Kkas jāieraksta lai nepiemirstu darīto.
Uzmetināts galā termoss. Neprasiet, kapēc šāds slīpums. Gari jāstasta būs. Drīzuma tiks taisīs homemade bundulis ar 70mm galu.
Tad nopirku jaunas riepoas pakaļā. 195/50 R15. Bet baigi lielas izskatas dēļ svaiga protektora. Tiks pardotas viņas un likts kas mazāks.
Tad merinstrumentu panelim samainiju tahometru. Viņš radija gļukus un rad vel tagad. Komutatoru ar nomainiju, bet nekas nemainās. Nenak prata, kas vel būtu pie vainas.
Tad izpūta blīvi un piedarbināt pat nevarēja. Kūpēja kā, tvaika ietu. Čoms aizvilka mājas un taja paša vakara saku visu jaukt āra.
Protams jaunas visas blīves galvai.
Tad, kamēr viss ir nost, izdomaju sakopt moto telpu un pašu motoru. Motor telpa ar zobirsti tika pavaditas koumā kādas 6 stundas. Izrautas arī āra stures pastiprinātaja trubas. Dzesēšanas šķidruma trobas noberztas ar attaukotaju ka jaunas.
Uzlikta nobružāta VTi lūpa, nokrasotas restes melnas un piepūsts ar flakoniņu pagaidām.
Tad saslīpēju varstus un iedevu noslīpēt galvu. Noņēm 0.4mm.
Sapakots viss lai nepazūd.
Tad nopirku ceturtas prelūdes krēslus ar uztaisītu civika sliedi.
Pienāca brīdis kad viss bija jastele kopa. Iepirku pedejas detaļās vajadzīgas. Sadalītajs, eļļa Castrol, antifrīzs, zobsiksna.
Iemesls, kapēc mainiju zobeni.
Tad viss salikts. Atlicis bija tik ieliet antifrīzu un noregulēt aizdedzi. Bet mašīna rūceja zašebis.
Nakošā diena no rīta eju saliet antifrīzus, atslogoju ģeneratoram siksnu, un gribu izbraukt testa braucina.
Pēc 300 metriem sākpu spiest grīa ar otro atrumu un mašīna sak burbuļot. Knapi aizbraucu uz garažu un tukšgaita vairs nebija.
Domāju, ka zobsiksna parlekus, bet viss bija čotka. Tad secinam ka viens stobrs nestrada. Parbadam visu, bet viss ok arpuse. Tad čoms iedomajas, ka varetu būt izlekusi suhāri varstu atsperem. Noraujot varstu vaku, tā ar bija. Viens varsts līks.
Tagad janomaina tas viens varsts, janopērk Y8 metāla galvas blīvi. Izņemot viņai videjo slāni, iegūs lielāku kompresijas pakāpi. Pagaidam tas viss.