hmm, kādu tad pusautomātu tu izmanto? nav gadijies redzēt tādu, kam nevarētu regulēt stieples padevi...krizix wrote:nu es vienmēr cenšos darīt labāk. ar katru nākamo ielāpu man sanāca labāk.Micuks wrote:Neķer kreņķi, negribu tevi nolikt tikai centies darīt labāk!
Lai labi sametinātu nevajag tur tādas čupas likt, un ja un kad tādu noslīpē tad redz, ka kontakta vieta ir ļoti maza!
Uzliec lielāku strāvu vai mazāku drāts padevi, lai vairāk iekūst ne kā uzkakājas čupas.nu man tikkai strāvu var regulēt.
Krizix Ford Sierra 2.0i dohc.
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6275
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Krizix Ford Sierra 2.0i dohc.
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
- Briedis
- Mondeo ST 220
- Posts: 4799
- Joined: 11 Jun 2004, 09:06
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Re: Krizix Ford Sierra 2.0i dohc.
Es teiktu ka tiešī veca sierra ir labakais veids kā trenēties un mācīties, jo metināt divus identiska biezuma, perfekti tīrus, nesarūsējušus bleķus uz labi apgaismota un stabila galda nav tas pats, kas strādāt ar reālu bundžu.
Jā, šobrīd izskatās pēc sūda, nu un? Tikai metinot un eksperimentējot var iemācīties.
Jā, šobrīd izskatās pēc sūda, nu un? Tikai metinot un eksperimentējot var iemācīties.
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6275
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Krizix Ford Sierra 2.0i dohc.
beidzot kāds to pateica!
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
Re: Krizix Ford Sierra 2.0i dohc.
Tādu metināmo arī nav īsti nācies redzēt, bet ir metināmie, kam pārslēdzot strāvu, mainās arī drāts ātrums, bet tāpat viņiem var pieregulēt drāti.semigallss wrote:hmm, kādu tad pusautomātu tu izmanto? nav gadijies redzēt tādu, kam nevarētu regulēt stieples padevi...krizix wrote:nu es vienmēr cenšos darīt labāk. ar katru nākamo ielāpu man sanāca labāk.Micuks wrote:Neķer kreņķi, negribu tevi nolikt tikai centies darīt labāk!
Lai labi sametinātu nevajag tur tādas čupas likt, un ja un kad tādu noslīpē tad redz, ka kontakta vieta ir ļoti maza!
Uzliec lielāku strāvu vai mazāku drāts padevi, lai vairāk iekūst ne kā uzkakājas čupas.nu man tikkai strāvu var regulēt.
Īsi sakot - lielāku strāvu uzliec. Tik neturi ilgi, būs caurums.
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Krizix Ford Sierra 2.0i dohc.
Pamatu vajag apgūt un tad trenēties jo mācēt metināt ir viens, bet metināt šādus kur rūsa ir cits, nemākot pamatu nekāds labais treniņš nesanāks!
Mācēt šuvi, mācēt punktot utt... un tad kad tas ir apgūts trenēties uz auto, kur ir grūti pieejamas vietas un daudz rūsas........
To sapratīs tikai retais.......
Mācēt šuvi, mācēt punktot utt... un tad kad tas ir apgūts trenēties uz auto, kur ir grūti pieejamas vietas un daudz rūsas........
To sapratīs tikai retais.......
Re: Krizix Ford Sierra 2.0i dohc.
Labi, cīnies.
Bet pamēģini strāvu lielāku uzlikt, ja bleķi ir blakus/pārklājas. Piemēram, tur kur slieksnis - redzi kādi kalni, tur bleķis pārklājas/ir bez spraugas. Bet tur, kur ir ieturēta ~1mm sprauga(pēdēja bilde, piem.) ir, vismaz no attāluma, ļoti labi. Tad vari padomāt - lielāku strāvu vai nelielu attālumu starp bleķiem. Vari šo patrenēties uz galda arī - kā ir metināt ar nelielu spraugu un kā bez, un salīdzini rezultātus.

Bet pamēģini strāvu lielāku uzlikt, ja bleķi ir blakus/pārklājas. Piemēram, tur kur slieksnis - redzi kādi kalni, tur bleķis pārklājas/ir bez spraugas. Bet tur, kur ir ieturēta ~1mm sprauga(pēdēja bilde, piem.) ir, vismaz no attāluma, ļoti labi. Tad vari padomāt - lielāku strāvu vai nelielu attālumu starp bleķiem. Vari šo patrenēties uz galda arī - kā ir metināt ar nelielu spraugu un kā bez, un salīdzini rezultātus.
Re: Krizix Ford Sierra 2.0i dohc.
Deg cauri divos variantos - pārāk ilgi kurini vai bleķis norūsējis un pārāk plāns. Čupas īsti neveidojas no tā, ka nebūtu kārtīgi attīrīts bleķis. Es šad tad pat vispār netīru neko un kurinu klāt. Vienīgi smakas nepatīkamas + jādzēš degošā krāsa/piķis visu laiku.krizix wrote:nu man bija uzlikta lielākā strāva kādu var. pat ar šādu regulējumu citreiz dega cauri. problēma varētu būt kapēc tās čupas veidojas ir tā ka nēsu virsmu kārtīgi atīrijis. un arī tas ka man kautkā patīk vairāk pacepināt lai ir kārtīgāk piemetinājies.ttd wrote:Labi, cīnies.![]()
Bet pamēģini strāvu lielāku uzlikt, ja bleķi ir blakus/pārklājas. Piemēram, tur kur slieksnis - redzi kādi kalni, tur bleķis pārklājas/ir bez spraugas. Bet tur, kur ir ieturēta ~1mm sprauga(pēdēja bilde, piem.) ir, vismaz no attāluma, ļoti labi. Tad vari padomāt - lielāku strāvu vai nelielu attālumu starp bleķiem. Vari šo patrenēties uz galda arī - kā ir metināt ar nelielu spraugu un kā bez, un salīdzini rezultātus.nu man liekas, ka man tās metināšanas prasmes ir augušas salīdzinot ar to kad sāku mācīties metināt.

Principā, liekot punktus - kā dzirdi tādu.. kā lai izstāsta... nevis purkšķošu skaņu, bet tādu griezīgāku, tā vari mest mierā, tur viss kārtībā.
Bet par tām nelielajām spraugām iesaku pamēģināt(pretēji kā būtu jādara ar TIG un MMA(elektrodiem)), pats tā metinu industriālos bleķus parasti. Sanāk beigās, ka nav nekas jāslīpē un izturība arī ir krietni labāka. Uz auto vienmēr būs jāslīpē metinājumi, jo bleķis ir pārāk plāns, lai pilnīgi līdzeni aizmetinātu, bet mehānisku izturību tiem punktiem vajag. + no pieredzes varu teikt, ka labāk lieki izsvilināts caurumiņš kaut kur(kuru, ja grib, var aizaudzēt), nekā nokritis bleķis. :been_there_done_that: :garaazhas_kreesla_atzveltnes_tikshanas_ar_zemi:

P.s. - deg cauri arī ne tikai dēļ lielas strāvas, ja drāts ir par ātru, tad tā izbaksta caurumu(metinot uz pēc iespējas lielākas strāvas).
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6275
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Krizix Ford Sierra 2.0i dohc.
Vel mazliet un izskatīsies pēc pieklājīga auto 

"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"