ValtersDeee e34 520i

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
VD177
Posts: 80
Joined: 25 Mar 2014, 00:25
Location: Ādaži
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ValtersDeee e34 520i

Post by VD177 »

Kā jau teicu, nākamais update būs ar apskati logā, bet šajā gadījumā tikai uz 30dienām, kā jau tas tika paredzēts un tāds arī bija mērķis.

Kārbu mainiju divas dienas, vislaik bija aizķeršanās un nervi tika patērēti daudz! :lol:
Izbraucu testraidu, viss bija labi. Vienīgi tas, ka salons sapelēja stāvot mitrā garāžā. 8)

Tad nu nākamajā dienā salonu visu pārtīriju un beidzot saņēmos izplūdi pabeigt, respektīvi iemetināt divas trubas katalizatora vietā un sametināt pēdējā bundulī divus caurumus.
Iepriekš biju aizbraucis uz Vagonu ielas izpūtēju veikalu iepirkt trubas, vajadzēja 1m, bet viņiem mazāka par 2m nebija, nācās pirkt 2m. Bet cenas man šķiet ļoti zemas, par 2m 45mm trubu samaksāju mazliet virs 10eur.

Visu sametināt protams izdevās veiksmīgi un bez aizķeršanās!

Image

Pēc pāris dienām biju nobriedis braukt pēc slimības lapas, bet pēkšņi radiators sāka tecēt. Pagāja nedēļa, kamēr atradu sev vajadzīgo radiatoru un nopirku.

Visu saliku, salēju tosolu, sagaisoju un e34 bija gatavs braukt pēc slimības lapas!

Image

Līdz CSDD tika nobraukti kādi 100km, lai pārbaudītu, vai pa ceļam neuzradīsies kāda lielāka problēma, kas apskatē varētu nepatikt. Protams, viss bija bez problēmām un aizbraucu uz apskati.

Pirmais mani nošokēja brīnumaini precīzās bremzes gan priekšā, gan aizmugurē, jo visi bremžu diski bija nejēgā norūsējuši no stāvēšanas! Priekšā 2.4/2.4 un aizmugurē 1.4/1.4 :shock: Vienīgi stāvbremze nestrādāja praktiski vispār, to šodien pajaucu vaļā, tur loki no stāvēšanas sadrupuši.

Inspektors auto pacēla augšā, ilgi pētija visu, meklēja defektus un beigu beigās lāga neko nevarēja atrast! Biju domājis, ka būs kādi 7 divnieki un kādi 5 vieninieki, un tas jau skaitītos ļoti labi priekš auto par 150eur! :emo:

Image

701) Kādreiz bija gāze, viss ir noņemts nost, bet palika pa visu apakšu viena gāzes truba karājoties, kuru nākamajā dienā jau noņēmu nost.
406) Aizmugurē nomainīšu trumuļu lokus un viss būs gerai! :cool:
610) Jānomaina viens tilta sailentbloks, vai jāiespiež atpakaļ savā vietā, jo 1cm panācis uz āru! :-D

Pa brīvdienām nomainīšu lokus, tad tik paliek nomainīt sailentbloku, kas ir viss sarežģītāk no visiem aizrādījumiem.
Plānā ir jau nākošnedēļ aizbraukt pēc TA uz gadu, vai tas sanāks, redzēsim! :cool:

Gandrīz aizmirsu, kamēr neesmu vēl ticis pie mtech 2 stūres, tikmēr uzliku OMP stūrīti no e30! :naac:

Image

Image
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29309
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: ValtersDeee e34 520i

Post by howitzer »

Tā stūre kopā ar lidmašīnas droseles sviru (automātkārbai :D ) izskatās diezgan episki - kā kaut kādā muskulī! :naac:
Tikai sportsitzes vēl prasās. :)
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
VD177
Posts: 80
Joined: 25 Mar 2014, 00:25
Location: Ādaži
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ValtersDeee e34 520i

Post by VD177 »

howitzer wrote:Tā stūre kopā ar lidmašīnas droseles sviru (automātkārbai :D ) izskatās diezgan episki - kā kaut kādā muskulī! :naac:
Tikai sportsitzes vēl prasās. :)
Ja ielikšu auduma sportsitzes, izskatīsies kā e30 salons! :D
User avatar
VD177
Posts: 80
Joined: 25 Mar 2014, 00:25
Location: Ādaži
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ValtersDeee e34 520i

Post by VD177 »

Apskate pirms kāda laika ir izieta, tad topics jāpaceļ augšā, lai pa ziemu atkal viņš var noslīdēt lejā, jo pa ziemu ir paredzēts e34 nedarīt neko un vienkārši braukt. :cool:

Pēc slimības lapas dabūšanas e34 nomainiju aizmugurē vienu tilta sailentbloku, ručņikam lokus un nahrenizēju to lieko gāzes trubu, kas karājās pa apakšu. Aizbraucu uz TA un dabūju uzlīmi uz gadu!

Pēc TA iziešanas ieskrūvēju atpakaļ dzeltenās miglas un nomainiju kaudzi ar detaļām:

Visas sveces
Termostats
Motora eļļas filtrs
Motora eļļa
Tosols
Degvielas filtrs
Eļļas filtra korpusa blīvi pie bloka
Novērsu eļļas noplūdi no kārbas
Nopirku un uzliku baltos priekšējos pagriezienus

Nomēriju arī visos cilindros kompresiju, visur praktiski vienāda! :cool:

Degvielas filts un sveces:

Image

Image

Pagriezieni + svarīgākā uzlīme:

Image


Eļļas filtrs laikam labu laiku nebija mainīts:

Image

Sveces arī:

Image

Gar eļļas filtra korpusu pie bloka gāzās eļļa ārā pamatīgā daudzumā, tapēc nācās saņemties un nomainīt blīvi!

Image

Image

Nomainiju arī blīvītes, kas ir zem šiem korķiem:

Image

Vecās blīves sakaltušas takā plastmass:

Image

Atkal jau motoru sapucēju pēc lielās skrūvēšanas:

Image

Un pāris snapi ar e34:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Sniegs jau tiek gandrīz pilnvērtīgi baudīts, vienīgi tam automātam ātrumu attiecības tādas nekādas, ar 2 ātrumu par īsu, pie kādiem 60-70km/h jau gandrīz max rpm, bet ar 3 ātrumu pie kādiem 70-80km/h vēl gurst, pie kādiem 100km/h tik sākas normāla slīdēšana ar 3ātrumu un beigās tāpat ātrāk par 120km/h ieskrieties ar viņu nevar. :emo: Cerams, ka visu ziemu varēšu nobraukt praktiski neko neskrūvējot! 8) :naac:

Uz vasaru plāni savest vizuāli viņu kārtībā un likt ss.lv tā nopietnāk tirgoties! :cool:

Starpcitu, joka pēc par kosmosu iemetu ss.lv tirgoties jau tagad. :emo:

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... 8077855706" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
VD177
Posts: 80
Joined: 25 Mar 2014, 00:25
Location: Ādaži
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ValtersDeee e34 520i

Post by VD177 »

Auto pārdots, topicu varam slēgt!
Jaunais īpašnieks, pateicoties vēl nemetinātajai un nesapuvušai virsbūvei, solās kādreiz viņu uztaisīt par M5 imola rot repliku! :latvija: :naac:
Locked