beigās lāga neko nevarēja atrast! Biju domājis, ka būs kādi 7 divnieki un kādi 5 vieninieki, un tas jau skaitītos ļoti labi priekš auto par 150eur!


701) Kādreiz bija gāze, viss ir noņemts nost, bet palika pa visu apakšu viena gāzes truba karājoties, kuru nākamajā dienā jau noņēmu nost.
406) Aizmugurē nomainīšu trumuļu lokus un viss būs gerai!

610) Jānomaina viens tilta sailentbloks, vai jāiespiež atpakaļ savā vietā, jo 1cm panācis uz āru!

Pa brīvdienām nomainīšu lokus, tad tik paliek nomainīt sailentbloku, kas ir viss sarežģītāk no visiem aizrādījumiem.
Plānā ir jau nākošnedēļ aizbraukt pēc TA uz gadu, vai tas sanāks, redzēsim!

Gandrīz aizmirsu, kamēr neesmu vēl ticis pie mtech 2 stūres, tikmēr uzliku OMP stūrīti no e30!


