Page 3 of 11
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Posted: 26 Jul 2012, 16:56
by Vents S
Šī nedēļa tāda nelāga sanākusi. Īstajam vadības blokam nav izdevies apiet imoblaizeri. Tagad jādomā kkas cits. Vēl viens variants esot pieradināt esošo vadības bloku pie meh. kārbas, bet nav zināms, kur tai mašīnai var piespraust vadu. Sāk apnikt, ka fords griežas tik lidz 4k.
Gaidu to dienu, kad varēšu iegriezt lidz 8k

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Posted: 26 Jul 2012, 22:19
by Vents S
Šovakar izdomāju noņemt priekšējo bamperi nost lai labotu. Nogriezu skrūves kreisā pusē. Labai pusei nemaz nevar tikt klāt, jo traucē visādi kondiškas agregāti. Beigās vnk brutāli norāvu to nost. Pēc tam secināts ka tur nav ko labot. Kkad tiks iepirkts jauns. Izpētot visu gateri kas tur sadarīts veicot kārbas maiņu, sapratu ka viss tur jāpārtaisa un jasaliek kā tam jabūt. Kondiškas sistēma tiks likvidēta. Pārāk daudz vietas aizņem motortelpā. Vispār no motortelpas vēl daudzi štrunti pazudīs.
Iepriekšējam auto nebija nekādu ekstru un nekādu problēmu, šim viss ir pa daudz!
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Posted: 29 Jul 2012, 20:25
by Vents S
Aiz neko darīt mēģināju 1.6l kompi piespaust un nomainīt atsēgu. Rezultāts, degv. sūkni palaiž, bet motoru negriež. Tā pat arī notiek ar to, pēc idejas, pareizo kompi. Saprotu to, ka neko nesaprotu no motora vadības utt

Gudrāki vīri arī vel nav atkoduši, kur šim imoblaizers nogrūzts.. Pēdējais variants esot pieradināt esošo kompi pie meh. kārbas. Atkal problēma - nav skaidrs kur un kā to auto piespraust pie vadiem..
Ok, uz priekšu kustās un griežas līdz 4k rpm, ar to pietiek, lai pārvietotos, bet joprojām tiek meklēts risinājums normālai motora darbībai.
Tas tā, bet pa nogali paspēlējos ar priekšas optiku. Nomainīju sadzeltējušos stikliņus iekš luktura, satonēju bišķi reflektoram atsevišķas daļas, pagriezienu lukturi arī tika pie tonējuma. Tiem laka netika klāta pa virsu, bet gan stikliņam pa iekšpusi vienā kārtā. Pagrieziens nav tik melns kā izskatās, spīd sulīgi oranžā krāsā kā tam ir jabūt.

Vēl atliek tik sadabūt bamperi un ford bļembu sataisīt ar melnu fonu.
Kkā tā

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Posted: 01 Aug 2012, 15:21
by Vents S
Skopais maksā divreiz
Esmu ticis galā ar bremzēm.
Sākumā noskopojos uz smēri vadīklām. Iesmērēju molibdena smēri, rezultāts - vadīklu gumijas sapampa un sāka sprūst. Pēc tam uznāca skopums un nevēlējos mainīt virzulīšus(virzuļa diam.60mm). Domāju, ka būs līdzēts, ja izpulēšu sīkos rūsas pleķīšus un salikšu uz jaunām manžetēm. Un vēl, iekšējo manžeti nemainīju, jo vīri saka, ka to neviens nemainot.. Beigās vissirslikti

Bremzes atkal sprūst

Laiks pazaudēts, materiāls izniekots.
Sāku visu no sākuma. Atkal sapirku jaunas manžetes , nopirku virzulīšus un no servisa aizņēmos spec.vadīklu smēri(aizņēmos, jo maksā kosmosu). Vakar visu saliku, šodien dodos uz bremžu stendu un viss beidzot ir tā kā tam jabūt

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Posted: 01 Aug 2012, 16:24
by GG.
Nav jau nekāds kosmoss tik smēres cik ir nepieciešams 2 suportu pārjaukšanai maksā ap 2-3ls.
Tagad vismaz miers uz ilgu laiku ar bremzēm.

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Posted: 01 Aug 2012, 16:48
by karlis
a es kā no laukiem, man pirmā dzirdēšana par smēri vadīklām

līdz šim vienmēr esmu vadīklas zieķējis ar kaparsmēru vai sudrabsmēru (smāķi, kas paredzēti vītnēm, lai tās "neieēdās"). Gumijas jau četrus gadus turās un vadīklas staigā kā jaunas..]
Par virzuļiem.. Ja gribi kādu pusgadu-gadu vēl izvilkt, tad var ie+ist kapeiku un virzuļus nelikt. Ja gribi pa smuku, tad ir vērts maksāt vienmreiz, jo otrreiz jau tāpat vajag jaunas gumijas. Tagad arī tu to zini

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Posted: 01 Aug 2012, 17:06
by Vents S
Par smēri kļuvu gudrāks aizejot pie kaimiņiem uz servisu. Vēl pateica, ka vara smēri tur tuvumā nevar rādīt, jo varš ir abrazīvs, bet vadīkla un virzulītis gluds. Vara smēri var izmantot, kur ir metāls ar metālu, bet kur gumija ar metālu nav ieteicams. Vēl pastāstīja, ka visas smēres uz naftas bāzes briedina gumiju. Manā gadījumā tā bija daļa no problēmas, bet ne vienmēr tā notiek.
p.s. Darot pats un ieraujot zarā un pēc tam problēmu labojot, daudz jaunu info par lietām var uzņemt. Galvenais, lai ir cilvēki, kuri ar zināšanām padalās!

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Posted: 01 Aug 2012, 17:40
by GG.
karlis wrote: līdz šim vienmēr esmu vadīklas zieķējis ar kaparsmēru vai sudrabsmēru (smāķi, kas paredzēti vītnēm, lai tās "neieēdās"). Gumijas jau četrus gadus turās un vadīklas staigā kā jaunas..]
Es būtu domājis, ka tur viss jau sulos pa 4 gadiem.
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Posted: 01 Aug 2012, 22:52
by semigallss
Kapara smēri vrīkst vadīklām izmantot, tur jau gumijas berzes virsmu nav! virzulīšus gan labāk ar speciālo smēri ir smērēt, ja nav nekas pa rokai, tad kautvai pat pašu bremžu eļļu var sasmērēt virsū, lai tikai kaut nedaudz eļļotos. par tādu sudrabsmēri gan neesmu dzirdējis, bet domājams ka to gan nevajadzētu lietot...
p.s nomālam mondeo vienmēr ir jācīnās ar bremzēm lai tās strādātu kā nākas

darbā ja man atdzen mondeo uz bremžu maiņu, tad jau ir uzreiz skaidrs ka būs viss no viena gala līdz otram jāpārlasa

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Posted: 02 Aug 2012, 09:12
by Vents S
Iepriekšējam fordam, nopērkot to, atsvaidzināju suportus un ar bremzēm nebija problēmas 5 gadus līdz kāds manu mašīnu nošķēla. Mondeo mk1 vadīklas staigā pa gumiju...
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Posted: 11 Aug 2012, 20:32
by Vents S
Nedaudz pakrāmējos gar fordu.

*Noglušiju gaisa ieplūdei rezinātoru. Palika vel viens gurķis zem spārna, bet to citu reizi.
*Noglušiju EGR vārstu.
- Nākošo nogali taps bikses bez katalizatora.

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Posted: 12 Aug 2012, 22:19
by Vents S
Fordam bija bišķi vadiem izolācija bojāta pie špricēm u.c.
*Ar ķīmiju attiriju un ar silikonu izolācija uztaisīta.

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Posted: 24 Sep 2012, 21:03
by Vents S
Ilgi meklēju savu topiku

Parādīšu vienu no daudzajiem darbiem, kas ir izdarīts, lai topiks atkal nepazūd.
*tika iegādāts jauns priekšējais bamperis, nokrāsots un uzlikts. Nepatīk krāsot gaišas krāsas

Vel nepatiku sagādāja tā uzlikšana. Kā jau Taivānas daļa, nebija precīzs pa skrūvju vietām. Skrūvējot klāt, pirmo špilku nogriezu. Tādas švakas šim. Nākošās jau ar izjūtu vilku
Par pārējiem darbiem pastāstīšu, kad pabeigšu šobrīd iesākto. Domāju, ka rīt to novedīšu līdz galam.

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Posted: 25 Sep 2012, 14:31
by viesulis.
Es esmu ieinteresēts šī topika biežākā atjaunošanā. EGR vārsta nobloķēšana nekādi neitekmēja motora darbību?
Iepriekšējam Mondeo arī uzliku priekšā taivānieti un biju pārstiegts, ka lūpa vairs neder, jo par garu
Šovakar varbūt saņemšos un arī atjaunošu savu topiku

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Posted: 25 Sep 2012, 15:22
by Vents S
Beigts egr čakarē brīvgaidas apgriezienus, noglušijot problēma tiek atrisināta. Nākotnē tiks visas tā sistēma rauta ārā, kad nebūs ko darīt
Grūtības sagādāja pašu bamperi apkabināt ar miglām un plastmasām. Bet beigās viss ir ok

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Posted: 25 Sep 2012, 15:25
by viesulis.
Es centos atskrūvēt savu EGR vārstu, vienā skrūve apjāta, otra laba. Es gribēju raudāt

Visvisādi centos, els vai pūt ne ar ko neizdevās. Gāzes trosīti atskrūvēju, visas, tūkstots, trubiņas atvienoju, bet tur vietas ir tik maz, ka nekas neizdevās

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Posted: 26 Sep 2012, 21:04
by Vents S
Vakar daļēji pabeidzu izpūtēju konstruēt.
*tika izgriezts katalizators
*iepirkts jauns vidējais bundulis BOSAL
*iepirkts jauns pēdējais bundulis ALUM
*likvidēts viens no pēdējiem bunduļiem (iegūta patīkami dobja skņa)
*uzkonstruēta truba no vidējā bundunduļa uz pēdējo
*pēdējā bunduļa gals uztaisīts glītāks(orģināli nāk bēdīgs)
*pēdējā daļa tapa melnā krāsā
Vel japielabo..
*metinot kat. vietā trubu, nav sanācis ideāls leņķis(kādi 2mm ne tur), drīzumā kļūdu labošu iemetinot īsu gofru.

iemesls pārvērtībām: gribēju tikai dabūt naudiņu pa katalizatoru. noņemot nost izpūtēju, secināju, ka viss ir sapuvis, tas nozīmē ka jābūvē jauns un pa savam.

p.s. varētu būt vairāk bildes no procesa utt, bet pagaidām nav pašam ziepju trauks ar ko bildēt..
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Posted: 27 Sep 2012, 20:43
by Vents S
Uzrakstīšu atlikušos padarītos darbus
*vienu vakaru saņēmos un uztaisīju, lai ir atpakaļgaitas gaismas
*Nomainīju z-siknu(Conti), abus parazītus(Ina), spriegotāju(Ina) un ūdensūkni(Dolz)
bilde ar ruļļu izkārtojumu
*Nācās likt jaunu celiņsiksnu(Gates), jo likvidēju kondiškas sistēmu.
*Nomainīju arī dzesēšanas sistēmas radiatoru. Virsū stāvēja no automāta radiators, kuram ir viens korpus arī priekš automāta eļļas.
*Un pilnīgi loģiski, ka pie reizes nomainīju termostatu un dzesēšanas šķidrumu.
bilde ar to kas kļuva lieks
Protams neiztika arī bez lamāšanās

Ūdenssūknim nevarēja skavu dabūt nost. Beigās iznīcināju pašu sūkni. Liekot kopā visu, atkal skavas sagādāja problēmas. Nevarēju tās normāli nospiest un uzlikt virsū. Uznāca dusma un devos pa nakti uz veikalu pēc normālām skavām.
Z-siksnas ruļļi bija pilnībā beigti. Liela veiksme ka nebija izjukuši. Tur izskatījās, ka 100 gadus neviens neko nebija darījis. Zobenes maiņu padarīja interesāntāku tas, ka nav uz sadalenēm atzīmes. Ir manuālī rakstīts kas un kā jadara, bet dzīvē retais tā dara. Saliku savas atzīmes un lieta darīta
Plānoto darbu saraksts vēl ir ļoti garš.

Es varētu ar to auto braukt un neko nedarīt, bet man ir milzu vēlēšanās uzfrišināt tuvu perfektam stāvoklim. Jo pēc 5 - 10 gadiem šādi modeļi, iespējams, nebūs vairs ielās..
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Posted: 27 Sep 2012, 20:56
by GG.
Malacis, baigi ņemies!
Kā loka izpūtēja trubu?
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Posted: 27 Sep 2012, 21:03
by Rii
Vents S wrote:
*Nācās likt jaunu celiņsiksnu(Gates), jo likvidēju kondiškas sistēmu.
Kāpēc?